Номер повідомлення:#1
sello
» 21 липня 2009, 16:21
Шановне керівництво Міністерства юстиції України, беру на себе сміливість нагадати, що до закінчення 2009 року залишилося менш ніж шість місяців і, як завжди, настане час подання статистичної звітності державних та приватних нотаріусів. З огляду на практику, яка склалася за останні роки, наприкінці грудня кожного року Міністерство юстиції вважає за необхідне терміново запроваджувати новації, які несуть численні ускладнення для практикуючих нотаріусів, як то зміни до форми реєстрів для реєстрації нотаріальних дій, зміни до порядку заповнення названих реєстрів, правила нотаріального діловодства, вважаю за необхідне запропонувати ТЕРМІНОВО розробити нову (чи вести зміни до старої) форму річної статистичної звітності, з огляду на те, що набрали чинності зміни та доповнення до Закону України «Про нотаріат», додалася така нотаріальна дія, як зняття заборони нещодавно виникла з г о д а одного з подружжя. Крім того, як я розумію, форму статистичної звітності треба узгодити з Держкомстатом України. І оприлюднити форму статистичної звітності ЗАЗДАЛЕГІДЬ на сайті Міністерства юстиції.Друга проблема, пов’язана з річним звітом – закриття останнього реєстру для реєстрації нотаріальних дій і підписання двох на новий календарний рік. У великих областях, з метою раціонального розподілу часу, головні управління розсилають графіки подання звітності. Якщо працівники Міністерства юстиції необізнані, радий повідомити, що, наприклад, 30 грудня 2008 року протягом робочого дня повинні були закрити старі/підписати нові реєстрі 78 (сімдесят вісім) державних та приватних нотаріусів. Приблизно така ж кількість подавала звітність та закривала/відкривала реєстри і у інші дні. Начальник відділу нотаріату вимушений витрачати на кожного нотаріуса мінімум 10 (десять) хвилин. Хто здатний швидше – це вже магія! 78 нотаріусів помножимо на 10 хвилин і отримуємо 780 хвилин. 780 хвилин поділимо на 60 хвилин і отримаємо 13 (тринадцять) годин. Тобто начальник відділу нотаріату, всупереч трудовому законодавству, вимушений протягом кількох днів наприкінці кожного року і на початку нового, працювати по 13 годин! Але це ж звичайні робочі дні, протягом яких начальник відділу нотаріату зобов”заний витрачати час і на вирішення поточних питань. Нотаріуси, в свою чергу, вимушені чекати у непристосованих для цього коридорах по 4-6 годин у черзі на підписання реєстрів. А серед нотаріусів, якщо вам, керівництву Міністерства юстиції не відомо, левову частку складають жінки, багато з яких неюнацього віку, а є і вагітні, хворі.От вам два конкретних важливих напрямки роботи. Так що давайте, працюйте (знаю, що читаєте форум) і не кажіть, що Б. не попереджав.