Форум

Інформаційний ресурс

Час дій!!!

Номер повідомлення:#1


Повідомлення lebedeva » 25 лютого 2010, 16:17

Шановна громада!!! Настав час рішучих дій!!! Необхідно припинити знущання законотворців та Міністерства юстиції над ні в чому не повинними нотаріусами!!! Я не хочу, щоб майбутнє моєї держави, майбутнє мого народу будувалося на відвертій дурні у законах та нормативно-правових актів, на відкритому здирництві грошей з простих громадян у загребущі руки приватних структур та кишені Міністра юстиції України. Я завжди вірила і продовжую вірити, що справедливість, чесність є і за них варто боротися. І сьогодні я буду боротися за Україну, доводячи свою позицію правовим захистом, звернувшись до перших осіб держави в порядку ЗУ «Про звернення громадян».Запрошую приєднатися усіх нотарів України, прошу особисто кожного використати моє звернення повністю або частково, з редакцією та без, та надіслати листа від свого власного імені або від імені вигаданої особи за вигаданої адресою! якщо хоча б 3 тисячі листів надійдуть до кожного з вказаних органів, може ми доб#700ємось покращення Спадкового реєстру, що для мене найболючище, та звернемо увагу Міністра на те, що коїться за його спиною у Департаменті нотаріату, а увагу інших – на те, що коїться з Міністром та Міністерством юстиції з ІЦ.Глибоко вибачаюсь, що окремі моменти здерла з наших попередніх обговорювань та проектів.Цілую, ваша Ю.В. Тимош-ко (читається з придиханієм, серіал «Недоторкані» - дуже рекомендую, хто не дивився, нажаль там не згадується наш любий Міністр та його підлеглі, їх діяльність гідна окремого серіалу)
lebedeva
 

Номер повідомлення:#2


Повідомлення Армани » 25 лютого 2010, 16:23

не читается, вывесьте просто текст без файла.
DE PUTA MADRE
Аватар користувача
Армани
 
Повідомлення: 27525
З нами з: 28 грудня 2006, 20:15
Дякував (ла): 19477 раз.
Подякували: 14030 раз.

Номер повідомлення:#3


Повідомлення sello » 25 лютого 2010, 16:25

Текст, мабуть у Ворді 2007? Тому і не читається.
Аватар користувача
sello
 
Повідомлення: 14220
З нами з: 21 січня 2006, 00:06
Дякував (ла): 27322 раз.
Подякували: 33295 раз.

Номер повідомлення:#4


Повідомлення Адепта » 25 лютого 2010, 16:29

Уже даже не смешно...
Аватар користувача
Адепта
 
Повідомлення: 1137
З нами з: 17 квітня 2008, 20:49
Дякував (ла): 6 раз.
Подякували: 0 раз.

