Номер повідомлення:#15
sello
» 24 березня 2010, 13:44
Правила діловодства в редакції від 01.01.2010 року[QUOTE]6.3. У журналі реєстрації вхідних документів підлягають реєстрації заяви про прийняття спадщини, видачу свідоцтва про право на спадщину, про відмову від спадщини, заяви про відкликання заяви про прийняття спадщини або про відмову від спадщини, заяви про видачу свідоцтва про право на спадщину, заяви спадкоємця на одержання частини вкладу спадкодавця у банку (фінансовій установі), заяви про видачу свідоцтва виконавцю заповіту, заяви виконавця заповіту про відмову від здійснення своїх повноважень, заяви другого з подружжя про видачу свідоцтва про право власності на частку в спільному майні подружжя у разі смерті одного з подружжя, заяви про вжиття заходів до охорони спадкового майна, претензії кредиторів, повідомлення про накладання заборони відчуження нерухомого майна, повідомлення суду і слідчих органів про накладання арешту та інші, [B]якщо вони надійшли поштою[/B]. Подальша реєстрація таких документів здійснюється у встановленому порядку. [/QUOTE]Що стосується Інструкції, то нічого з цього питання, окрім пункту 231, не найшов. Буду вдячний за підказку))))