Номер повідомлення:#1
notDen
» 24 вересня 2009, 19:03
Інструкція про порядок складання, видачі, реєстрації і зберігання державних актів на право власності на земельну ділянку і право постійного користування земельною ділянкою та договорів оренди землі:5.1. При втраті (псуванні) державного акта на землю власнику або землекористувачу видається [B]відповідний дублікат.[/B] 5.2. Для отримання дубліката власник утраченого (зіпсованого)державного акта на право власності на земельну ділянку письмово звертається до відповідного органу, яким було видано зазначений державний акт. У заяві вказується: де, коли і за яких обставин утрачено (зіпсовано) зазначений державний акт. Власник також дає повідомлення про втрату зазначеного державного акта в місцевих засобах масової інформації. Якщо протягом місяця з дня публікації ніяких повідомлень власнику не надійшло, то відповідний орган, яким було видано зазначений державний акт, дає доручення місцевомудержавному органу земельних ресурсів Держкомзему України виготовити дублікат утраченого (зіпсованого) зазначеного державного акта. ( Пункт 5.2 в редакції Наказу Держкомзему N 27 ( z0181-00 ) від 29.02.2000 ) 5.3. [B]На титульній сторінці дубліката робиться запис або ставиться штамп /[qoute]Дублікат. [/B] Видано замість N ___ серія __/[qoute], вказується дата видачі дубліката. «Наша» інструкція:62. Право власності на житловий будинок, квартиру, дачу, садовий будинок, гараж, інші будівлі і споруди, що відчужуються, може бути підтверджено, зокрема, одним з таких документів [B]або їх дублікатів: [/B]……………………….[B]Право власності на земельну ділянку фізичних осіб посвідчується державним актом, а на земельну ділянку, набуту у власність із земель приватної власності без зміни її меж, цільового призначення, також відповідним договором або свідоцтвом про право на спадщину [U](сюди не включені дублікати)[/U].[/B]Так що дублікати не приймаємо?
«Ветер яростно плюнул в лицо, тому, кто плевал на ветер» В.І. Герасименко (мій дід)