Номер повідомлення:#5


Повідомлення lebedeva » 25 лютого 2010, 16:30

"Президенту України Януковичу В.Ф.вул. Банкова, 11,м. Київ, 01220Премьєр-міністру УкраїниТимошенко Ю.В.вул. Грушевського, 12/2, м. Київ, 01008Генеральному прокурору УкраїниМедведьку О.І.вул. Різницька 13/15, м. Київ, 01011Уповноваженому Верховної Ради України з прав людини Карпачовій Н.І.вул.Інститутська, 21/8, м.Київ, 01008Міністру юстиції УкраїниОніщуку М.В.01001 м.Київ, вул.Городецького, 13ЗверненняСьогодні в нотаріаті склалась критична ситуація, яку можна вирішити тільки за участі можновладців! Тому я звертаюсь до вас усіх, тому що Міністерство юстиції України перейшло усі рамки у своєму знущанні над нотаріусами, та відповідно й над пересічними громадянами! Наперед усе, просимо вас розглянути ситуацію, що сталася у реалізації спадкоємцями свого законного права на прийняття спадщини, розглянути наведені факти та вжити заходів відповідно до законодавства. Наказом Міністерства юстиції України від 15.07.2009 року за № 1263/5 «Про внесення змін до нормативно-правових актів щодо Спадкового реєстру» встановлені нові тарифи за користування спадковим реєстром. Так, введено плату за витяги зі Спадкового реєстру про перевірку спадкової справи, наявності заповіту/спадкового договору у розмірі 34-00 грн за кожний! Ці витяги є обов’язковими для нотаріуса при заведенні спадкової справи.Нотаріальна громадськість не бачить ні юридичного (бо ведення Спадкового реєстру не передбачено жодним законом України), ні економічного обґрунтування введення плати за послуги, які до цього часу (з 2000 року!!!) були безкоштовними. Ні новий реєстр, ні додаткові робочі місця у зв’язку з цим не створювалися, звідки ж взялася плата, яка перевищує початкову в 34 рази?!!Введення плати спричиняє неабиякі труднощі при роботі зі спадкоємцями, оскільки їм приходиться оплачувати помилки, допущені посадовими особами та реєстраторами при посвідченні заповітів та внесенні даних до Спадкового реєстру. Такі помилки можуть бути не з вини нотаріуса чи спадкоємця. Наприклад, якщо заповіт складався особою, яка по батькові є «Єфимівна» (за її паспортом), далі паспорти змінюються у встановленому законом порядку, врешті-решт особа помирає і свідоцтві про смерть вона вже «Юхимівна». Так само, в ситуації фактичного прийняття спадщини, коли спадкоємець особи помирає, та не встигає оформити спадщину, по обом спадкодавцям повинні бути перевірені наявність спадкової справи та заповіту/спадкового договору. Все це повинно підтверджуватись неодноразовими витягами зі Спадкового реєстру, і лягає серйозним грошовим тягарем, оскільки це вже навіть не 68-00 грн, а 102-00 грн, 136-00 грн і більше, і все це на етапі прийняття спадщини, коли спадкоємець ще нічого не отримує, а лише вчиняє дії передбачені Цивільним кодексом України та обмежені певним строком!!! При цьому спадкова справа може заводитись і на підставі заяви про відмову від спадщини, тобто спадкоємець взагалі нічого і не отримає у майбутньому. Раніше, до внесення цих змін, нотаріус міг перевірити за реєстром декілька варіантів напису прізвища, ім’я та по-батькові, і формувати витяг тільки, коли він впевнений, що все перевірив – тепер же кожний рух у цьому реєстрі є платним. Цим він відрізняється від всіх інших реєстрів, з якими працює нотаріус (Державний реєстр обтяжень рухомого майна. Єдиний реєстр заборон відчуження нерухомого майна, Державний реєстр правочинів та інші), при цьому стосується таких важливих правовідносин як спадкування, що часто пов’язано з роботою з особами похилого віку, і не завжди спадкується коштовне майно, адже спадковим майном може бути і копійчаний вклад у Державному ощадному банку! Це нововведення зробило НЕМОЖЛИВИМ нормально працювати зі спадкоємцями, оскільки перша реакція на ці суми лягає на нотаріуса, який намагається пояснити, чому спадкоємець повинен заплатити великі гроші за себе, за чужі помилки, за те, що інший спадкоємець подав заяву в іншій нотаріальній конторі, за наявність кількох спадкодавців та інше!!!! Може вони якось можуть аргументувати ці гроші, але хай зроблять, щоб спочатку можливо було перевірити безкоштовно, а сам витяг брати коштовно, але один раз!!!! Згідно Інструкції я повинна перевірити наявність спадкової справи при її заведенні, потім при видачі свідоцтва, заповіту/спадкового договору – так саме! тобто за одне і те саме спадкоємець платить двічі!!!! хоча технічні можливості Спадкового реєстру не допускають заведення двох спадкових справ на одного померлого, так само, заповіти повинні бути внесені до реєстру миттєво, а не після смерті спадкодавця, що його складав!!!! Тепер консультація одного спадкоємця за часом збільшилась втричі!!!! Адже раніше я перевіряла наявність спадкової справи та заповіту безкоштовно, поки він тільки починає свою розповідь про обставини спадкової справи, і вже задаю відповідні питання, виходячи з інформації, наданої Спадковим реєстром. Адже спадкоємець не завжди знає про заповіти, що складав спадкодавець, також він не може знати на 100 відсотків, чи не має інших спадкоємців і чи не завели вони спадкову справу вже в іншого нотаріуса!!!!!!!! Дуже-дуже-дуже багато складнощів з#700явилось з цим безглуздим нововведенням!!! При цьому жодна наша спроба довести цю безглуздість стикається з нерозумінням проблеми та небажанням навіть слухати!!!!! Працівник Міністерства (Баранова Т.І.) відповідає на це: нащо ви рахуєте чужі кошти? (!!!!!!!!!!) і «чого це ви там вештаєтесь в цьому реєстрі постійно». Це слова людини, яка не має жодного розуміння про порядок заведення спадкової справи, про те, які ще витрати лягають на так звані «чужі кошти», які це все викликає скандали, як це ускладнює роботу!!!! Ми вже майже змірились з тим, що працюєм фактично безкоштовними реєстраторами електронних реєстрів Інформаційного центру МЮУ, адже ми не отримуємо за це плату, однак ми розумієм, що ця інформація потрібна, корисна!!! Але це безглуздя з цінами та з неможливістю бескоштовної перевірки хай навіть з платним витягом – вражає, блокує роботу зі спадкоємцями!!!! І жоден з нас боїться влаштувати страйк, оскільки ми боїмося втратити роботу, залишитись без премії, оскільки важелі тиску Міністерства юстиції – міна швидкої дії!!!!У зв’язку із вкрай негативними наслідками світової економічної кризи на економіку України, зменшився рівень доходів наших громадян. деякі з них перебувають на межі виживання. У цей час є неможливим збільшувати фінансове навантаження на малозабезпечені верстви населення.Заведення спадкової справи не є нотаріальною дією (яка згідно з законом є оплатною), людина може звернутися до нотаріальної контори, чи нотаріуса шляхом направлення заяви про прийняття спадщини, при цьому повинна заводитись спадкова справа, проте без перевірки за даними Спадкового реєстру (що, до речі, не передбачено ЦК) завести спадкову справу не можливо, а без особи, яка оплатить ці перевірки, спадкова справа не буде заведена. Ось Вам і порушення Конституції, а також спадкових прав громадян, бо в такому випадку громадянин пропустить термін на прийняття спадщини. А змусити нас сплачувати ці кошти за свій рахунок, це вже порушення наших конституційних прав.Стягування грошей у сумі 68-00 грн за два витяги, які необхідні для відкриття спадкової справи, є необгрунтованим, недоцільним та провокує скандали та непорозуміння, обурення високою оплатою, що пов’язана з прийняттям спадщини . Дані витяги є необхідними для того, щоб громадянин, у якого померла близька людина, зміг заявити про своє право на спадщину. Він нічого не отримує! Він заявляє про своє право, передбачене Конституцією та Цивільним кодексом України. При цьому сукупна плата при прийнятті спадщини, з урахуванням затрат, пов’язаних з підготовкою заяви про прийняття спадщини (або навіть взагалі відмови від спадщини) збільшилась у 2-3 рази.Для зменшення тягаря оплати нотаріальних послуг при оформленні спадкових прав зменшено державне мито, тобто держава відмовляється від свого прибутку на благо народу, а приватна фірма, на яку зобов’язані працювати нотаріуси - збагачується за рахунок народу в період кризи і в момент, коли людина поставлена в рамки і терміни. Після пережитої смерті близького родича, немалих витрат на поховання, нерідко втрати єдиного годувальника, заставляти громадян України сплачувати 68 грн. за ніщо, є неприпустимим.Спадкоємець сплачує ДП "Інформаційний центр" немалі гроші за реєстрацію кожного свідоцтва про право на спадщину, які повністю компенсуюють витрати держателя реєстрів. Міністерство юстиції України, запроваджуючи додаткову плату діє всупереч проголошеним прагненням здешевити оформлення спадщини. Використовуючи своє становище (контрольні функції, право видавати свідоцтва та позбавляти їх а також призупиняти діяльність нотаріусів), Міністерство юстиції зобов’язує нотаріусів безоплатно працювати на цю комерційну структуру та спрямовувати гроші громадян в приватне підприємство.Іншою проблемою є невгамовна нормотворчість Міністерства юстиції України, а саме Департаменту нотаріату та адвокатських об#700єднань. У зв#700язку з чималими помилками у їх нормативно-правових актах, наявність чималої кількості суперечностей, колізійних норм було введено порядок громадського обговорення проектів цих актів на сайті Міністерства юстиції України! При цьому жодні наші рекомендації не враховуються, навіть вказівки на орфографічні помилки! До того ж ця нормотворчість стає дебільш шкідливою як для нас, нотаріусів, так і для громадян, що звертаються до нас за вчиненням нотаріальних дій. Так, Наказом МЮУ 31.12.2008 N 2368/5 були затвердженні Правила ведення нотаріального діловодства. При цьому текст з#700вився в Інтернет-джерелах 10-11 січня 2009 року (тобто спочатку наказ був зареєстрований, а потім складений!!!!), а офіційне опублікування відбулось в Урядовому кур#700єрі 23.01.2009 року №2, однак нотаріусам давались вказівки усні та через електронну пошту про те, що нова номенклатура справ повинна бути виконана за новими правилами, тобто за зворотньою силою закону, що протиречить Конституції України! Слід зазначити, що за номенклатура повинна бути затверджена 01 січня того року, на який вона заводиться згідно Інструкції про порядок передачі нотаріальних документів на тимчасове зберігання до державного нотаріального архіву, затвердженої Наказом МЮУ N 63/5 від 09.07.2002р. та Правилам ведення нотаріального діловодства, затвердженим Наказом МЮУ 03.02.1994р. № 6/5.У зв#700язку з тим, що правила були в багатьох положеннях сформульовані багатозначно, незрозуміло, нечітко, робітники Міністерства юстиції організовують проведення платних семінарів за допомогою приватних фірм, тобто вони заробляють шалені кошти (участь за одного учасника становить 800-1000 гривень, а учасників від 50-300 чоловік) за рахунок власних помилок! Замість того, щоб виконувати свої прямі обов#700язки та надавати роз#700яснення по цим спірним питанням, вони спочатку ці спірні питання породжують, а потім навіть на цих платних семінарах кожного разу по новому роз#700яснюють ці питання!!! До того ж, Міністерству юстиції України взагалі ганебно випускати такі накази! Та воно наказами не заспокоюється! Простим листом Мін#700юст намагалось зобов#700язати нотаріусів вчиняти нову нотаріальну дію – згоду подружжя (лист № 31-32/246 від 16.07.2009 року)! При цьому не були внесені зміни в жодний акт, яким у своїй діяльності керується нотаріус: ані в Інструкцію про порядок вчинення нотаріальних дій нотаріусами України, затверджену наказом Міністерства юстиції України від 03.03.2004р. №20#82605 (далі – Інструкція про вчинення нотаріальних дій), а ні у Правила ведення нотаріального діловодства, затверджені наказом МЮУ від.31.12.2008 року № 2368#82605 (далі – Правила ведення нотаріального діловодства), що встановлювали форми посвідчувальних написів, які змінювати було категорично заборонено у тексті цих правил. З тих пір, як Міністерство юстиції не контролює законність вчинення нами дій, а контролює додержання правил нотаріального діловодства, пішло нескінченне внесення змін! Таке враження, що вони хочуть зарегулювати нашу діяльність до повної неможливості працювати. Нам не вистачає часу на прийом громадян, на вивчення законодавства, на аналіз правових норм, ми до нездорового повністю погрузли у діловодство!!! Так, серед «визначних» змін 2008 року були такі:- штамп, яким ми засвідчуємо копії документів, що залишаються в наших справах, змінити з «З оригіналом згідно» на «Згідно з оригіналом» - ця суттєва зміна спричинила зміни цього штампу вартістю 50-150 грн всіма нотаріусами України!!!! При цьому державним нотаріусам держава не могла забезпечити такої заміни своєчасно, тому вони придбавали штамп або за власний кошт, або були змушені писати це від руки (а це більш ніж на 50 документах на день)- документи на декількох аркушах зшивати виключно ниткою білого або червоного кольору (сенсу цих змін незрозуміло досі)- були замінені форми майже усіх книг, тобто вони підлягали заміні теж всіма нотаріусами України, типографії не витримували такої напруги, тому своєчасно нікому не вдалось отримати ці книги, що також заблокувало роботу нотаріусам по обслуговуванню потреб громадян. Одна книга коштувала 80-200 грн, було потрібно замінити біля 10 книжок. Уявіть які суми витрачав один нотаріус та помножить це на кількість нотаріусів України!!! Звісно, державні нотаріальні контори були довгий час змушені працювати зі старими формами!!!! - І саме найцікавіше – через рік (16.11.2009 року) приймають нові зміни, які знов змінюють форми, причому на цей раз зміни «смішні»: у Алфавітній книзі обліку заповітів було «номер за реєстром», а стало "реєстровий номер» у наряді 02-43 було "до охорони", стало "щодо охорони", замість «індекс документа» - «номер документа», місцями переставлені стовпчики, в Алфавітній книзі обліку спадкових справ було "дата смерті", а змінили на "Число, місяць, рік смерті". Майже у всіх журналах і книжках додано стовпчик «№ за порядком», який зовсім не потрібний у роботі з алфавітами, і навіть шкідливий у книзі реєстрації спадкових прав, оскільки йде декілька більш важливих нумерацій і цей зайвий номер не має ніякого значення та заважає!!!! Таке враження, що МЮУ ввели якийсь дурний показник, що вони повинні змінити аби що!!!! Але те що для них гра слів, для нас нескінченні витрати на нові книжки та штампи!!!- у посвідчувальних написах число, місяць, рік ми пишемо тепер словами (хоча завжди в документі хоч один раз дата написана повністю словами за правилами Інструкції). Може це має велике значення для договорів відчуження майна, або довіреностей, але це не має жодного значення для засвідчення копії документа – достатньо дати числами. Але тепер це значно ускладнило роботу з копіями!Раніше така проста дія займала 5 хвилин! Потім був введений Реєстр бланків нотаріальних документів і тепер ми ще перевіряєм бланк, навіть якщо я особисто вчора на ньому видала спадщину – це ще 7-8 хвилин!!! тепер же у відповідному штампі я ще 5-7 хвилин виводжу словами дату!!! Таким чином процес засвідчення копії документа досягає до 20 хвилин!!! За цей час я могла би надати консультацію по відчуженню договору та зробити довіреність!!!- змінами до Інструкції про вчинення нотаріальних дій (наказ МЮУ 15.06.2009 N 1062/5 – пп.13, 27, 41 Інструкції) нас змусили залишати копії паспортів осіб, що з#700явились за вчиненням нотаріальної дії! По-перше, це безглуздо. По-друге, це недовіра до кожного окремого нотаріуса. По-третє, якщо вони вважають, що копія може бути підтвердженням для них, що особа дійсно в мене була, то вочевидь це не так!!!! В такому разі, НАВІЩО я збираю цю макулатуру, яка немає жодного значення, навіщо я засмічую свій архів зайвими папірцями – він в мене не резиновий!!! До того ж, згідно з п.8.1 Правил ведення нотаріального діловодства номенклатура справ контори, приватного нотаріуса – це систематизований перелік назв справ, що формуються в процесі діяльності контори, приватного нотаріуса із зазначенням строків їх зберігання, складений за встановленою формою. Типова номенклатура встановлює типовий склад документів, що створюються в процесі діяльності контори та приватних нотаріусів (додаток 15) (п.8.2.1 Правил). Згідно з п. 8.2.6. з типової номенклатури справ в номенклатуру справ переносяться справи (наряди), реєстри, книги, журнали тощо. Не допускається включення до номенклатури тих справ, що не передбачені типовою номенклатурою (що також є окремою безглуздістю Міністерства).Добре, коли я, державний нотаріус, можу передати свій архів на зберігання до державного нотаріального архіву! Інша ситуація склалась у приватних нотаріусів. Згідно ст.14 ЗУ «Про нотаріат» (1993 року зі змінами) документи у нотаріальному архіві визнано державною власністю!!! Замість того, щоб цю державну власність якомога раніше відбирати у приватних нотаріусів на державне зберігання, адже тільки централізовано можливо забезпечити належне зберігання державної архівної власності, МЮУ своїм наказом вносить зміни до Правил, якими передбачає довічне утримання архіву приватним нотаріусом!!!! Якщо це скопійовано з інших держав, то треба було мати на увазі, що в тих державах архів нотаріуса є приватною його власністю! він там продається та спадкується! Однак витребувати від приватного нотаріуса додержання стандартів зберігання державної власності, вибачте, повний маразм!!!!!!Не можу не зазначити ще один смішний та гіркий факт: Наказ Міністерства юстиції України від 16.11.2009 року № 2151/5 "Про затвердження Змін до Правил ведення нотаріального діловодства" – в пункті 5 наказу вказано, що він набирає чинності з 01.01.2010 року в п.6 написано: до 01.01.2010 нотаріуси при вчиненні нотаріальних дій застосовують форми та посвідчувальні написи відповідно до наказу Міністерства юстиції України від 31.12.2008 № 2368/5, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 31.12.2008 за № 1325/16016, за умови внесення до них змін щодо зазначення нотаріального округу та статусу нотаріуса. Тобто тут діє, тут не діє!!!!!! Як пан Міністр підписує цей брєд? чи читає взагалі документи, які виходять за його підписом?!!! чи довіряє особам, що за його спиною подають таке для підпису Міністра, і як нам, простим виконавцям з цим працювати!!!!??? Чому положення Конституції про неможливість зворотної дії законів та підзаконних актів ігноруються працівниками Міністерства, якого головне завдання – дотримання законності!!!!!!!У цьому ж наказі 16.11.2009 року у примітці до однієї з форм посвідчувальних написів вказано, що засвідчення копії з фотокопії не допускається. Тобто таким чином Міністерство «внесло» зміни одночасно і до Закону України «Про нотаріат», і до «Інструкції про вчинення нотаріальних дій» при цьому пояснюють, що фотокопія просто поглинається поняттям «копія», хоча до цього постійно зосереджувалась увага на «великій» різниці між цими поняттямиЩе зі смішного: наказом Міністерства юстиції від 19.11.2007 № 1101/5 «Про внесення змін до Порядку ведення та заповнення реєстрів для реєстрації нотаріальних дій та деяких нормативно-правових актів Міністерства юстиції України» повністю змінюється форма реєстру для вчинення нотаріальних дій!!! Публікується цей наказ у Офіційному віснику України вiд 30.11.2007р. № 88, і за цей місяць всі нотаріуси всієї України повинні були придбати реєстри за новою формою, а старі невикористані відправити до макулатури!!! В числі змін передбачено у графі 5 реєстру вказувати «Дату та номер витягу про перевірку спеціального бланка нотаріального документа». При цьому Реєстр нотаріальних бланків не видавав витяг, а тільки ідентифікаційний номер перевірки. Але ми записували цей номер – сенс-то не змінюється! 31.12.2008 року (!!!!!) приймаються нові зміни, за якими, окрім інших дрібниць, ця строчка замінюється словами «Дата та номер перевірки спеціального бланку нотаріального документу» - цей наказ офіційно публікується у Офіційному віснику України вiд 23.01.2009р. № 2, текст його в інтернет-джерелах з#700являється 11 січня 2009 року (знов таки заднім числом зареєстрували), і чомусь вступ у законну силу теж 11.01.2009 року! При цьому багато нотаріусів приступили до роботи вже 02 січня 2009 року, а підписуються реєстри взагалі у Головному управлінні юстиції під час здачі річного звіту, тобто ще до нового року!!!! І перед яким вибором нас поставило Міністерство, нотаріат був в шоці від такого відвертого знущання: виправили власні ж помилки за наш рахунок, та ще й заднім числом, а нас знов поставили у незрозумілу позу!!!!Але Міністерство знайшло вихід – надіслало листа 15.01.2009р. N 31-32/14, яким допустило використання розпочатих реєстрів до кінця 2009 року за умови внесення відповідних змін. Уявіть наше здивування, коли наприкінці 2009 року з#700являється інформація про чергові зміни у Порядку ведення реєстрів для реєстрації нотаріальних дій – 24.12.2009 N 2553/5 зареєстровано в Міністерстві юстиції України 29 грудня 2009 р. за N 1260/17276!!! Але подача звітів розпочалась ще 20 грудня, до цього часу добропорядні нотаріуси вже закупили з острахом нові реєстри!!! Та в них волосся посивіло!!!! І тексту змін немає!!! тобто знов ми працюємо всліпу!!! Текст цього наказу досі відсутній у базі Верховної Ради України, був викладений у Лізі (інтернет-джерело) і передбачає (!!!!!увага!!!!) можливість використання реєстру нотаріальних дій з виправленнями і в 2010 році!!! Тобто, коли всі вже з новими реєстрами давно працюють!Сподіваюсь вам зрозуміло маразм ситуації. Однак нас це майже не дивує, бо саме такий підхід в Міністерстві юстиції до підписання нормативно-правових актів спостерігається приблизно з 2007 року!!!Правилами ведення нотаріального діловодства, затвердженими наказом МЮУ від.31.12.2008 року № 2368#82605 нотаріусам було заборонено виправлення помилок в їх документах в інший день, ніж в день вчинення дії. Тобто, навіть, якщо нотаріусом допущена технічна помилка, і людина звернулась за виправленням наступного дня – все, іншого шляху, ніж укладення нового договору або звернення до суду немає!!! В жодній професії немає таких обмежень, жодна людина не ризикує втратити своє місце роботи із-за допущення технічної помилки!!!!!!!!!! При цьому перелік орфографічних, стилістичних, граматичних помилок у нормативно-правових документах Міністерства є безкінченим, наприклад «просвідчувальний напис» замість посвідчувального (пункт 5 Інструкції про вчинення нотаріальних дій у редакції наказу Міністерства юстиції України від 15.06.2009 р. N 1062/5) або в Правилах вказано, що штамп на вхідних документах повинен містити «прізвище, ім#700я, по батькові приватного нотаріуса, дату надходження документів та його реєстраційний індекс, дату» (знов дату – чергова опечатка!!!), при цьому у додатку до цих же Правил у зразку штампу міститься прізвище та ініціали нотаріуса (п.6.6. Правил, додаток 13), до того ж зменшили розмір цього штампу на 2мм!!! Знов таки, всім нотаріусам довелось замінити цей штамп, і він такий малесенький, що в нього ледве вміщується дописані від руки дата та номер документа!! Зате перевірка тепер їздить з лінійкою та обов#700язково перевіряють розмір вхідного штампу!!!! Перевірка взагалі тепер перетворилась на цирк: лінійки, звірки форм книжок – та як же це тепер важко, адже зміни стаються кожного року-півроку!!! До переліку смішних змін: наказом 31.12.2008 року передбачили у внутрішньому описі справ писати скорочене ПІБ, а з 2010 року повернули повне ПІБ слова "графітним олівцем" замінити на "простим олівцем" – яка імітація бурхливої діяльності!!!! Діловодство в нотаріальній практиці стало головним крітерієм, не знання та додержання законів а правимльно підшиті справи та наряди. а не правильно тоді і правочин "недійсний". подивилися б діловодство в судах, прокуратурі, слідчих органах. маразм і тільки, їм аби провіряти, а важність цього буде завжди, хай це буде даже перевірка того, як миється підлога в приміщеннях. зразу буде вироблено десяток інструкцій з наказами як це робити, яку для миття підлоги використовувати ганчірку і т.пНавіть якщо вони вважають це значним, чого не було це з самого початку. Жодний працівник не несе відповідальності за якість змін, що вони вносять, за їх безглуздість, за їх шкідливість, і за те, що в один і той самий нормативно-правовий акт вносяться зміни однакового характеру, виправляються помилки попередніх актів – і все це безвідповідально! Сталу систему діловодства, що існувала десятиріччями, була наскрізна, зрозуміла, і в будь-якому разі мала похідний характер поряд із законністю вчинення нотаріальний дій – розтрусили, зробили незрозумілою, багатозначною!!! Не йде ніяких письмових роз#700яснень, тільки усні пояснення на семінарах, що насправді не завжди узгоджуються з їхніми ж нормативно-правовими актами, при цьому стягується плата, про яку я вже вище писала! Однак ми, нотаріуси, змушені їздити, відсилати представників на платні семінари, оскільки НЕЗРОЗУМІЛО як працювати! При цьому всьому нам дійсно не вистачає часу на вивчення цих змін – з такою швидкістю вони працюють та тлумачать свої зміни по різному в рамках одного Міністерства! Та що саме прикре – не вистачає часу на вивчення і аналіз більш серйозних змін, що приймаються Верховною Радою України у кодекси та закони! Мінюст чомусь розглядає нотаріусів України як таких громадян, які мають менше прав, ніж усі громадяни України- саме це викликає обурення !!!Все це ганебить Міністерство юстиції України та особисто Міністра юстиції М.Онищука не тільки в очах кількох тисяч нотарусів, а й громадян, яким нам доводиться роз#700яснювати «крєндєля» Міністерства. Я вимагаю, щоб чиновників які народжують такі ганебні і безглузді витвори покарали!!!!!!!!!! Я вимагаю, щоб висновки громадських обговорень проектів нормативно-правових актів Міністерства юстиції враховувались!!!! Я вимагаю, щоб Міністерство юстиції було перевірено на антикорупційність їх дій! Щоб припинилось видання багатозначних та неузгоджених актів, що штовхати нас платити за їх «усні» рекомендації по роботі з їхнім же брєдом!!!Щоб припинилось спонукання на поїздки на семінари під егідою Міністра юстиції М.Онищука за 3-4 тисячі гривень (!!!!!!!!!!!!!!!!!) Щоб припинилось постійне необгрунтоване підвищення цін ДП Інформаційним центр!!! Щоб з приватних нотаріусів не вимагали кожного року по 558 гривень за Електронний цифровий підпис (якому ціну ) під загрозою відключення від електронних реєстрів!!!! Правоохоронними органами ігнорується, що внаслідок функціонування підприємства–посередника Мін’юстом кошти, отримані за використання трудових, матеріальних ресурсів та інформації, що є власністю держави, виводяться з доходів Держбюджету, спрямовуються державному підприємству «Інформаційний центр», яке в свою чергу перераховує дані кошти комерційним структурам у якості авторської винагороди за використання комп’ютерних програм та плати за здійснення супроводження даних програмних продуктів, якими завдається збитків державі в особливо великих розмірах. Я звертаю увагу Уповноваженого з прав людини, що за єдину помилку у Реєстрі нотаріальних бланків приватному нотаріусу загрожує залишення на 10 днів без роботи. а за другу помилку – анулювання свідоцтва!!! На Закон, на Право, на Науку, на елементарну Логіку - наплювали і топчуть інтелект націїї, грубо, тупо, принизливо!Ще один момент, який хотілося б зазначити, бо виникає враження, що ніхто цього не помічає.Кожного тижня змінюється перелік документів, що витребовується з громадян для спадкування, укладення цивільно-правових договорів та іншого. Виникає ситуація, коли людина отримала один перелік, повертається з цими документами до нотаріуса, а виявляється що потрібні ще ряд документів. Зокрема, така ситуація з#700явилась у зв#700язку з відчуженням земельних ділянок! Це вже досягнення не тільки Міністерства юстиції, а й всього Кабінету Міністрів України та навіть Верховної ради України!!!! Так, 26 серпня 2009 року з#700являється Постанова КМУ № 901 «Про додаткові заходи щодо врегулювання земельних відносин», згідно з якою було доповнено пункту 3 Порядку здійснення відмітки про перехід права власності на земельну ділянку, затвердженого постановою КМУ від 6 травня 2009 р. N 439 "Про деякі питання посвідчення права власності на земельну ділянку", а саме: після слів "із своїх справ" словами "за наявності витягу з державного реєстру земель". Так просто. І став цей пункт виглядати в дусі витворів Міністерства юстиції: «Нотаріус у разі посвідчення цивільно-правового договору про відчуження земельної ділянки, видачі свідоцтва про право на спадщину на земельну ділянку, а також вилучення державного акта у передбачених законом випадках із своїх справ за наявності витягу з державного реєстру земель проставляє на державному акті відмітку про перехід права власності на земельну ділянку...» Тобто йде перелік видів дій через кому, далі – витребується витяг, і не зрозуміло – чи він витребується тільки до останньої дії, чи до всіх!!! Якщо до останньої (видача державного акту з архіву), то повинна була бути кома після слова «земель», однак тут комами не виділено навіть зворот «у передбачених законом випадках», що у 5 класі загальної школи вчать. Може цим творцям необхідні якісь курси підвищення кваліфікації з граматики, щоб в наших законах можливо було зрозуміти, який сенс в ці зміни вкладався!!! При цьому на платних семінарах пані Баранова кожного разу коментує цю Постанову по новому: то потрібно для договорів, то непотрібно!! Законодавчі та підзаконні акти спочатку повинні бути виписані ОДНОЗНАЧНО І ГРАМОТНО, щоб не було привіду для тлумачення!!!!!! Але знов складається таке враження, що це робиться спеціально, щоб ми були змушені їздити на ці семінари! Слід зазначити, що така довідка в залежності від регіону коштує від 50 до 250 грн! На погляд КМУ це може сума не велика, але якщо врахувати всі інші витрати для відчуження земельної ділянки, то тільки на одних довідках витрачається понад 1000 гривень. Але найбільш яскраво в цьому виділилась Верховна рада України! Приймається закон, яким в один мах паплюжиться право людини на приватизацію землі. Змінами до ст.377 та 120 ЗК України нотаріуса змусили вимагати кадастровий номер земельної ділянки, навіть якщо вона неприватизована!!! При цьому представники Міністерства, саме Баранова Т.І. заявляє, що ми, нотаріуси, неправильно читаємо закон, в якому чорним по білому написано, що цей кадастровий номер є істотною умовою договору з відчуження житлового будинку!!! Я розумію безвідповідальність працівників міністерств, безкарність їх халатності, але ж щоб у Верховній Раді приймались такі протиправні закони! Звісно, пояснювати все це доводиться нам, нотаріусам, а не вам всім, і саме на мене людина виплесне своє горе, свої сльози та свою невдоволеність вашими та відповідно моїми діями!!!Закони пишуться під окремі випадки, а страждає увесь народ!!! І це ще називається спрощення... Я не хочу вдаватись у глибину цього питання, оскільки вам все це повинно бути відомо, що зараз зупинилось вчинення договорів з будинками з неприватизованою землею, а для тих нотарів, що їх вчиняють відповідальність висне дамокловим мечем, та Баранова перша підтвердить його вину, у разі виникнення конфлікту! Перед тим, як приймати закон найменше, що необхідно зробити – це перевірити, чи можливо технічно його реалізувати!!! Чи знаєте ви, що за присвоєння кадастрового номера окремі земельні ресурси вимагають до 4 тисяч гривень????!!!Просимо розглянути наведені факти та вжити заходів відповідно до законодавства. "
lebedeva
 

Номер повідомлення:#6


Повідомлення Feba » 25 лютого 2010, 16:30

читается :)
Feba
 
Повідомлення: 1194
З нами з: 13 грудня 2007, 12:14
Дякував (ла): 190 раз.
Подякували: 72 раз.

Номер повідомлення:#7


Повідомлення lebedeva » 25 лютого 2010, 16:34

0
lebedeva
 

Номер повідомлення:#8


Повідомлення Во как... » 25 лютого 2010, 18:25

якщо тема для нотаріусів, то потрібно перенести до малого.
Во как...
 
Повідомлення: 2007
З нами з: 14 вересня 2005, 20:11
Дякував (ла): 44 раз.
Подякували: 161 раз.

Номер повідомлення:#9


Повідомлення Армани » 25 лютого 2010, 19:11

даааа, нашему гаранту с пол года надо, чтобы такой тест асилить.
DE PUTA MADRE
Аватар користувача
Армани
 
Повідомлення: 27525
З нами з: 28 грудня 2006, 20:15
Дякував (ла): 19477 раз.
Подякували: 14030 раз.

Номер повідомлення:#10


Повідомлення Армани » 25 лютого 2010, 19:12

и это только по буквам, а по смыслу.....
DE PUTA MADRE
Аватар користувача
Армани
 
Повідомлення: 27525
З нами з: 28 грудня 2006, 20:15
Дякував (ла): 19477 раз.
Подякували: 14030 раз.

Номер повідомлення:#11


Повідомлення raton » 25 лютого 2010, 19:28

Хотите открою тайну как рассматриваются абсолютно все обращения граждан направленные Президенту, ВР, генпрокуратуру ... Отправляете Вы это письмо Президенту, получают юго там и не читаю отправляют [qoute]за належнистю[qoute], тоесть в МЮ, о чем Вам же и сообщают, и в МЮ очень внимательно его читают и присылают Вам ответ приблизительно такой:[qoute] Травка зеленеет, солнышко блестит, ласточка с весною в сени к нам летит![qoute]
Хутін пуй!
raton
 
Повідомлення: 1532
З нами з: 05 липня 2005, 15:57
Дякував (ла): 1213 раз.
Подякували: 942 раз.

Номер повідомлення:#12


Повідомлення alena_77 » 25 лютого 2010, 19:30

Вот я тоже самое подумала что и raton. Но что же делать? Текст классный. Но ведь никто не поймёт. Даже если прочитает
Де ми з тобою будем, коли закінчиться їхня війна?
Чи вистачить нам сили зробити так, щоби впала стіна.
Аватар користувача
alena_77
 
Повідомлення: 4199
З нами з: 26 серпня 2008, 18:26
Дякував (ла): 2160 раз.
Подякували: 3020 раз.

Номер повідомлення:#13


Повідомлення Feba » 25 лютого 2010, 19:35

Don Viktor Corleone, не асилит, текст на украинском:).
Feba
 
Повідомлення: 1194
З нами з: 13 грудня 2007, 12:14
Дякував (ла): 190 раз.
Подякували: 72 раз.

Номер повідомлення:#14


Повідомлення Армани » 25 лютого 2010, 19:42

я за язык и забыл, если на украиском то все отменяется вообще.
DE PUTA MADRE
Аватар користувача
Армани
 
Повідомлення: 27525
З нами з: 28 грудня 2006, 20:15
Дякував (ла): 19477 раз.
Подякували: 14030 раз.

Номер повідомлення:#15


Повідомлення Sanex » 25 лютого 2010, 20:03

А что, немножко поправить под себя и можно отправить, как говорится вода камень точит.
Sanex
 
Повідомлення: 153
З нами з: 11 грудня 2008, 02:56
Дякував (ла): 2 раз.
Подякували: 24 раз.

Номер повідомлення:#16


Повідомлення Юлька-шпулька » 25 лютого 2010, 20:12

поддерживаю Sanex
Слава Україні! Героям слава! Донбас - це Україна!
Аватар користувача
Юлька-шпулька
 
Повідомлення: 7027
З нами з: 18 жовтня 2007, 17:51
Дякував (ла): 3598 раз.
Подякували: 11513 раз.

Номер повідомлення:#17


Повідомлення Feba » 25 лютого 2010, 20:35

Считаю, что можно и нужно отправить. Но, если бы еще верить в результат...:(
Feba
 
Повідомлення: 1194
З нами з: 13 грудня 2007, 12:14
Дякував (ла): 190 раз.
Подякували: 72 раз.

Номер повідомлення:#18


Повідомлення Dali » 25 лютого 2010, 20:57

Все класно, за виключенням того, де написано що дуже важко писати дату на копіях від руки, а за цей час можна зробити довіреність. Скажуть що це ваші проблеми, менше заробите. Треба захищати в першу чергу права громадян, про які вони так переживають. Підкреслюючи, що всі їх тупі новшества зачіпають больно громадян.
"Порядочность и честность – слишком дорогие подарки. И не стоит их ждать от дешёвых людей." Вуди Аллен.
Аватар користувача
Dali
 
Повідомлення: 22192
З нами з: 10 лютого 2006, 21:43
Дякував (ла): 40106 раз.
Подякували: 39138 раз.

Номер повідомлення:#19


Повідомлення Nezvezda » 25 лютого 2010, 21:04

якшо всі відправлять, хоча б ті шо є на форумі, то думаю хоча б увагу звернуть, а там дасть Бог і результат буде. Тільки треба відправляти до кожного адресата окремо, шоб не відправляли [qoute]за належністю[qoute]) Мені ця ідея подобається ПРЕдуже)
Аватар користувача
Nezvezda
 
Повідомлення: 580
З нами з: 15 травня 2008, 20:14
Дякував (ла): 27 раз.
Подякували: 27 раз.

Номер повідомлення:#20


Повідомлення Dali » 25 лютого 2010, 21:08

А може зробити типу відкритого листа. Десь тут читала як народ [qoute]радіє[qoute] з встановлення дня нотаріуса. Там би їм це вивісити, щоб знали.
"Порядочность и честность – слишком дорогие подарки. И не стоит их ждать от дешёвых людей." Вуди Аллен.
Аватар користувача
Dali
 
Повідомлення: 22192
З нами з: 10 лютого 2006, 21:43
Дякував (ла): 40106 раз.
Подякували: 39138 раз.

Номер повідомлення:#21


Повідомлення Stonehenge » 25 лютого 2010, 21:13

:) к № 12[QUOTE]и в МЮ очень внимательно его читают и присылают Вам ответ приблизительно такой:[qoute] Травка зеленеет, солнышко блестит, ласточка с весною в сени к нам летит![qoute][/QUOTE]:)Примерный текст ответа:[B]Против воли никто никого не спасет,И заставить нельзя любитьНо, конечно, однажды обманется тот,Кто обманутым хочет бытьТы ждал ответа - да или нет,Когда прислал свой дивный букет.Но мой ответ пока не готовВедь твой букет из мертвых цветовРозы из бумаги - трепет лепестковЛилии, маки из цветных шелков...[/B]
"...Если выпало в Империи родиться,
лучше жить в глухой провинции, у моря..."

Иосиф Бродский
Аватар користувача
Stonehenge
 
Повідомлення: 8606
З нами з: 26 листопада 2007, 16:06
Дякував (ла): 2454 раз.
Подякували: 5659 раз.

Номер повідомлення:#22


Повідомлення dordy » 25 лютого 2010, 21:14

Все очень правильно и хорошо насписано!Жаль только, что это звернення, куда бы его не направить, просто - крик вопиющего в пустыне!
Ключ к открытию своего потенциала не в силе или интеллекте, а в постоянстве усилий» - Уинстон Черчилль
Аватар користувача
dordy
 
Повідомлення: 667
З нами з: 18 серпня 2008, 20:25
Дякував (ла): 159 раз.
Подякували: 98 раз.

Номер повідомлення:#23


Повідомлення Nezvezda » 25 лютого 2010, 21:18

б...! ну якшо так всі будуть думати то так і буде! Тільки чомусь маршрутчІки, шахтарі, водії... чогось добиваються своїм бастуванням біля кабміна, а ми....[qoute]моя хата з краю[qoute]...
Аватар користувача
Nezvezda
 
Повідомлення: 580
З нами з: 15 травня 2008, 20:14
Дякував (ла): 27 раз.
Подякували: 27 раз.

Номер повідомлення:#24


Повідомлення Алёнка » 25 лютого 2010, 23:08

да ми правники, а стали безправними виконавцями маячні високопосадовців.може прохати Марченка щоб з його допомогою цього листа передали через якісь другі органи, він же має доступ до них. чи йому все це непотрібно? невже немає правди в Україні? сидять в міністерстві не дуже здорові люди і видають ці [qoute]перлини[qoute]правильно сказав Висоцький,- настоящих буйных мало вот и нету вожаков.бо думаю, що вони такий закон Про нотаріат втулять на ВР, що від цього нотаріату залишиться пшик, а зостануться раби мінюсту та ІЦ
Алёнка
 
Повідомлення: 383
З нами з: 21 січня 2010, 16:28
Дякував (ла): 72 раз.
Подякували: 583 раз.

Номер повідомлення:#25


Повідомлення Летучая Мыша » 26 лютого 2010, 01:21

[QUOTE]не асилит, текст на украинском:).[/QUOTE]могу перевести на русский ))
Коли хтось каже: "Ти не зможеш цього зробити", - зроби це двічі і не забудь відправити йому фото
Аватар користувача
Летучая Мыша
 
Повідомлення: 10624
З нами з: 09 січня 2006, 15:03
Дякував (ла): 9904 раз.
Подякували: 9766 раз.

Номер повідомлення:#26


Повідомлення Алёнка » 26 лютого 2010, 12:24

А може подати цього листа в інтерневиданні? В Росії майор міліції дав публікацію про міліцейський бардак, і це призвело до реорганізації МВС Росії. Зміни дуже значні, я спілкувалася з російськими колегами, то там дуже багато було перевірок та відставок.
Алёнка
 
Повідомлення: 383
З нами з: 21 січня 2010, 16:28
Дякував (ла): 72 раз.
Подякували: 583 раз.

Номер повідомлення:#27


Повідомлення Юлька-шпулька » 26 лютого 2010, 12:28

кто знает такие интернет издания? давайте кинем. Может еще на ИЦ адресовать, с перепугу мож сами реестр перепрограммируют
Слава Україні! Героям слава! Донбас - це Україна!
Аватар користувача
Юлька-шпулька
 
Повідомлення: 7027
З нами з: 18 жовтня 2007, 17:51
Дякував (ла): 3598 раз.
Подякували: 11513 раз.

Номер повідомлення:#28


Повідомлення Селянин » 26 лютого 2010, 12:53

+ 1 на № 14 Слишком много сумбура, патетики и конкретики - не осилит НИКТО, даже нотариусам читать тяжело. В таких обращениях надо указывать четко проблемы-просьбы-требования и предложения по их решению. Вся конкретика может идти только дополнением - ее в
Аватар користувача
Селянин
 
Повідомлення: 1846
З нами з: 27 червня 2008, 20:23
Дякував (ла): 108 раз.
Подякували: 499 раз.

Номер повідомлення:#29


Повідомлення Li » 26 лютого 2010, 13:37

А я думаю , що потрібно зробити з нього відкритого листа , хоч люди почитають, менше питань буде [qoute]чому так дорого?[qoute], та і може ж хоч якусь відповідь отримаємо.
Li
 

Номер повідомлення:#30


Повідомлення Marysia. » 26 лютого 2010, 13:44

№29:не согласна, здесь без патетики нельзя, иначе не видно что это последняя капля терпения у профессионала. делать надо через делегатов от тех же нот палат, в которых мы все с вами сосуществуем. Это задача именно этой организации и они просто обязаны присоединиться к общему делу, ведь все мы с эти пытаемся бороться.
Никогда не говори "никогда"!
Аватар користувача
Marysia.
 
Повідомлення: 15207
З нами з: 20 вересня 2007, 19:32
Дякував (ла): 55736 раз.
Подякували: 26655 раз.

Далі

Повернутись в Загальний Форум

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів