Номер повідомлення:#4
Per se
» 04 вересня 2009, 16:34
Вы думаете Вам там дадут вразумительный ответ? Томчик, я так понимаю, что Ваши клиенты шикарно подкованы и понимают разницу между ст.3 Декрета КМ и п. 48 Инструкции… эти нормы не соответствуют друг – другу…Никогда не приходилось спорить с клиентами по этому поводу, но.. боюсь, что они будут скорее всего правы… почитайте[QUOTE]Згідно з пп. [qoute]б[qoute] п. 3 даного Декрету за посвідчення договорів відчуження земельних ділянок, які перебувають у власності громадянина, що здійснює таке відчуження, ставка державного мита складає 1 % суми договору, але не менше одного неоподатковуваного мінімуму доходів громадян. [B]З цього вбачається, що Декрет КМ України [qoute]Про державне мито[qoute] не пов'язує обчислення розміру державного мита за посвідчення договорів відчуження жилих будинків, квартир, гаражів, земельних ділянок з інвентаризаційною або балансовою вартістю майна чи нормативною ціною земельної ділянки, встановленою Законом України [qoute]Про плату за землю[qoute]. [/B]Відповідно до ст. 14 Закону України [qoute]Про систему оподаткування[qoute] державне мито належить до загальнодержавних зборів (обов'язкових платежів). Статтею 92 Конституції України встановлено, що система оподаткування, податки та збори встановлюються винятково законами України. Згідно зі ст. 1 Закону України [qoute]Про систему оподаткування[qoute] ставки, механізм справляння податків і зборів (обов'язкових платежів), за винятком особливих видів мита та збору у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на електричну та теплову енергію, і пільги щодо оподаткування не можуть встановлюватися або змінюватися іншими законами України, крім законів про оподаткування. Відповідно до вимог цивільного законодавства ціна продажу майна є суттєвою умовою договору купівлі-продажу та встановлюється за домовленістю сторін. Згідно зі ст. 4 ГПК України господарський суд не застосовує акти державних та інших органів, якщо ці акти не відповідають законодавству України. [B]Таким чином, до даних правовідносин повинні застосовуватися саме норми Декрету КМ України [qoute]Про державне мито[qoute], а не наведеної Інструкції, тому визначення позивачеві податкового зобов'язання з державного мита, виходячи з цін, що вказані в довідках бюро технічної інвентаризації, не може вважатися таким, що ґрунтується на законі[/B]. [/QUOTE]