Номер повідомлення:#12
S-phone.
» 29 квітня 2010, 13:37
может, это Вам подойдет, выжимка с Форума:Начальнику Управління містобудування та архітектури Департаменту містобудування, архітектури та земельних відносинНа Ваш Припис № від р.Ваш Припис щодо демонтування інформаційних конструкцій та демонтування їх не можуть бути здійснені. Ваші вимоги пред’явлені до соціальної об’яви, якою є моя вивіска у вигляді інформаційної конструкції з напрямом руху до Нотаріуса та режимом його роботи, в якій нема ознак реклами, бо не вказано як послуги подаються нотаріусом, або який товар ним продається. Дії працівників Вашої служби, які замість виконання та вивчення Закону, знімають такі інформаційні конструкції за допомогою охоронної служби - спрямовані на порушення Конституції, Законів України та Указу Президента.Дія Закону України [qoute]Про рекламу[qoute] стосується лише правовідносин, щодо реклами. Мною ж надано соціальну інформацію щодо направлення руху до нотаріальної контори, що в свою чергу не є рекламою, а лише є «оголошенням фізичних осіб, не пов'язаних з підприємницькою діяльністю».В Законі України [qoute]Про рекламу[qoute], на який ви робите зноску, встановлено:- п. З ст. 2 . Дія цього Закону не поширюється на оголошення фізичних осіб, не пов'язані з підприємницькою діяльністю.Водночас - п.1 Указу Президента України від 23.08.1998 року, в порядку передбаченому п.4 розділу 15 «Перехідних положень» Конституції України, «Про врегулювання діяльності нотаріату в Україні» встановлює, що: вчинення нотаріальних дій не є підприємницькою діяльністю і не має на меті одержання прибутку. Закон України «Про рекламу», регулюючи правовідносини, регламентує:- п.2 Ст. 2: Дія цього Закону не поширюється на відносини, пов'язані з розповсюдженням інформації, обов'язковість розміщення та оприлюднення якої визначено іншими законами України.- п. 7 ст. 8: Розміщення інформації про виробника товару/послуг (в нашому випадку - вчинення нотаріальних дій) в місцях, де товар реалізується чи послуги надаються (в нашому випадку немає а ні товару, а ні послуг, але: вчиняються нотаріальні дії - обов'язковість на здійснення яких покладено Державою на нотаріуса (без розділу на приватних та державних)) - [qoute]не вважаються рекламою.[qoute]- п.1 ст. 9: Реклама має бути чітко відокремлена від іншої інформації незалежно від форм чи способів в розповсюдження, таким чином, щоб можна було їх ідентифікувати як рекламу. - В моїх конструкціях з соціальною інформацією крім надпису [qoute]Нотаріус[qoute], адреси, де розташований офіс нотаріуса та режиму його роботи - нема жодного слова про послуги, яких я насамперед не надаю. Я, повторю, [qoute]ВЧИНЯЮ НОТАРІАЛЬНІ ДІЇ [qoute]- п. 6 ст. 9: Вивіска чи табличка з інформацією про зареєстроване найменування особи, знаки для товарів і послуг, що належать цій особі, вид її діяльності (якщо це не випливає із зареєстрованого найменування особи), час роботи, що розміщена на внутрішній поверхні власного чи наданого у користування особі приміщення, на зовнішній поверхні будинку чи споруди не вище першого поверху або на поверсі, де знаходиться власне чи надане у користування особі приміщення, біля входу в таке приміщення, не вважається рекламою. - п. З ст. 15: інформація (вивіска) про особу, розміщена на фасаді, біля входу (в'їзду) всередину споруди, у якій ця особа займає приміщення, не вимагає одержання дозволу місцевого органа влади. Квартира, в якій розміщено мій офіс, є приватною власністю моєю та мого чоловіка, право на яку зареєстровано в БТІ від 20.06.2007 року, таким чином згода міськвиконкому на вивіску мені не потрібна.- п. 1ст.16: Зовнішня реклама на територіях, будинках та спорудах розміщується за згодою їх власників або уповноважених ними органів (осіб). Може Ви самі поважаєте свою службу, але Ви є на службі у людей, та не можете знущатися над Законом, попирати його, обумовлюючи своє ставлення до вищевказаних документів своїм вільним тлумаченням і розумінням законодавства.Закон України «Про рекламу» регулює правові відносини реклами в Україні. Моя ж робота регулюється Законом України [qoute]Про нотаріат[qoute], «Інструкцією про вчинення нотаріальних дій нотаріусами України», Цивільним Кодексом України, Указом Президента України від 23.08.1998 року «Про врегулювання діяльності нотаріату в Україні».