Форум

Інформаційний ресурс

Театр абсурда

Номер повідомлення:#32


Повідомлення *Женская Логика* » 29 березня 2007, 18:57

я буду свои проверять тоже...даже если єто сразу после повсідчення доручення
Полжизни выживаешь,
Полжизни доживаешь...
Аватар користувача
*Женская Логика*
 
Повідомлення: 6052
З нами з: 31 січня 2007, 14:11
Дякував (ла): 286 раз.
Подякували: 633 раз.

Номер повідомлення:#33


Повідомлення Таня » 29 березня 2007, 19:07

Підключайтесь до будь-якого інший провайдеру ( не Інформюст) і заходьте в програму довіреностей, скачала за 10 хв.
Таня
 
Повідомлення: 7219
З нами з: 09 грудня 2005, 12:05
Дякував (ла): 21401 раз.
Подякували: 6258 раз.

Номер повідомлення:#34


Повідомлення ksen » 29 березня 2007, 19:11

Наш інформюст відповідає, що перевіряти треба всі бланки навіть якщо вони мої. Звіт складати кожен день, якщо не складеш, персональна відповідальність, вплоть до призупинення нот.діяльності, як Вам таке??
ksen
 
Повідомлення: 1233
З нами з: 05 вересня 2005, 13:48
Дякував (ла): 4140 раз.
Подякували: 1955 раз.

Номер повідомлення:#36


Повідомлення Таня » 29 березня 2007, 20:08

Операція- Звіт про витрачання. Вказуєте серію та номери бланків за які здаєте звіт, якщо бланк один зазначаєте його два рази та нажимаєте кнопку пошук-активується вікно з вашими данимиВисвітлюються поля з номерами які ви повинні заповнити.
Таня
 
Повідомлення: 7219
З нами з: 09 грудня 2005, 12:05
Дякував (ла): 21401 раз.
Подякували: 6258 раз.

Номер повідомлення:#38


Повідомлення Летучая Мыша » 30 березня 2007, 11:45

"Незнаю как у вас, а у меня постоянно выдает ""за вказаними параметрами запиту інформація в Реєстрі відсутня"""
Коли хтось каже: "Ти не зможеш цього зробити", - зроби це двічі і не забудь відправити йому фото
Аватар користувача
Летучая Мыша
 
Повідомлення: 10655
З нами з: 09 січня 2006, 15:03
Дякував (ла): 9974 раз.
Подякували: 9859 раз.

Номер повідомлення:#39


Повідомлення ksen » 30 березня 2007, 12:29

Спасибо Таня, вчера мои коллеги не могли внести бланки в отчет, я тоже не могла это сделать. сегодня почитала рекомендации Тани и все получилось, ведь как хорошо что мы можем общаться. Всем спасибо!
ksen
 
Повідомлення: 1233
З нами з: 05 вересня 2005, 13:48
Дякував (ла): 4140 раз.
Подякували: 1955 раз.

Номер повідомлення:#40


Повідомлення HIMka » 30 березня 2007, 13:22

Люди так на чому ми зупинилися? Будемо і свої бланки провірять по Реєстру? Чи не будемо ускладнювати собі все ж таки роботу?!
HIMka
 

Номер повідомлення:#41


Повідомлення tack » 30 березня 2007, 13:24

"В нас реєстри почали працювати лише о 01.00 годині ночі 30.03., так що, вже будуть ""призупиняти""???... ((((("
Аватар користувача
tack
 
Повідомлення: 88
З нами з: 13 лютого 2007, 13:48
Дякував (ла): 83 раз.
Подякували: 7 раз.

Номер повідомлення:#42


Повідомлення lenna » 30 березня 2007, 13:25

В Киеве информюст сказал надо проверять, поэтому пока все точно не будет ясно, лучше подстрахуйтесь и проверяйте и свои
lenna
 

Номер повідомлення:#43


Повідомлення HIMka » 30 березня 2007, 13:39

я просто в шоці!!!це можна було тоді упростити задачу не забивать свій кожен блан по одному, а зробить так, якщо б нам наприклад ,принесли пачку бланків ми забили там наприклад ВЕО 658501-658600 всю пачку одразу, а не мучатись тепер по одному і провіряти чи не викрали ми їх часом.((( перекривають нам повітря, кожен місяць...:(
HIMka
 

Номер повідомлення:#44


Повідомлення HIMka » 30 березня 2007, 13:43

tack, я думаю, що Вам не має за що хвилюватись, це ж не з Вашої вини...та й вони повині розуміти, що пока ми розберемося з цим Реєстром не один день пройде..
HIMka
 

Номер повідомлення:#45


Повідомлення Берн » 30 березня 2007, 14:45

"Марина. Ви напевно працюєте в учбовому підключенні. Всі кнопки активні тільки в робочій версії і тоді не буде ""за вказаними параметрами запиту інформація в Реєстрі відсутня"""
Берн
 

Номер повідомлення:#46


Повідомлення Провинциалка » 30 березня 2007, 15:30

"У нас частенько відключають світло або через технічні неполадки не працює електронний зв'язок. Іноді посвідчиш договір, а щоб його зареєструвати, дзвоню до колег. Тепер завела зошит, куди буду заносити всі дані по відключення, поломки і т.д., щоб хоч якось пояснювати ""несвоєчасність"" внесення бланків. Хоча ... інструкцією таке поняття, як ""поважні причини"" не передбачено. "
Аватар користувача
Провинциалка
 
Повідомлення: 2902
З нами з: 01 лютого 2007, 17:48
Дякував (ла): 3294 раз.
Подякували: 6737 раз.

Номер повідомлення:#48


Повідомлення наивная дура » 25 квітня 2007, 20:31

да, хотя маразм полный
Аватар користувача
наивная дура
 
Повідомлення: 6947
З нами з: 26 лютого 2007, 14:17
Дякував (ла): 1646 раз.
Подякували: 8727 раз.

Поперед.

Повернутись в Загальний Форум

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів