Номер повідомлення:#6
наивная дура
» 27 березня 2007, 15:17
"ЗАТВЕРДЖЕНОНаказ Міністерства юстиції України29.06.99 № 36/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 28.12.2006 № 110/5)ПОЛОЖЕННЯпро порядок постачання, зберігання, обліку та звітності витрачання спеціальних бланків нотаріальних документів1.11. Адміністратор Єдиного реєстру – державне підприємство „Інформаційний центр"" Міністерства юстиції України, яке здійснює заходи по технічному й технологічному створенню та супроводженню програмного забезпечення Єдиного реєстру, наданню доступу до Єдиного реєстру, забезпечує збереження та захист даних, що містяться у Єдиному реєстрі, уносить до Єдиного реєстру відомості про видачу нотаріусам бланків, надає інформацію з Єдиного реєстру на запит осіб, перелік яких визначений в 6.6 цього Положення, а також виконує інші функції, передбачені цим Положенням. 1.12. РЕЄСТРАТОРАМИ Єдиного реєстру є державні нотаріальні контори державні нотаріальні архіви ПРИВАТНІ НОТАРІУСИ, які уклали відповідні договори з Адміністратором Єдиного реєстру та мають доступ до Єдиного реєстру через інформаційну мережу Міністерства юстиції України, уносять записи до Єдиного реєстру про витрачені та недійсні бланки, перевіряють за даними Єдиного реєстру справжність бланків, а також виконують інші функції, передбачені цим Положенням. 5.2. Унесення до Єдиного реєстру відомостей про постачання бланків нотаріусам здійснюється Адміністратором Єдиного реєстру після їх отримання від ІВЦУН.5.3. Унесення до Єдиного реєстру відомостей про витрачання бланків здійснюється РЕЄСТРАТОРАМИ Єдиного реєстру В ДЕНЬ ВИТРАЧАННЯ БЛАНКА. Получается, что с 29.03. МЫ САМИ КАЖДЫЙ ДЕНЬ ЗАПОЛНЯЕМ ОТЧЕТ В ЭЛЕКТРОННОМ ВИДЕ. То, что раньше делали работники Держинформюста."