Номер повідомлення:#1
користувач
» 08 травня 2009, 23:30
Шановні колеги, поділіться досвідом щодо процедури оформлення спадщини: спадкодавцем укладено з банком договір оренди(користування) індивідуальним сейфом, вміст сейфу відомий був лише спадкодавцю, спадкоємці стверджують, що у сейфі містяться цінні речі(можливо гроші), яким чином проводиться опис вмісту, які запити робляться на адресу банку, хто охороняє вміст сейфу (на якій підставі) після розпечатування, яким чином здійснюється оцінювання вмісту), що зазначається у свідоцтві про право на спадщину, в якості право встановлювального документа та ін.) Прохання відповісти тих, хто знає процедуру з посиланням на нормативну базу(без будь-яких припущень та роздумів на тему…).