В Законі України «Про нотаріат» в свою чергу указано:- Ст.1 «Нотаріат в Україні - це система органів і посадових осіб, на які покладено обов'язок посвідчувати права, а також факти, що мають юридичне значення, та вчи¬няти інші нотаріальні дії, з метою надання їм юридичної вірогідності. Вчинення нотаріальних дій в Україні покладається на нотаріусів, які працюють в державних нотаріальних конторах, державних нотаріальних архівах (державні нотаріуси) або займаються приватною нотаріальною діяльністю (приватні нотаріуси)».- Ст. 2. Правовою основою діяльності нотаріату є Конституція України, Закон України «Про нотаріат», інші законодавчі акти України.Таким чином, ідентифікувати конструкції з соціальною інформацією, що указують напрям руху, та «обов'язок посвідчувати права, а також факти, з метою надання їм юридичної вірогідності» як рекламу товару чи чогось іншого, з вашого боку, вкрай некоректно. Із наведеного виходить, що наші вивіски є оголошенням, а не рекламним засобом. Таким чином, Ваші вимоги пред’явлені не до тієї персони, кого вони торкаються.Поставивши охорону та прилюдно зрізаючи вивіски з надписом [qoute]Нотаріус[qoute] Ви принизили мою честь та гідність. Наполягаю на поверненні моїх вивісок, які є оголошенням, а не рекламним засобом на місце їх попереднього розташування та пред’явленні Вашим співробітникам догани за спричиненні мені клопоти.У випадку Вашої відмови, буду вимушена подати заяву до суду – для встановлення справедливості та відновлення моїх порушених прав, за захистом моєї честі та гідності, з вимогою про відшкодування моральної та матеріально шкоди, спричиненої Вашими діями.НотаріусГОСУДАРСТВЕННЫЙ КОМИТЕТ УКРАИНЫ ПО ВОПРОСАМ РЕГУЛЯТОРНОЙ ПОЛИТИКИ И ПРЕДПРИНИМАТЕЛЬСТВА ПИСЬМО от 31.05.2005 г. N 4186 Государственный комитет Украины по вопросам регуляторной политики и предпринимательства рассмотрел Ваше обращение <...> относительно вопроса размещения рекламы на фасаде дома и сообщает следующее. Статьей 1 Закона Украины от 03.07.96 N 270/96-ВР [qoute]О рекламе[qoute] определено, что реклама - информация о лице или товаре, распространенная в любой форме и любым способом и предназначенная сформировать или поддержать осведомленность потребителей рекламы и их интерес в отношении таких лица или товара. Внешняя реклама - реклама, размещаемая на специальных временных и стационарных конструкциях, расположенных на открытой местности, а также на внешних поверхностях домов, сооружений, на элементах уличного оборудования, над проезжей частью улиц и дорог. При этом п. 7 ст. 8 упомянутого Закона установлено, что размещение информации о производителе товара и/или товаре в местах, где данный товар реализуется или предоставляется потребителю, не считается рекламой. Таким образом, в случае если на фасаде дома, помещения, занимаемого субъектом хозяйствования, размещена вывеска с его наименованием, а именно: вывеска имеет информационный характер и не содержит призывов к приобретению товара или услуги, получения разрешения на размещение объекта внешней рекламы не нужно. Заместитель Председателя С. Иголкин http://www.rekl.com.ua/content/view/105/33/ http://www.yurradnik.com.ua/stride/men/?m=archivey=2008mag=67art=1377 Згаданий Лист комітета з регуляторної політики датований травнем 2005 року і в ньому посилання на Закон [qoute]Про рекламу[qoute] в редакції 1996 року. Тому, на мій погляд, доцільно використовувати не цей лист, а саме пункт 6 статті 9 названого закону в редакції 2008 року.Таким чином вивіска біля входу до нотаріальної контори не є рекламою, і, відповідно, до неї (вивіски) не можна застосовувати Закон [qoute]Про рекламу[qoute].і взагалі згідно зі статтею 26 Закону України від 03.07.96 р. № 270/96-ВР «Про рекламу» (далі — Закон) контроль за дотриманням законодавства України про рекламу здійснюють у межах своїх повноважень: спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів — щодо захисту прав споживачів Антимонопольний комітет України — щодо дотримання законодавства про захист економічної конкуренції Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення — щодо телерадіоорганізацій усіх форм власності. і до чого тут ЖЕК???Nina, дивиться ще такі листи, будемо боротися разом... ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВАЛИСТвід 04.12.2003 р. № 7053Про розгляд листаДержавний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва розглянув Ваш лист від 17.11.2003 р. № 23/11 і повідомляє таке.1. Згідно зі статтею 26 Закону України від 03.07.96 р. № 270/96-ВР «Про рекламу» (далі — Закон) контроль за дотриманням законодавства України про рекламу здійснюють у межах своїх повноважень: спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів — щодо захисту прав споживачів Антимонопольний комітет України — щодо дотримання законодавства про захист економічної конкуренції Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення — щодо телерадіоорганізацій усіх форм власності.На думку Держпідприємництва України, наведений вище перелік контролюючих органів, яким надано право здійснювати контроль за дотриманням діючого законодавства України про рекламу суб’єктами господарювання, є вичерпним.Інші контролюючі органи мають право здійснювати перевірки суб’єктів підприємницької діяльності лише з тих питань, що належать до їх компетенції.2. Відповідно до частини 7 статті 8 Закону розміщення інформації про виробника товару та/ або товар у місцях, де цей товар реалізується чи надається споживачеві, не вважається рекламою.Згідно з пунктом 2 листа Комітету Верховної Ради України з питань свободи слова та інформації від 01.10.2003 р. «Про застосування окремих положень Закону України «Про рекламу» в редакції від 11 липня 2003 року» у цьому разі йдеться про інформацію про товар та/ або його виробника, яка об’єктивно необхідна споживачу для здійснення свідомого вибору товару, його належного використання, захисту своїх споживчих прав тощо (інформація про дійсні споживчі якості товару, про порядок його використання, утилізації, про належні дії споживача у тих чи інших випадках у зв’язку з придбанням та використанням товару, контактна інформація про виробника тощо). Така інформація не може містити закликів до придбання або не придбання того чи іншого товару, закликів скористатися послугами того чи іншого виробника тощо.Комітет також звертає увагу на те, що всі заборони та обмеження, введені щодо реклами цим Законом, стосуються також і реклами алкогольних напоїв.На думку Держпідприємництва України, інформація про алкогольні напої в пунктах їх продажу (у тому числі дегустація алкогольних напоїв у пунктах їх продажу, якщо така дегустація не супроводжується закликами до придбання або не придбання алкогольного напою) не вважається рекламою, оскільки на неї розповсюджується дія частини 7 статті 8 Закону, але при наданні такої інформації необхідно враховувати особливості рекламування алкогольних напоїв, зазначені в статті 22 Закону.Заступник Голови О. СахненкоДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА ЛИСТвід 12.11.2007 р. N 8529Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва розглянув звернення … щодо надання роз'яснення з питань віднесення інформації, яка розміщена у вітрині установи, де відбувається надання послуг, до об'єктів зовнішньої реклами та, в межах компетенції, повідомляє наступне. Засади рекламної діяльності в Україні, регулювання відносин, що виникають у процесі виробництва, розповсюдження та споживання реклами встановлено Законом України [qoute]Про рекламу[qoute]. Статтею 1 Закону України [qoute]Про рекламу[qoute] визначено, що реклама - інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару. Зовнішня реклама - реклама, що розміщується на спеціальних тимчасових і стаціонарних конструкціях, розташованих на відкритій місцевості, а також на зовнішніх поверхнях будинків, споруд, на елементах вуличного обладнання, над проїжджою частиною вулиць і доріг. Підпунктом 1.3 пункту 1 Порядку розміщення зовнішньої реклами в м. Києві (далі - Порядок розміщення), затвердженого розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 23.08.2007 N 1100 (зареєстрованим в Київському міському управлінні юстиції 28.08.2007 за N 21/756), визначено поняття вивіска чи табличка - інформація про зареєстроване найменування особи, знаки для товарів і послуг, що належать цій особі, профіль її діяльності (якщо це не випливає із зареєстрованого найменування особи), про час роботи, розміщені на внутрішній поверхні (у вітрині) власного чи орендованого особою приміщення, на зовнішній поверхні будинку чи