Номер повідомлення:#1
sello
» 27 травня 2007, 15:06
"Шановні відвідувачі сайту (не нотаріуси)! Останнім часом на шпальтах де-яких як центральних так і переферійних друкованих видань, окремих інтернет - сайтах з завидною регулярність з""являються матеріали стосовно НАДПРИБУТКОВОСТІ приватної нотаріальної діяльності а також того, що начеб то з ініціативи вже практикуючих нотаріусів, їх прихованої протидії пересічні громадяни не мають вільного доступу до професії нотаріуса, навіть стверджується, що кроки до реформування нотаріату в Україні, які у комплексі з іншими нормами передбачалися у певних законопроектах, були відхилений Верховною Радою України через лобіювання окремих нотаріусів. Бачите, які ми ""всесильні"", якщо окремі нотаріуси мають можливість лобіювати законопроекти. Отже, якщо ви читаєте це повідомлення, то, мабуть, у багатьох з вас є намір розпочати практику приватного нотаріуса. А дехто з вас все ніяк не може прийняти остаточне рішення за відсутності повної і об""єктивної інформації. Тому й вирішив звернутися до вас з де-якими поясненнями. Вони (мої пояснення) не будуть цілком об""єктивними,оскільки я сам практикуючий приватний нотаріус і не можуть бути цілком повними, оскільки будь-яка інформація з будь якого питання з одного джерела не може бути повною. Сподіваюсь, що мої колеги підтримають мене і внесуть свої доповнення. Ітак, питання ФІНАНСОВОЇ НАДПРИБУТКОВОСТІ. Щоб відкрити контору потрібно: 1. Мати приміщення (орендоване чи куплене) не меньш чим з 2-х кімнат (якщо плануєте мати хоч одного помічника – 3 кімнати). Скільки коштує в вашому населенному пункті трьохкімнатна квартира або аренда анаголічного офісного приміщення ви й самі знаєте. 2. Металеві шафи для зберігання архіву: під заказ розміром 3,5 х2 метри і глибиною 50 см. – близько 10000 (десяти тисяч) гривень. В магазині стандартні не дуже великі – 800 – 1000 гривень. 3. Сейф вогнетривкий невеликий – близько 400 – 500 гривень. 4. Як мінімум – 2 комп""ютери (один для друкування документів, один для роботи з реєстрами і як запасний) – 5000 гривень кожний. 5. Ну, якщо є ПК, то повинні бути і столи для них – самі прості 450 -500 гривень коджний. 6. Принтер лазерний (струйний не витримує постійних навантажень) – 600 гривень. 7. Сигналізація охоронна з виведенням на пульт спостереження: датчини, дроти, пристрої, одним словом – ""залізо"" – 700 – 1400 гривень (залежить від площі нотаріальної контори). Встановлення і техприйомка – 1700 – 3000 гривень. 8. Сигналізація пожежна з виведенням на пульт спостереження: близько 5000 гривень та плюс техприйомка (як домовитесь з пожежниками). В нас можна домовитися за 800 (вісімсот) ДОЛАРІВ. 9. Приєднання до мережі Інтернет (дуже бажано – окрема виділена швидкісна лінія) – 300 – 400 гривень. 10. Міський телефоний номер – 980 – 1200 гривень (а бажано б - два). 10. Укладання угод з Інформцентром і технічне підключення до службових реєстрів, - в залежності від регіону – 950 – 1200 гривень. 11. Для початку купити хоча б 100 штук бланків нотаріальних документів – 695 гривень. 12. Обов""язково кондіціонер – 5000 грн. Повірте, це не примха. У спекотну погоду сам як вижатий лемон і мозок не працює, то це ще нічого, а от лазерники, той же Canon, починає барахлити і ""зажовує"" як стандартний папір так і спец.бланки, а це вже 6,95 грн. кожний та знищення за актом. 13.Факсаппарат – 800 грн. 14. Отримання дозвільних документів івиготовлення печатки – 400 грн. (і, у зв""язку з цим, пару поїздок: одна до Київа, одна у Вінницю). Ітак пісумок: усереднено – 28000-35000 гривень (це без вартості купленої під офіс квартири чи оренди офісного приміщення (якби ж би вони були б у кожному маленькому містечку) витрат ДО ПОЧАТКУ ДІЯЛЬНОСТІ. При умові, що працює нотаріус один, без помічника, а це на теперішній час, повірте, практично неможливо. Далі, розпочали роботу з найманим помічником: 1. Раз на півроку – підписка на друковану періодіку – 300 – 540 гривень. 