vishenka написав:Щиро дякую,хто відгукнувся.
Сана, я дещо з Вами не погоджуся -
" А вот та, условно говоря, "молодежь", которая пришла в нотариат в течение двух-четырех последних лет, рассчитывала на очень многое, была очень уверена в своих силах - и в том, что "предыдущие" нотариусы просто неправильно организовали свою работу.
Поэтому покупались большие конторы с комнатами "для переговоров", комнатами "для передачи денег" и т.п.
Мы о таком - десять-пятнадцать лет назад - и не слыхали."
Не буду відповідати за інших, але це не так. Я б із задоволенням придбала навіть однокімнатну чи двохкімнатну квартиру, але в нас вона коштує набагато дорожче, ніж трьохкімнатна. Тому орієнтувалися на низьку ціну і дуууже вигідні умови. Проте, утримувати цю площу буде складновато, тому хотілося б якось виходити з положення, але щоб все було законно...
Щодо
"Извините за то, что вмешиваюсь (я - не Загоруйко ), но здесь главное - какой смысл Вы вкладываете в слово "відокремити".
Сделать отдельный выход?
Или что?
И кто Вам может помешать, если Вы вместо одного большого создадите фактически два маленьких помещения - с новыми правоустанавливающими и т.п. ---
--- окремий вхід - так, до двох кімнат буде окремий з двору вхід, відокремити від іншої, замурувавши стіну, і вхід до іншої кімнати вже з під"їзду. Чи я щось вже перемудрувала? Скоріше всього потрібно переговорити із управлінням.
І...скажіть, будь ласка, нотаріус зобов"язаний переводити житлове приміщення в нежитлове? І чи є якийсь документ-підстава для розміщення робочого місця нотаріуса у квартирі. Розумію, що так. Але архітектура, для того щоб дати дозвіл на вибиття окремого входу з вулиці, вимагає, щоб квартира була переведена в нежитлове приміщення, або надати документ,який підтверджує право нотаріуса надавати послуги у житл.квартирі. У старому Положенні про вимоги...було зазначено:якщо приміщення приватного нотаріуса розміщене в житловій квартирі,ця квартира повинна мати окремий вхід з вулиці. В новому Положенні про це ні слова. Порадьте, будь ласка!
і ще: про який лист ідеться???? - (Помните то письмо, в котором у нас спрашивали, не располагаются ли вблизи от наших офисов банки, агенства недвижимости и т.п.?
Наперед ДЯКУЮ!
[/quote]bukva I написав:yelena щодопожарная сигнализация уже не требуется
трохи мабуть що не так, див. п. 10 .4 Положення:
10.4. В акті про сертифікацію робочого місця (контори)
зазначаються:
дата і місце складання акта;
прізвище відповідального(их) працівника(ів) Головного
управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній
Республіці Крим, головних управлінь юстиції в областях, містах
Києві та Севастополі, який(які) проводив(ли) перевірку;
прізвище, ім'я приватного нотаріуса, нотаріальний округ, у
якому він зареєстрований (за наявності реєстрації);
місцезнаходження приміщення (поштовий індекс та адреса);
поверх та тип приміщення;
наявність окремого входу з вулиці у приміщення;
наявність інформаційної вивіски та графіка прийому громадян
при вході до приміщення;
номер(и) телефону(ів), що знаходяться у приміщенні;
реквізити документа, який підтверджує право власності або
право користування приміщенням;
кількість нотаріусів, які здійснюють нотаріальну діяльність у
цьому приміщенні;
наявність та кількість осіб, що працюють на умовах
цивільно-правових чи трудових договорів з нотаріусом
(нотаріусами), із зазначенням їх посад, освіти, стажу роботи у
нотаріуса та дати реєстрації цивільно-правового чи трудового
договору;
наявність осіб, діяльність яких не пов'язана із вчиненням
нотаріальних дій чи наданням додаткових послуг правового чи
технічного характеру;
наявність осіб, які проходять стажування;
умови зберігання архіву (архівів) нотаріуса (нотаріусів);
наявність вогнестійкого сейфа для зберігання печаток, штампів
та спеціальних бланків нотаріальних документів;
кількість кімнат та їх площа;
наявність приміщення для очікування прийому громадянами і
його площа;
наявність засобів захисту на вікнах;
обладнання входу у приміщення металевими дверима чи захисним
металевим ролетом;
наявність функціонуючих засобів охоронної, пожежної
сигналізації;
технічне обладнання нотаріальної контори (комп'ютер, принтер,
сканер, ксерокс, факс, наявність електронної пошти);
підключення до мережі Інтернет;
висновок щодо можливості використання приміщення для
розташування робочого місця (контори) приватного нотаріуса.
