Номер повідомлення:#37
MarinaM
» 18 січня 2011, 16:54
п. 2.1. Правил: Організаційно-розпорядчі документи конторою, архівом, [B]приватним нотаріусом[/B] ведуться [B]з дотриманням вимог Примірної інструкції з діловодства у міністерствах,[/B] інших центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.97 N 1153 (зі змінами). КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ П О С Т А Н О В А від 17 жовтня 1997 р. N 1153 Київ Про затвердження Примірної інструкції з діловодства у міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади 4.1.2. Як правило, [B]всі службові документи повинні оформлятися на бланка[/B]х установи. Бланки виготовляються згідно з вимогами державних стандартів та цієї Примірної інструкції з обов'язковим додержанням таких правил: встановлюється два види бланків: бланк для листів і загальний бланк для інших видів організаційно-розпорядчих документів (додатки 6, 7 і 8). Виготовлення бланків конкретних видів документів допускається, якщо їх кількість на рік перевищує 200 одиниць бланки кожного виду повинні виготовлятися на основі кутового або поздовжнього розміщення реквізитів. Реквізити заголовка розміщуються центрованим (початок і кінець кожного рядка реквізиту однаково віддалені від меж площі) або прапоровим (кожний рядок реквізиту починається від лівої межі площі) способом бланки повинні виготовлятися друкарським способом на білому папері або папері світлих тонів фарбами яскравого кольору бланки документів повинні мати такі поля: ліве - 20 міліметрів верхнє - не менш як 10 міліметрів праве і нижнє - не менш як 8 міліметрів. 4.2. Оформлення документів 4.2.1. Службовий документ, що складається в установі, [B]повинен мати обов'язкові реквізити і стабільний порядок їх розміщення (додатки 9, 10)[/B]: найменування установи - автора документа, код установи, код форми документа, назва виду документа (не зазначається на листах), дата, індекс, заголовок до тексту, текст, підпис, візи, позначка про виконання документа і направлення його до справи. Додаток 9 до пункту 4.2.1 Склад реквізитів організаційно-розпорядчих документів 1. Державний Герб України (порядок використання визначається законом). 2. Емблема підприємства, установи, організації. 3. Зображення нагород. 4. Код підприємства, установи, організації за Українським класифікатором підприємств і організацій (УКПО). 5. Код форми документа за Українським класифікатором управлінської документації (УКУД). 6. Найменування міністерства, іншого центрального органу виконавчої влади. 7. Найменування підприємства, установи, організації. 8. Найменування структурного підрозділу. 9. Індекс підприємства зв'язку, поштова і телеграфна адреса, номер телефону, номер телетайпа (абонентського телеграфу), номер рахунку в банку. 10. Назва виду документа. 11. Дата. 12. Індекс. 13. Посилання на дату та індекс вхідного документа. 14. Місце складення або видання. 15. Гриф обмеження доступу до документів. 16. Адресат. 17. Гриф затвердження. 18. Резолюція. 19. Заголовок до тексту. 20. Відмітка про контроль. 21. Текст. 22. Відмітка про наявність додатків. 23. Підпис. 24. Гриф погодження. 25. Візи. 26. Печатка. 27. Відмітка про засвідчення копій. 28. Прізвище виконавця і номер його телефону. 29. Відмітка про виконання документа і направлення його до справи. 30. Відмітка про перенесення даних на машинний носій. 31. Відмітка про надходження документа. У мене такий - відділі нотаріату заперечень не було