Номер повідомлення:#6
Олл
» 02 травня 2007, 20:30
"Бр-р-р-р-р.... V, що це було!?!?....Про яку персональну відповідальність йде мова ? Пункт е) ст.12 Закону ""Про нотаріат"" передбачає відповідальність (АНУЛЮВАННЯ СВІДОЦТВА) ПРИ ВЧИНЕННІ нотаріальних дій або грубого порушення ЗАКОНУ. Розпорядження КМУ не закон. Ст.7 зобов'язує керуватися нотаріусів розпорядженнями КМУ, які ВЧИНЯЮТЬ НОТАРІАЛЬНІ ДІЇ. А тут вчиненням і не пахне. Попередження, догана, призупинення ... що ще можна придумати? То не для приватного нотаріуса, а в разі виникнення все ж таких обставин, для розгляду в суді.Колись, на доручення МЮУ обласне управління затребувало надати аналітичні відомості по власній діяльності. Я тут наведу тільки одну цитату з власної відповіді. Повірте, це слово в слово. ""У відповідності до статті 2 Закону України ""Про нотаріат"" правовою основою діяльності нотаріату є Конституція України, цей Закон, інші законодавчі акти України., а статтею 33 цього ж закону визначено, що контроль за законністю діяльності приватних нотаріусів здійснюється наряду з іншими державними установами, обласними управліннями юстиції. При цьому не існує жодного нормативного акту (в тому числі наказу Міністерства юстиції України, який би поширював свою дію на невизначене коло осіб, тобто був би зареєстрований Міністерством юстиції України), що визначав як форму здійснення контролю за діяльністю приватних нотаріусів, надання ними за запитом в будь-який час обласного управління юстиції чи Міністерства юстиції ретельно підготовленої інформації з аналізу власної діяльності. Приватний нотаріус у відповідності до вимог чинного законодавства України зобов’язаний надавати статистичну, а не аналітичну (!) звітність. Статтею 19 Конституції України визначено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що непередбачено законодавством. А її стаття 6 встановлює, що органи законодавчої, виконавчої та судової влади здійснюють свої повноваження у встановлених цією Конституцією межах і відповідно до законів України. Виходячи з вищезазначеного, виникає ще одне запитання, чи могло Міністерство юстиції своїм листом (що як відомо не є нормою права) №31-32/8 від 17.01.2006, який так і не був доведений до відома приватних нотаріусів (як поштовим відправленням, так і розміщенням на своєму офіційному сайті в Інтернеті), зобов’язати приватних нотаріусів здійснювати аналітичну діяльність, в той час коли на нотаріуса покладено здійснення правозастосовчої діяльності.""Здається в цьому випадку щось подібне. ПРОПОЗИЦІЯ : ПРОСТО НЕ РЕАГУВАТИ. Або кепкувати, так як це робите Ви, V. Надзвичайно контрастно, дотепно і смішно. Там де є сатира і гумор не буде місця страху перед безглуздям. "