Номер повідомлення:#24
alena_77
» 21 квітня 2010, 17:41
4. Перевірка розпочинається з вивчення організації нотаріальної діяльності та умов роботи контори, архіву, нотаріуса. 4.1. При перевірці організації нотаріальної діяльності контори, архіву перевіряються [B]правові підстави зайняття приміщення, [/B] у якому вони розміщуються, умови зберігання спеціальних бланків нотаріальних документів, архіву печаток, штампів, нотаріальних архівів, [B]наявність штату працівників, їх освіта та досвід роботи, наявність заповнених і вакантних посад,[/B] а також додатково залучених працівників, наявність відокремленої від нотаріуса кімнати, пристосованої для роботи технічного персоналу з документами (для контори), [B]належних засобів захисту дверей та вікон, засобів охоронної та пожежної сигналізації, [/B]які унеможливлюють несанкціоноване проникнення в приміщення, наявність комп'ютерної та іншої техніки, інформаційно-правового забезпечення діяльності контори, архіву, можливість доступу населення до приміщення, яке вони займають, наявність вивіски тощо.
Де ми з тобою будем, коли закінчиться їхня війна?
Чи вистачить нам сили зробити так, щоби впала стіна.