Форум

Інформаційний ресурс

Про електронний цифровий підпис

Номер повідомлення:#1


Повідомлення Per se » 09 травня 2007, 22:01

"А можно кто нибудь объяснить, что это такое и с чем его едят?НАКАЗ08.05.2007 м. Київ № 239/5Про впровадженняелектронного цифрового підписуВідповідно до Закону України ""Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах"", Правил забезпечення захисту інформації в інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних системах, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.03.2006 № 373, та з метою забезпечення створення комплексної системи захисту інформації Єдиних та Державних реєстрів інформаційної мережі Міністерства юстиції УкраїниНАКАЗУЮ:Державному підприємству ""Інформаційний центр"" Міністерства юстиції України здійснити заходи по: впровадженню в дослідну експлуатацію електронного цифрового підпису в автоматизовану систему Спадкового реєстру з 10.04.2007 строком на 4 місяці поступовому впровадженню в промислову експлуатацію електронного цифрового підпису в автоматизовані системи Спадкового реєстру, Єдиного реєстру довіреностей, Єдиного реєстру спеціальних бланків нотаріальних документів, Державного реєстру правочинів, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна, Державного реєстру обтяжень рухомого майна з моменту завершення дослідної експлуатації електронного цифрового підпису до 31.12.2007 забезпеченню реєстраторів Спадкового реєстру, Єдиного реєстру довіреностей, Єдиного реєстру спеціальних бланків нотаріальних документів, Державного реєстру правочинів, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна, Державного реєстру обтяжень рухомого майна методичними та інструктивними матеріалами по експлуатації електронного цифрового підпису. Установити, що витрати, пов’язані з придбанням, впровадженням та обслуговуванням електронного цифрового підпису, визначеного пунктом 1 цього наказу, здійснюються за рахунок коштів, отриманих державним підприємством ""Інформаційний центр"" Міністерства юстиції України за послуги адміністрування Єдиних та Державних реєстрів. Департаменту нотаріату та реєстрації адвокатських об’єднань (Ященко Н.В.), державному підприємству ""Інформаційний центр"" Міністерства юстиції України (Добжанський В.Б.) довести цей наказ до відома начальників головних управлінь юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, регіональних філій державного підприємства ""Інформаційний центр"" Міністерства юстиції України та забезпечити його належне застосування у роботі. Начальникам головних управлінь юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі довести цей наказ до відома нотаріусів та забезпечити його виконання. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра юстиції України Єфіменка Л.В. Міністр О.В. Лавринович "
Аватар користувача
Per se
 
Повідомлення: 14136
З нами з: 21 липня 2006, 13:59
Дякував (ла): 12938 раз.
Подякували: 14340 раз.

Номер повідомлення:#2


Повідомлення freezy » 09 травня 2007, 23:12

Вважаю, що це реакція на перевірку ДП службою і нічого поганого для НАС нібито не повинно нести (окрім напевно відсутності можливості працювати одночасно на двох компах в системі реєстрів)
freezy
 
Повідомлення: 462
З нами з: 30 листопада 2006, 20:41
Дякував (ла): 22 раз.
Подякували: 88 раз.

Номер повідомлення:#3


Повідомлення Алекса » 09 травня 2007, 23:26

" ""6. Під час обробки конфіденційної і таємної інформаціїповинен забезпечуватися її захист від несанкціонованого танеконтрольованого ознайомлення, модифікації, знищення, копіювання,поширення. 7. Доступ до конфіденційної інформації надається тількиідентифікованим та автентифі кованим користувачам. Спроби доступудо такої інформації неідентифікованих осіб чи користувачів з непідтвердженою під час автентифікації відповідністю пред'явленогоідентифікатора повинні блокуватися. У системі забезпечується можливість надання користувачевіправа на виконання однієї або кількох операцій з обробкиконфіденційної інформації або позбавлення його такого права."""
Алекса
 

Номер повідомлення:#6


Повідомлення Vолодимир » 10 травня 2007, 12:52

Нічого поганого для нас але мабуть найближчим часом здорожчають послуги усіх цих реєстрів
РОБІТЬ ДОБРО І ЗЛО ЗНИКНЕ САМО ПО СОБІ.
Vолодимир
 
Повідомлення: 15973
З нами з: 21 липня 2005, 21:47
Дякував (ла): 23252 раз.
Подякували: 25656 раз.