споруди, не вище першого поверху, або на поверсі, де знаходиться власне чи орендоване особою приміщення, біля входу у таке приміщення. Згідно з частиною другою підпункту 14.8 пункту 14 Порядку розміщення інформаційні табличка та інформація у вітрині, яка не містить торгових марок, назв, товарних знаків і знаків обслуговування інших підприємств, не потребує реєстрації та оформлення будь-яких дозволів та паспортів. Враховуючи вищенаведене, на думку Держпідприємництва України, у випадку, коли у вітрині власного чи орендованого особою приміщення розміщена інформація, яка не містить закликів до придбання товару чи надання послуги або іншої інформації, що призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару, така інформація не є рекламою і її розміщення не потребує одержання дозволу на розміщення об'єкта зовнішньої реклами. Заступник Голови С. М. ІголкінВывеска — не внешняя рекламаСветлана ИВАЩЕНКО«Юридическая практика»После вступления в силу новой редакции Закона Украины «О рекламе» (Закон о рекламе) в июле 2003 года правовое регулирование этой сферы претерпело существенные изменения. До сих пор не утрачивает своей актуальности тема режима правового регулирования размещения вывесок с наименованием субъектов хозяйствования. В соответствии со статьей 1 Закона о рек¬ламе под рекламой подразумевается информация о лице или товаре, распространенная в любой форме и любым способом и предназначенная для поддержания осведомлен¬ности потребителей рекламы и их интереса в отношении таких лиц или товара. Внешняя реклама — это реклама, размещаемая на специальных и стационарных конструкциях, расположенных на открытой местности, а также на внешних поверхностях домов, сооружений, на элементах уличного оборудования, над проезжей частью улиц и дорог. Закон о рекламе и Типовые правила размещения внешней рекламы не содержат понятия «информационной вывески». В то же время в пункте 7 статьи 8 Закона о рекламе установлено, что размещение информации о производителе товара и/или товара в местах, где он реализуется или предоставляется, не считается рекламой. Однако возникали вопросы: каким может быть способ подачи такой информации, ее содержание, что следует понимать под определением «место, где товар реализуется или предоставляется потребителям», и, в этой связи, распространяется ли пункт 7 статьи 8 Закона о рекламе на вывески с названиями субъектов хозяйствования, размещаемые на фасадах домов. Официальные разъяснения этих вопросов появились лишь недавно. В частности, Государственный комитет Украины по вопросам регуляторной политики и предпринимательства на своем сайте разместил разъяснение, относятся ли к внешней рекламе информационные вывески на фасадах домов, в которых размещен субъект хозяйствования. По мнению Госкомпредпринимательства, в случае если на фасаде дома, помещения, занимаемого субъектом хозяйствования, размещена вывеска с его названием, то такую вывеску, в соответствии с пунктом 7 статьи 8 Закона о рекламе, следует рассмат¬ривать в качестве информации о производителе товара в месте, где этот товар реализуется или предоставляется. Значит, такая вывеска не является внешней рекламой. Такую же точку зрения разделяет и Комитет Верховного Совета Украины по вопросам свободы слова и информации (письмо от 22 марта 2005 года № 06-22/14-67). Таким образом, и Госкомпредпринимательства, и информационный комитет под «местом реализации или предоставления товара» понимают, в том числе, и фасады домов, помещений, где находится субъект хозяйствования. Госкомпредпринимательства акцентирует внимание на том, что вывеска должна иметь информационный характер и не должна содержать призывов к приобретению товара или услуги. Следует обратить внимание на то, что, в соответствии с письмом Госкомпредпринимательства от 2 июля 2001 года № 1-221/4069, в случае, если основной профиль деятельности предприятия отличается от названия вывески или название вывески не соответствует юридическому наименованию предприятия, такую вывеску следует считать рекламой. Так как Закон о рекламе не предусмат¬ривает никаких требований к внешней подаче информации о производителе товара и/или товаре в местах, где этот товар реализуется или предоставляется, следовательно, размер, цвет, угол размещения вывески на фасаде, высота ее размещения, отдаленность от входа в помещение, размер площади, которую занимает предприятие, а также улица, где находится предприятие, не влияют на право размещения такой вывески без разрешения местного органа власти. Поскольку вывеска с названием субъекта хозяйствования на фасаде дома не является внешней рекламой, для ее размещения не требуется получения разрешения. Помимо того, за размещение на фасаде дома такой вывески налог на рекламу не насчитывается и не взыскивается.ст.1 зовнішня реклама - реклама, що розміщується на спеціальних тимчасових і стаціонарних конструкціях, розташованих на відкритій місцевості, а також на зовнішніх поверхнях будинків, споруд, на елементах вуличного обладнання, над проїжджою частиною вулиць і доріг ст.9 п.6. Вивіска чи табличка з інформацією про зареєстроване найменування особи, знаки для товарів і послуг, що належать цій особі, вид її діяльності (якщо це не випливає із зареєстрованого найменування особи), час роботи, що розміщена на внутрішній поверхні власного чи наданого у користування особі приміщення, на зовнішній поверхні будинку чи споруди не вище першого поверху або на поверсі, де знаходиться власне чи надане у користування особі приміщення, біля входу в таке приміщення, не вважається рекламою. К сожалению размещение табличек и вывесок над проезжей частью улиц и дорог в перечень [qoute]не считающихся рекламой[qoute] не входит. На нараді одночасно були поставлено окреме питання щодо розміщення приватним нотаріусом інформації про розташування мого робочого місця приватного нотаріуса на зворотному боці пластикової картки магазину «________». У зв’язку з чим, я пояснюю наступне:- згідно Закону України «Про нотаріат» від 02.09.1993 року /із змінами, внесеними Законом України «Про внесення змін до Закону України «Про нотаріат»» за № 614-VI від 01.10.2008 року/ який регулює нотаріальну діяльність – нотаріус зобов’язаний дотримуватися його, здійснювати свої професійні обов’язки відповідно до цього Закону і принесеної присяги- рішенням Конференції Української нотаріальної палати 11 листопада 2007 року було затверджено Кодекс професійної етики нотаріусів України, який набув чинності 01 січня 2008 року. Ст.17 п.1 визначає, що «реклама щодо професійної діяльності нотаріуса може бути подана у вигляді візитної картки, в якій зазначаються прізвище, ім’я та по батькові нотаріуса, адреса нотаріальної контори, номери телефонів, факсу та електронна адреса»- у відповідності до Закону України «Про рекламу» № 270/96-ВР від 03 липня 1996 року – вважаю, що розміщення мною інформації на пластикових картках є соціальною інформацією щодо місця знаходження робочого місця приватного нотаріуса, що, в свою чергу, не є рекламою , а лише є «оголошенням фізичних осіб, не пов'язаних з підприємницькою діяльністю» п.7 ст.8. - п.1 ст. 9. ЗУ «Про рекламу» реклама має бути чітко відокремлена від іншої інформації незалежно від форм чи способів розповсюдження, таким чином, щоб їі можна було ідентифікувати як рекламу – в моєму випадку крім слів «Нотаріус» та місце розташування мого робочого місця та режиму роботи – нема жодного слова:- про послуги- використування засобів і технологій, які безпосередньо діють на підсвідомість населення-наведення твердження, що дискримінують осіб, які не користуються наданою інформацією, що інформується.У відповідності до ст.1 Закону України «Про нотаріат» від 02.09.1993 року /із змінами, внесеними Законом України «Про внесення змін до Закону України «Про нотаріат»» за № 614-VI від 01.10.2008 року/ : «Нотаріат в Україні - це система органів і посадових осіб,на які покладено обов'язок посвідчувати права,а також факти,що мають юридичне значення, та вчиняти інші нотаріальні дії, з метою надання їм юридичної вірогідності. Вчинення нотаріальних дій в Україні покладається на нотаріусів, які працюють в державних нотаріальних конторах, державних нотаріальних архівах (державні нотаріуси) або займаються приватною нотаріальною діяльністю (приватні нотаріуси)».Ст. 2. ЗУ «Про нотаріат» правовою основою діяльності нотаріату є Конституція України, Закон України «Про нотаріат» , інші законодавчі акти України.Тому, нотаріус і виделений як особа, яка несе на собі обов'язок.Із наведеного вище вважаю, що моя інформація є оголошенням, а не рекламним засобом.