Номер повідомлення:#1
Вовчич
» 21 січня 2010, 22:24
Шановні колеги! Будь-ласка допоможіть розібратися в ситуації. Є будівля власником якої є районна рада. Ця будівля була передана згідно рішення сесії ради в оперативне управління одному з відділів райдержадміністрації. Тепер частину цієї будівлі мають намір передати в оренду фермерському господарству. Відділом адміністрації своїм наказом був проведений конкурс, який затверджений рішенням ради, проведена незалежна експертна оцінка, є рішення про передачу частини будівлі в оренду ФГ з правом укладання договору керівником відділу адміністрації від імені ради,затверджений типовий договір, орендна плата та ін. Чи може відділ держадміністрації в даному випадку виступати орендодавцем? Які особливості цього договору, на що необхідно звернути увагу та які документи необхідно витребувати? Хто має досвід з цього питання будь –ласка поділіться. Дякую!