Номер повідомлення:#7


Повідомлення Риба-Рак » 10 травня 2007, 17:28

якщо чесно нічого не зрозуміла, якщо цей підпис якийсь пароль як в клієнт-банку, то навіщо він нам, адже є логін та пароль в кожного нотаріуса чи це не то? поясніть будь-ласка
Риба-Рак
 
Повідомлення: 944
З нами з: 18 квітня 2007, 15:09
Дякував (ла): 0 раз.
Подякували: 0 раз.

Номер повідомлення:#8


Повідомлення ksen » 10 травня 2007, 21:13

а яким чином и де взяли його Київські нотариуси цей цифровий підпис, окрим тіх хто працює з клиєнт-банком?
ksen
 
Повідомлення: 1233
З нами з: 05 вересня 2005, 13:48
Дякував (ла): 4140 раз.
Подякували: 1955 раз.

Номер повідомлення:#9


Повідомлення Per se » 10 травня 2007, 21:21

это видимо те пакеты которые прислал ИЦ по спецсвязи пару месяцев назад
Аватар користувача
Per se
 
Повідомлення: 14136
З нами з: 21 липня 2006, 13:59
Дякував (ла): 12938 раз.
Подякували: 14340 раз.

Номер повідомлення:#10


Повідомлення Сонце » 10 травня 2007, 23:42

нічого хлопці та дівчата! скоро прийшли на роботу, зареєструвалися в ІЦ, закінчили роботу - знову зареєструвалися в ІЦ. А то, як же ж це так, гроші треба ж звідкись брати. :))))
Сонце
 

Номер повідомлення:#11


Повідомлення Irina В » 11 травня 2007, 00:32

А при такій залежності від реєстрів, від ІЦ, вони нам і зупинятимуть діяльність, елементарно.
Irina В
 
Повідомлення: 293
З нами з: 25 квітня 2007, 01:34
Дякував (ла): 210 раз.
Подякували: 44 раз.

Номер повідомлення:#13


Повідомлення sello » 15 травня 2007, 23:34

"Електроний цифровий підпис вже давно використовується у банківських платежа, а конкретніше у системі ""Клієнт - банк"". Спитаєте про ціль використання, бачу тільки одне - прискорення проходження платежів і у тому випадку коли ви - клієнт знаходитесь у одному населеному пункті, а банк ваш - кілометрів за 100. Ви набираєте платіжки і вставляєте дискету у комп з цифровим підписом клієнта. Цифровий підпис - це код, який складається з набору цифр і літер. Доречі цифровий підпис замінює не тільки підпис клієнта, а й його печатку. Так от, набрали платіжки, вставили дискету - починаєте так би мовити, ""штампувати і підписувати"" платіжки - платіжка, з якою ви на даний момент працюєте активована, про що свідчить її колір, ви можете її редагувати, а потім, використовуючи невеличке меню, активуєте команду ""підписати"" після цього ця платіжка міняє колір, що свідчить про те що вона підписана вами і проштампована. Після цього ви не можете коригувати її зміст. І так з усіма. Потім відправляєте по електроній пошті до бухгалтерії відповідного банку. У банку бухгалтер вводить дискету зі своїм цифровим кодом і має змогу після цього розкрити і ознайомитись з їх змістом. Для себе ви все рівно залишаєте паперові примірники відісланих електронкою платіжок. В нотаріальні практиці можливо, запропонують використовувати їх передусім для реєстрів. Ну, наприклад, до вас, як до реєстратора надійшла милом заява від банка зняття заборони. Зняли, витяг з електроним підписом направили. Надійла від колеги заява про реєстрацію заповіту, зареєстрували - витяг з електрон.підписом направили. Ну а далі - фантазія МЮ і ДПІЦ. На сайті інформцентру вже є повідомлення про підпис. Впроваждувати для нотаріусів буде центр."
Аватар користувача
sello
 
Повідомлення: 14291
З нами з: 21 січня 2006, 00:06
Дякував (ла): 27440 раз.
Подякували: 33495 раз.


Повернутись в Загальний Форум

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів