Номер повідомлення:#36
olga
» 04 лютого 2009, 18:45
повторюсь немного..из Положения(КМУ)10. [B]Про внесення запису до Реєстру [/B]реєстратор [B]видає [/B]сторонам правочину або уповноваженим ними особам [B]примірник витягу[/B]Видача витягу 18. Витяг видається на запит сторін правочину або уповноважених ними осіб.что видно из витягов которые мы пришиваем к договору [qoute]витяг надана на запит ФИО нотариуса[qoute]из Инструкции о порядке ведения реестра 5. Надання витягу з Реєстру 5.1. З Реєстру можуть надаватись витяги двох видів: - на запит сторін правочину або уповноважених ними осіб - на письмовий запит суду, органів прокуратури, внутрішніх справ, державної податкової служби та інших органів державної влади у зв'язку із здійсненням ними повноважень, визначених законодавством, із зазначенням номерів справи, щодо якої виникла потреба в отриманні інформації. 5.2. Для друку витягу реєстратор повинен унести до Реєстру дані про серію та номер спеціальних бланків документів інформаційної системи Міністерства юстиції України, на яких витяг буде надрукований. 5.3. Надання витягу з Реєстру здійснюється реєстратором на підставі [qoute]Запиту про надання витягу з Державного реєстру правочинів[qoute] (додаток) ( za022-04 ). и вот откуда возникают вопросы1.2. Державна реєстрація правочину проводиться реєстратором шляхом унесення відповідної інформації до Державного реєстру правочинів одночасно з його нотаріальним посвідченням. [B]Про внесення запису до Державного реєстру правочинів реєстратор видає кожній особі, яка [/B][B]отримала примірник правочину, або уповноваженим нею особам витяг з Державного реєстру[/B]. [U]У справі нотаріуса, який посвідчив правочин, залишається витяг про реєстрацію, який виготовляється реєстратором безкоштовно [/U]з використанням спеціального бланка документів реєстрів інформаційної системи Міністерства юстиції України. ( Розділ 1 доповнено пунктом 1.2 згідно з Наказом Міністерства юстиції N 117/5 ( z1309-04 ) від 13.10.2004 )