Номер повідомлення:#873
flame777
» 19 березня 2011, 12:22
flame цікаво щодо посту 756.... посадові особи на повинні особисту направити ці довіреності до реєстратора.....????також на пост 776Буквочка І боюся помилитися, але це не ті особи!!!Обов'язковій реєстрації у Єдиному реєстрі підлягають довіреності (у тому числі їх дублікати), посвідчені в нотаріальному порядку, та довіреності на право розпорядження майном, посвідчені посадовими особами виконавчих комітетів сільських, селищних, міських Рад народних депутатів, а також відомості про припинення їх дії.1) зверніть увагу на !! довіреності на розпорядження майном!! довіреність на отримання заробітної плати не є довіреністю на розпорядження коштами!!!2) Реєстрація довіреностей (їх дублікатів), посвідчених посадовими, службовими особами, перерахованими в частині 3 статті 245 Цивільного кодексу України, статтях 37 - 38 Закону України [qoute]Про нотаріат[qoute], а також відомості про припинення їх дії, здійснюється в Єдиному реєстрі за заявою довірителя про реєстрацію таких довіреностей.вказані норми - ч.245 та ст. 38 не стосуються посадових осіб виконавчих комітетів, ст. 37 не містить повноваження посадових осіб ОМС про посвідченя довіреностей!!!3) ТОМУ реєстратору подається заява не довірителя!!! А ПОСАДОВОЇ ОСОБИ, що посвідчила довіреність, з його підписом і печаткою виконкому ОМС!!! саме це я й мала на увазі!!!Буквочка І така довіреність не підлягає реєстрації в реєстрі довіреностей!!!і іще те саме стосується нотаріальних довіреностей, посвідчених нотаріусами, що не підключені до ЄДР!! Заяву про обов'язкову реєстрацію таких довіреностей подає нотаріус за своїм підписом і печаткою, а не довіритель