Номер повідомлення:#630
Admin-Юкон
» 30 листопада 2010, 16:27
" [B]АСОЦІАЦІЯ ПРИВАТНИХ НОТАРІУСІВ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ[/B]61002, м. Харків, вул. Ольмінського, буд. 6.код ЄДРПОУ 24275948, п/р. 2600700114657 в АТ “РЕГІОН-БАНК” у м. Харкові, МФО 351254(057) 714-27-90, (057) 714-27-89Вих. № 11 від „ 30 ” листопада 2010 року[B]Президенту України Януковичу В.Ф. Шановний пане Президент![/B] 16 листопада 2010 року Верховною Радою України був прийнятий Податковий кодекс України. Нотаріальна спільнота неодноразово зверталась до Верховної Ради з пропозицією щодо внесення змін до ст. 165 цього Кодексу щодо кількості найманих працівників у приватних нотаріусів. Заборона використання найманої праці нотаріусом більш ніж однієї особи є нераціональною , оскільки з метою забезпечення нотаріальними діями громадян нотаріус повинен мати відповідну кількість помічників, йому потрібно утримувати в належному санітарному стані приміщення (прибиральниця), обслуговувати комп’ютерну техніку та інше. Така заборона тільки сприятиме росту безробіття та зменшення дохідної частини до бюджетів і вигляді податків та зборів до Пенсійного фонду України. Крім того, нотаріусам на законодавчому рівні заборонено займатися підприємницькою діяльністю, а запропоновані нами зміни не порушують філософію визначення „незалежної професійної діяльності”.При розгляді Податкового кодексу наша пропозиція не знайшла розуміння і не була врахована. Ще раз звертаємо увагу на недоцільність обмеження кількості найманих працівників для нотаріусів та пропонуємо викласти підпункт 14.1.229, пункт 14.1, статті 14 в наступній редакції:п.п. 14.1.229 п. 14.1 ст. 14. Поняття незалежна професійна діяльність викласти в наступній редакції:Незалежна професійна діяльність – діяльність, пов’язана з участю фізичних осіб у науковій, літературній, артистичній, художній, освітній або викладацькій діяльності, так само, як у діяльності лікарів, приватних нотаріусів, адвокатів, аудиторів, бухгалтерів, оцінників, інженерів чи архітекторів, осіб, зайнятих релігійною (місіонерською) діяльністю, іншій подібній діяльності за умови, що такі особи не є працівниками чи фізичною особою – підприємцем та використовують найману працю безпосередньо пов’язану з виконання професійної діяльності не більш як однієї фізичної особи. Обмеження щодо використання найманої праці не більше як однієї фізичної особи не розповсюджується на осіб, яким діючим законодавством заборонено займатися підприємницькою діяльністю.Якщо відповідні зміни до ст. 14 не будуть внесені, пропонуємо змінити редакцію ст. 165 Податкового кодексу. Нотаріуси все одно, з метою забезпечення якості нотаріального процесу , змушені утримувати більше одного найманого працівника, а звільнення найманих працівників буде вступати у протиріччя Конституції, трудовому законодавству та здоровому глузду. Нотаріуси у цьому випадку будуть змушені перейти на загальну систему оподаткування. З метою встановлення рівності усіх нотаріусів та захисту конституційних прав громадян України, просимо внести зміни до відповідної статті, де йдеться про доходи, які не включаються до розрахунку загального місячного (річного) оподаткованого доходу:Доповнити Податковий Кодекс підпунктом 165.1.45 пункт 165.1 ст. 165 „Доходи, які не включаються до розрахунку загального місячного (річного) оподаткованого доходу” наступного змісту: „сума витрат нотаріуса на виконання обов’язкових вимог забезпечення та гарантування безспірності вчинення нотаріальних дій у відповідності до вимог ЗУ „Про нотаріат” та підзаконних нормативних актів щодо них, як то оплата охоронної та пожежної сигналізації, одержання спеціальних бланків нотаріальних документів, книг обліку та реєстрів, необхідних у роботі нотаріуса, укладання договору службового страхування або внесення страхової застави, придбання сейфів для зберігання печаток, штампів, спеціальних бланків, придбання металевих шаф для зберігання архіву, оплату інформаційно-технічних послуг щодо користування державними та єдиними реєстрами, що діють в системі нотаріату , придбання офіційних та спеціальних, професійних видань, проходження навчання з підвищення професійного рівня, використання електронної бази законодавства, витрати на придбання та утримання робочого місця (вартість приміщення (або амортизаційні відрахування), оренда, сплата кредиту, комунальні платежі)” тощо. Вказаний перелік витрат затверджується наказом Міністерства юстиції України.”Сподіваємося на порозуміння та допомогу в межах Вашої компетенції та просимо при доопрацюванні Податкового кодексу врахувати думку всієї нотаріальної спільноти нашої держави та підтримати український нотаріат, який щоденною працею сприяє становленню правової держави в Україні.[B]З повагою,ПрезидентАсоціації приватних нотаріусівХарківської області Володимир Марченко30 листопада 2010 року[/B]"