2. Ліга-Закон приблизно – 300 грн. щомісячна абонплата. 3. Юридично література (кодекси, збірники і т.п.) один без коменарів – 60 - 90 гривень (а їх треба мінімум 10). Нещодавно придбав дві книги одна 180 грн. і друга 190 грн. 4. Щомісячна оплата приміщення контори 400 – 3000 грн.(в залежності від того своя чи арендована). 5. З/плата помічника не меньш ніж 420 (хто ж вам за таку буде працювати) тоді, в залежності від регіону в середньому – 900-1500 грн. 6. Нарахування і відрахування за нього у всі фонди – 400 грн. 7. Телефона абонплата – 90 – 150 грн. 8. Покупка щомісячно не меньш 200 бланків – 1390 грн. (а в кого і по 300 -400 штук за місяць використовується). 9. Плата щомісячна за охоронну сигналізацію (в залежності від загальної кількості годин) – 300 – 400 грн. 10. Плата щомісячна за пожежну сигналізацію – 200 грн. 11. Прибиральниця сусідка – пенсіонерка 200 грн. За усередненим підрахунком ЩОМІСЯЧНО витрачається близько 5000 гривень.Може хтось вже має досвіт підприємницької діяльності, то забудьте про спрощену систему оподаткування, єдиний податок і т.п. До нотаріусів це не застосовується. Таким чином, не важко підрахувати на конкретному прикладі: у травні отримали (а їх ще потрібно отримати) так званого валового доходу 12000 (десять тисяч) гривень. 5000 грн. – поточні щомісячні витрати. Залишається 7000 гривень і з них (якщо податкова погодиться ВСІ вищеназвані ""витратні"" 5000 зарахувати до витрат) – 33,2% - 2324 гривні – до Пенсійного фонду, і 15% - 701,40 грн. (7000 – 2324=4676) прибутковий податок. Таким чином залишається нотаріусу на ""яхти, море і текілу"" – 3975 гривень. Це – в ідеалі. Але треба пам""ятати що у будь-якій справі є непередбачені витрати і існують форс-мажорні обставини. Мою контору сусіди топили двічі. Приємного мало. ПРО ВСЕБІЧНУ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ (навіть за артеріальний тиск клієнта) нотаріуса в нашому недосконалому, суперечливому правовому полі багато не буду казати, приведу приклад: громадянин другий раз на рік продає житло за 110000 (сто десять тисяч) гривень і нотаріус як податковий агент не проконтролював (не має значення з якої причини) сплату продавцем 5500 гривень прибуткового податку. Ця сума з усіма штрафними санкціями виплачується за рахунок нотаріуса. Два таких випадки і нотаріус -банкрут! Візьміть до уваги майбутню пенсію у мінімальному розмірі, відсутність будь-якого захисту з боку державни (тільки суд), будь-яких лікарняних у випадку вашої хвороби, а найманому працівнику все рівно ви повинні все сплатити або спровадити у неоплачувану відпустку. Якщо припиняєте виконання своїх обов'язків на строк більше одного тижня, - зобов'язані повідомити про це управління юстиції.Враховуючи те, що кількість нотаріусів може значно зрости, доходи кожного окремого нотаря об""єктивно зменьшаться. Але Укртелеком плату за телефон не знизить, спецбланки не подешевшають, податкових пільг нотаріусу не нададуть, охорона безкоштовно не буде охороняти нотаріальну контору і т.д. і т.п., тобто ВИТРАТИ НЕ ЗМЕНЬШАТЬСЯ. А нотаріусам - новачкам треба буде не тільки нести поточні витрати, а й окупити вищеперераховані витрати, понесені до початку діяльності. Задайте самі собі питання, чи з провини практикуючих нотаріусів склалася така ситуація чи з провини практикуючих нотаріусів ПЕРЕВАЖНА БІЛЬШІСТЬ пересічних громадян не буде об""єктивно мати фінансових можливостей розпочати нотаріальну діяльність? При таких умовах будете ви мати ""вільний доступ до професії нотаріуса""? Читайте, думайте, аналізуйте, підраховуйте, оцінюйте свої можливості!"