NOT-777 написав:на вивісці під словом НОТАРІУС зазначати прізвище ім"я по-батькові??? і чи має бути на вивісці герб???
sello написав:trew написав:я извиняюсь, что влезаю в чужую тему
но очень срочно хочется узнать, нужна ли пожарная сигнализация, пожалуйста ответьте те у кого недавно были проверки или сертификация рабочего места.
сейчас заканчиваю ремонт, старую сигнализацию разломали, помещение немножко "порихтовали" потому на пожарку нужен новый проект, согласование, оборудование (там требования к приборам поменялись), а деньги уже на исходе если не сказать больше, потому и думаю, а нужна ли она?????????? перечитал еще раз положение - про пожарку нет ни слова, точнее один раз упоминается, что в акте отражается ее наличие, но ее отсутствие не является препятствием .... или нет?????? как на это смотрят УЮ желательно Донецкое.
Полагаю, пожарка необходима. Как не читать, а п.10.4 гласит. Обратил внимание на слово " функціонуючих".наявність функціонуючих засобів охоронної, пожежної сигналізації;
На мой взгляд, одно из немногих рациональных требований. Уж чего-чего, а "бумаг" горючих у нас с избытком.
И все-таки, если толковать буквально данное требования относится к содержанию Акта, в котором указывается о наличии либо отсутствии пожарной сигнализации, но нельзя считать это требованием к рабочему месту нотариуса. Мне Минюст так и ответил. Если необходимо коллегам, которые проходят сертификацию, могу прислать данное письмо.
Vолодимир написав:И все-таки, если толковать буквально данное требования относится к содержанию Акта, в котором указывается о наличии либо отсутствии пожарной сигнализации, но нельзя считать это требованием к рабочему месту нотариуса. Мне Минюст так и ответил. Если необходимо коллегам, которые проходят сертификацию, могу прислать данное письмо.
Якщо це припустимо , то виставьте листа тут .
З повагою
коллеги,
письмо отправили мне почтой, получу и выставлю на форуме, пара дней.
NOT-777 написав:дякую за протокол метод ради - але питання стосовно розмірів цих вивісок - в протоколі вказано, що вони є рекомендованими!- то я розумію, що якщо я вилізу на декілька см то це не плачевно!???
і друге - стосовно сейфу - прикручувати чи ні???
vishenka написав:Саночка, щиро дякую, за поради.
я розумію, що нотаріуси не зобов"язані переводити свої квартири в нежитловий фонд, але ж де взяти такий документ, що дозволяє нам працювати в квартирі? щоб надалі комунальні структури не чіплялись. у нас теж, не те що гроші хочуть, та ще й знайомих треба мати. А тут не той варіант(ні грошей , ні знайомст),шкрабаюсь. Хотілось би якесь підтвердження їм надати, щоб відстали.
Так, на рахунок цін, ситуація, мабуть, різниться. Та ще й продавці мені попались хороші, пішли на величезні уступки, бо гроші їм потрібні були терміново.
Щодо листа, то буду безмежно Вам вдячна за допомогу, це все було задовго до мене.
yelena, чекаємо від Вас листа. Дякую всім!
vishenka написав: Щодо пожарки: у Положенні - наявність функціонуючих засобів охоронної, пожежної сигналізації; Отже, пожежна сигналізація обов"язкова, якщо про це повинно зазначатися в акті про сертифікацію робочого місця. Поставтеся з розумінням до мого прохання, будь ласка, порадьте.
Щодо розміщення герба - Вивіска має містити інформацію про державу Україну,....
мулатка написав:Все это конечно так,
но вот только никому еще не удалось сертифицировать рабочее место без подключения к пожарке либо продолжить работу после очередной плановой проверки деятельности в случае, когда отсуствует пожарная сигнализация (приостанавливают до подключения). Одним словом, никому еще не удалось ПРАКТИЧЕСКИ доказать несоответствие этого требования УЮ ст. 24 нашего Закона, т.е фактически незаконность этого требования УЮ.
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів