Форум

Інформаційний ресурс

когда возникло право собственности на землю: свидетельство (наследство) и гос. акт

когда возникло право собственности на землю: свидетельство (наследство) и гос. акт

Номер повідомлення:#1


Повідомлення Ranch » 16 червня 2011, 13:11

свидетельство о праве на наследство выдано и зарегитсрировано в зем. ресурсах в 2008 году. однако гос. акт получен только в 2010 году. с какого момента возникло право собственности?
Востаннє редагувалось Ranch в 05 липня 2011, 17:33, всього редагувалось 1 раз.
Ranch
 

Re: 5% налог при продаже земли с домом на ней

Номер повідомлення:#2


Повідомлення VITAminka » 16 червня 2011, 13:36

право собственности на землю возникает с момнета выдачи акта
Я живу, как положено, а положено у меня на всё!!!
Аватар користувача
VITAminka
 
Повідомлення: 7034
З нами з: 21 травня 2009, 18:38
Дякував (ла): 811 раз.
Подякували: 2560 раз.

Re: 5% налог при продаже земли с домом на ней

Номер повідомлення:#3


Повідомлення Ranch » 16 червня 2011, 13:47

Земельний кодекс
Стаття 126. Документи, що посвідчують право на земельну ділянку

1. Право власності на земельну ділянку посвідчується державним актом, крім випадків, визначених частиною другою цієї статті.

2. Право власності на земельну ділянку, набуту у власність із земель приватної власності без зміни її меж, цільового призначення, посвідчується:

а) цивільно-правовою угодою щодо відчуження земельної ділянки, укладеною в порядку, встановленому законом, у разі набуття права власності на земельну ділянку за такою угодою;

б) свідоцтвом про право на спадщину.

Простите, а как же свидоцтво на право спадщини с его регистрацией в БТИ?
Ranch
 

Re: 5% налог при продаже земли с домом на ней

Номер повідомлення:#4


Повідомлення Veдьмо4ка » 16 червня 2011, 13:56

Ранч, все бы хорошо, только редакция статьи-то - У редакції Закону України від 05.03.2009 р. N 1066-VI...

а вот та редакция которая действовала на момент выдачи свидетельства на наследство

Стаття 126. Документи, що посвідчують право на земельну ділянку

1. Право власності на земельну ділянку і право постійного користування земельною ділянкою посвідчується державними актами. Форми державних актів затверджуються Кабінетом Міністрів України.
Лучше быть любимой врединой, чем никому ненужным совершенством!
Зображення
Аватар користувача
Veдьмо4ка
 
Повідомлення: 3855
З нами з: 31 жовтня 2008, 18:13
Дякував (ла): 708 раз.
Подякували: 536 раз.

Re: 5% налог при продаже земли с домом на ней

Номер повідомлення:#5


Повідомлення Ranch » 16 червня 2011, 14:03

Закон не має зворотньої сили у даному випадку
Ranch
 

Re: 5% налог при продаже земли с домом на ней

Номер повідомлення:#6


Повідомлення VITAminka » 16 червня 2011, 14:11

на данное время действующее законодателсьтво такое:
Земельный кодекс
Стаття 125. Виникнення права на земельну ділянку
Право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.


З А К О Н У К Р А Ї Н И
Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо документів, що посвідчують право на земельну ділянку, а також порядку поділу та об'єднання земельних ділянок
( Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2009, N 29, ст.396 )
II. Прикінцеві та перехідні положення
3. До створення єдиної системи органів реєстрації прав на нерухоме майно та їх обмежень:
відмітку про відчуження земельної ділянки на державному акті на право власності на землю (земельну ділянку), що відчужується, здійснює нотаріус та орган, який здійснює державну реєстрацію земельних ділянок;
право власності або право користування земельною ділянкою виникає з моменту державної реєстрації земельної ділянки.

таким образом, момент возникновения права на землю - это момент регистрации зем. участка (регистрации свидетельства, договора и пр. вместе с проставлением отметки на гос. акте).
это все действует с:
01.05.2009 - Набрання чинності

а вот до этих изменений (на момент получения вами свидетельства) редакция ЗК была такой:
Стаття 125. Виникнення права власності та права користування земельною ділянкою
1. Право власності та право постійного користування на земельну ділянку виникає після одержання її власником або користувачем документа, що посвідчує право власності чи право постійного користування земельною ділянкою, та його державної реєстрації.
2. Право на оренду земельної ділянки виникає після укладення договору оренди і його державної реєстрації.
3. Приступати до використання земельної ділянки до встановлення її меж у натурі (на місцевості), одержання документа, що посвідчує право на неї, та державної реєстрації забороняється.
Стаття 126. Документи, що посвідчують право на земельну ділянку
1. Право власності на земельну ділянку і право постійного користування земельною ділянкою посвідчується державними актами. Форми державних актів ( 449-2002-п ) затверджуються Кабінетом Міністрів України.


поэтому в вашем случае - с момента получения гос.акта
Я живу, как положено, а положено у меня на всё!!!
Аватар користувача
VITAminka
 
Повідомлення: 7034
З нами з: 21 травня 2009, 18:38
Дякував (ла): 811 раз.
Подякували: 2560 раз.

Re: 5% налог при продаже земли с домом на ней

Номер повідомлення:#7


Повідомлення VITAminka » 16 червня 2011, 14:15

Ranch написав:Закон не має зворотньої сили у даному випадку

да, закон в данном случае не имеет обратной силы. а это значит, что действующий на нышнее время закон и ЗК ( в котором право собтвенности возникает в момен регистрации правоутснавливающего документа=зем.участка) НЕ может применяться к ситуациям ДО 01.05.2009 года.
тогда, когда вы получили свид-во и зарегитсрирвали его в ресурсах в 2008 году по тому ЗК ваше право ЕЩЕ не возникло. оно возникло по тому законодательству с момента выдачи вам гос.акта
Я живу, как положено, а положено у меня на всё!!!
Аватар користувача
VITAminka
 
Повідомлення: 7034
З нами з: 21 травня 2009, 18:38
Дякував (ла): 811 раз.
Подякували: 2560 раз.

Re: 5% налог при продаже земли с домом на ней

Номер повідомлення:#8


Повідомлення Ranch » 16 червня 2011, 14:37

Цивільний кодекс
Стаття 1218. Склад спадщини

1. До складу спадщини входять усі права та обов'язки, що належали спадкодавцеві на момент відкриття спадщини і не припинилися внаслідок його смерті.

Стаття 1225. Спадкування права на земельну ділянку

1. Право власності на земельну ділянку переходить до спадкоємців на загальних підставах, із збереженням її цільового призначення.

2. До спадкоємців житлового будинку, інших будівель та споруд переходить право власності або право користування земельною ділянкою, на якій вони розміщені.

3. До спадкоємців житлового будинку, інших будівель та споруд переходить право власності або право користування земельною ділянкою, яка необхідна для їх обслуговування, якщо інший її розмір не визначений заповітом.
Ranch
 

Re: 5% налог при продаже земли с домом на ней

Номер повідомлення:#9


Повідомлення Veдьмо4ка » 16 червня 2011, 14:38

Ranch, Вы хотите нотариусов убедить что у ВАс налога нет???

так Вы ошиблись адерсом: Вам надо убедить налоговую инспекцию... сходите за индивидуальной консультацией... если что не так, в суд...
Лучше быть любимой врединой, чем никому ненужным совершенством!
Зображення
Аватар користувача
Veдьмо4ка
 
Повідомлення: 3855
З нами з: 31 жовтня 2008, 18:13
Дякував (ла): 708 раз.
Подякували: 536 раз.

Re: 5% налог при продаже земли с домом на ней

Номер повідомлення:#10


Повідомлення Stonehenge » 16 червня 2011, 14:52

Ranch написав:Нет, что вы!
Вашими чудными доводами, я попытаюсь убедить налоговую инспекцию, что в период со смери моей матери и до выдачи мне акта на землю, я НЕ ДОЛЖНА ПЛАТИТЬ НАЛОГ НА ЗЕМЛЮ, так как она мне не принадлежала.


Ranch!
Вам известно, что такое налоговый залог?
"...Если выпало в Империи родиться,
лучше жить в глухой провинции, у моря..."

Иосиф Бродский
Аватар користувача
Stonehenge
 
Повідомлення: 8606
З нами з: 26 листопада 2007, 16:06
Дякував (ла): 2454 раз.
Подякували: 5659 раз.

Re: 5% налог при продаже земли с домом на ней

Номер повідомлення:#11


Повідомлення VITAminka » 16 червня 2011, 14:57

попытаться конечно стоит, но у них по этому поводу наверняка возникнут подкрупленные каким-нить :obscene-tolietcrapper: законодатесльством аргументы, что принявший наслдество собственник должен заплатить неуплаченный умершим налог ( в том числе за то время пока оформлялось наследство).
в этой связи можно по другому повернуть вопрос - собственницей мама была? - была, налог она обязана была платить? - обязана... Вы наследник? - да, по мимо имущества Вы наследуете как само имущество, так и обязательства...
во-во

п.с. выдержка из ЦК - это замечательно, НО по моменту возникновения права на землю есть специльные нормы - ЗК
п.п.с. нотариус удостоверяет договор при наличии квитанции об уплате налога, ЕСЛИ такой налог должен быть. я вот например считаю, что в вашем случае налог должен быть,т.к. в собственности менее 3 лет. однако если бы мне предоставили письменную налоговую консультацию (в порядке ст.52 Налогового кодекса), где вам дадут ответ, что налог при продаже этой земли вы платить НЕ должны, то и требовать квитанцию, я бы не стала.
Я живу, как положено, а положено у меня на всё!!!
Аватар користувача
VITAminka
 
Повідомлення: 7034
З нами з: 21 травня 2009, 18:38
Дякував (ла): 811 раз.
Подякували: 2560 раз.

Re: 5% налог при продаже земли с домом на ней

Номер повідомлення:#12


Повідомлення VITAminka » 16 червня 2011, 15:10

пожалуйста.
а мысли типа найти нотарисуа, чтоб налог не платить, пусть Вас не сильно смущают, потому как выкатят Вам щтраф потом за неуплату плюс к налогу за несвоеремеренную уплату... потому как ответсвенность по НК теперь лично плательщик несет.
а по поводу конссультации - нечего переадресовывать - это их прямая, я бы сказала даже прямейшая обязанность:
Стаття 52. Податкова консультація
52.1. За зверненням платників податків контролюючі органи безоплатно надають консультації з питань практичного застосування окремих норм податкового законодавства.
52.2. Податкова консультація має індивідуальний характер і може використовуватися виключно платником податків, якому надано таку консультацію.
52.3. За вибором платника податків консультація надається в усній або письмовій формі.
52.4. Консультації надаються органом державної податкової служби або митним органом, в якому платник податків перебуває на обліку, або вищим органом державної податкової служби або вищим митним органом, якому такий орган адміністративно підпорядкований, а також центральним органом державної податкової служби або спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади в галузі митної справи.
52.5. Контролюючі органи мають право надавати консультації виключно з тих питань, що належать до їх повноважень.
Стаття 53. Наслідки застосування податкових консультацій
53.1. Не може бути притягнуто до відповідальності платника податків, який діяв відповідно до податкової консультації, наданої у письмовій формі, зокрема на підставі того, що у майбутньому така податкова консультація була змінена або скасована.
53.2. Виключено.
53.3. Платник податків може оскаржити до суду як правовий акт індивідуальної дії податкову консультацію контролюючого органу, викладену в письмовій формі, яка, на думку такого платника податків, суперечить нормам або змісту відповідного податку чи збору.
Визнання судом такої податкової консультації недійсною є підставою для надання нової податкової консультації з урахуванням висновків суду.

таким образом если официально к ним обратитесь (зафиксируете факт обращения - по входящей через канцелярию), то никуда они вас не переадресуют
Я живу, как положено, а положено у меня на всё!!!
Аватар користувача
VITAminka
 
Повідомлення: 7034
З нами з: 21 травня 2009, 18:38
Дякував (ла): 811 раз.
Подякували: 2560 раз.

Re: 5% налог при продаже земли с домом на ней

Номер повідомлення:#13


Повідомлення Veдьмо4ка » 16 червня 2011, 16:45

Ranch написав:Кстати, я бухгалтер и давно работаю с налоговой. О каких консультациях вы говорите? В них всегда просто выдержки из законов. Они ведь тоже ПЕРЕСТРАХОВЫВАЮТСЯ!


повторяю, если не увидели, любимый мой бухгалтер,
Стаття 52. Податкова консультація
52.1. За зверненням платників податків контролюючі органи безоплатно надають консультації з питань практичного застосування окремих норм податкового законодавства.
52.2. Податкова консультація має індивідуальний характер і може використовуватися виключно платником податків, якому надано таку консультацію.
52.3. За вибором платника податків консультація надається в усній або письмовій формі.
52.4. Консультації надаються органом державної податкової служби або митним органом, в якому платник податків перебуває на обліку, або вищим органом державної податкової служби або вищим митним органом, якому такий орган адміністративно підпорядкований, а також центральним органом державної податкової служби або спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади в галузі митної справи.
52.5. Контролюючі органи мають право надавати консультації виключно з тих питань, що належать до їх повноважень.
Стаття 53. Наслідки застосування податкових консультацій
53.1. Не може бути притягнуто до відповідальності платника податків, який діяв відповідно до податкової консультації, наданої у письмовій формі, зокрема на підставі того, що у майбутньому така податкова консультація була змінена або скасована.
53.2. Виключено.
53.3. Платник податків може оскаржити до суду як правовий акт індивідуальної дії податкову консультацію контролюючого органу, викладену в письмовій формі, яка, на думку такого платника податків, суперечить нормам або змісту відповідного податку чи збору.
Визнання судом такої податкової консультації недійсною є підставою для надання нової податкової консультації з урахуванням висновків суду.


вот такие консультации... а хором за всех решать Вы это Минюсту напишите *ROFL* , он очень порадуется ... кстати если хотите что за полгода решать мы должны были Вашу проблему, то как раз налоговики и орут с трибуны что в Вашем случае - 5%, иначе ай-яй-яй будет... вот так решили Вашу проблему за полгода... не устраивает - за индивидуальной в налоговую... не устраивает - в суд.... *WALL* , обжаловать консультацию налоговой... а не наседать на уши нотариуса как Вам жить тяжело *WALL*
Лучше быть любимой врединой, чем никому ненужным совершенством!
Зображення
Аватар користувача
Veдьмо4ка
 
Повідомлення: 3855
З нами з: 31 жовтня 2008, 18:13
Дякував (ла): 708 раз.
Подякували: 536 раз.

Re: 5% налог при продаже земли с домом на ней

Номер повідомлення:#14


Повідомлення VITAminka » 17 червня 2011, 11:12

Ranch, раз уж мы Вам помогли советом так сказать, помогите и Вы нам советом по Вашему профилю:

при совершении нот.действия для юр.лица бухгалтер этого юр.лица для проведения расчета с нотариусом потребовал:
1) СВИДЕТЕЛЬСТВО, выданное налоговой, о том,что нотариус стоит там на учете как плательщик
2) свидетеьство о том, что нотариус является плательщиком единого соц. взноса, выданное пенсионным фондом
а иначе, сказал бухгалтер, мы с вас удержим 15% НДФЛ и 37% единого взноса.

так вопрос вопрос к Вам: какой порядок расчета с нотариусом у юр.лиц? какие суммы и на соновании чего ю.л. должно/не должно удерживать из суммы оплаты нотариусу?

п.с. или нам нужно тоже просто НАЙТИ другого бухгалтера, который читает законы ПО-ДРУГОМ?
Я живу, как положено, а положено у меня на всё!!!
Аватар користувача
VITAminka
 
Повідомлення: 7034
З нами з: 21 травня 2009, 18:38
Дякував (ла): 811 раз.
Подякували: 2560 раз.

Re: 5% налог при продаже земли с домом на ней

Номер повідомлення:#15


Повідомлення Ranch » 17 червня 2011, 12:49

VITAminka написав:Ranch, раз уж мы Вам помогли советом так сказать, помогите и Вы нам советом по Вашему профилю:

при совершении нот.действия для юр.лица бухгалтер этого юр.лица для проведения расчета с нотариусом потребовал:
1) СВИДЕТЕЛЬСТВО, выданное налоговой, о том,что нотариус стоит там на учете как плательщик
2) свидетеьство о том, что нотариус является плательщиком единого соц. взноса, выданное пенсионным фондом
а иначе, сказал бухгалтер, мы с вас удержим 15% НДФЛ и 37% единого взноса.

так вопрос вопрос к Вам: какой порядок расчета с нотариусом у юр.лиц? какие суммы и на соновании чего ю.л. должно/не должно удерживать из суммы оплаты нотариусу?

п.с. или нам нужно тоже просто НАЙТИ другого бухгалтера, который читает законы ПО-ДРУГОМ?




По поводу налога с доходов физических лиц 15%, здесь бухгалтер совершенно прав, так ка есть прямая норма в Налоговом кодексе:


178.5. Під час виплати суб'єктами господарювання - податковими агентами, фізичним особам, які провадять незалежну професійну діяльність, доходів, безпосередньо пов'язаних з такою діяльністю, податок на доходи у джерела виплати не утримується в разі надання такою фізичною особою копії свідоцтва про взяття її на податковий облік як фізичної особи, яка провадить незалежну професійну діяльність. Це правило не застосовується в разі нарахування (виплати) доходу за виконання певної роботи та/або надання послуги згідно з цивільно-правовим договором, відносини за яким встановлено трудовими відносинами, а сторони договору можуть бути прирівняні до працівника чи роботодавця відповідно до пунктів 14.1.195 та 14.1.222 пункту 14.1 статті 14 цього Кодексу.
Ranch
 

Re: 5% налог при продаже земли с домом на ней

Номер повідомлення:#16


Повідомлення Ranch » 17 червня 2011, 13:28

VITAminka написав:Ranch, раз уж мы Вам помогли советом так сказать, помогите и Вы нам советом по Вашему профилю:

при совершении нот.действия для юр.лица бухгалтер этого юр.лица для проведения расчета с нотариусом потребовал:
1) СВИДЕТЕЛЬСТВО, выданное налоговой, о том,что нотариус стоит там на учете как плательщик
2) свидетеьство о том, что нотариус является плательщиком единого соц. взноса, выданное пенсионным фондом
а иначе, сказал бухгалтер, мы с вас удержим 15% НДФЛ и 37% единого взноса.

так вопрос вопрос к Вам: какой порядок расчета с нотариусом у юр.лиц? какие суммы и на соновании чего ю.л. должно/не должно удерживать из суммы оплаты нотариусу?

п.с. или нам нужно тоже просто НАЙТИ другого бухгалтера, который читает законы ПО-ДРУГОМ?



А вот что касается единого взноса, то здесь ситуация немного иная:

Згідо Закону" Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування " нотаріуси є самостійними платниками єдиного внеску та мають стати на облік до пенсійного фонду. Єдиний внесок нараховується на суму доходу (прибутку), отриманого від їх діяльності, що підлягає обкладенню податком на доходи фізичних осіб, та на суму доходу, що розподіляється між членами сім'ї фізичних осіб - підприємців, які беруть участь у провадженні ними підприємницької діяльності. При цьому сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску за кожну особу за місяць, у якому отримано дохід (прибуток).
Нарахування єдиного внеску здійснюється в межах максимальної величини бази нарахування єдиного внеску, встановленої цим Законом. Єдиний внесок встановлюється у розмірі 34,7 відсотка визначеної бази нарахування єдиного внеску.
Згідно ж цього закону підприємство- юридична особа, неуповноважена та не має право утримувати єдиний внесок з доходів нотаріуса. Серед переліку тих осіб, за кого вона це повинна робити, нотаріусів немає і не може бути, тому що як інша особа може визначити ваш дохід, який обкладається податком на доходи!!!!!

ст.178.3. НК Оподатковуваним доходом вважається сукупний чистий дохід, тобто різниця між доходом і документально підтвердженими витратами, необхідними для провадження певного виду незалежної професійної діяльності.

Тому зрозуміло, що утримання з доходів нотаріуса єдиного внеску буде незаконно з боку бухгалтера, і може розцінюватися як подвійне оподаткування.

АЛЕ АЛЕ АЛЕ

Для того, щоб не утримати з нотаріуса цей податок, бухгалтер повинен перевірити статус тої фізичної особи, якій він виплачує доход. ТОБТО ВІН ПОВИНЕН ВСТАНОВИТИ, ЩО ВИ САМЕ І Є ТОЙ НОТАРІУС, ЯКИЙ ЗАРЕЄСТРОВАНИЙ У ПЕНСІЙНОМУ ФОНДІ. ДОРЕЧІ, СТАТИ НА ОБЛІК У ПЕНСІЙНИЙ ФОНД Є ОБОВ"ЯЗКОМ НОТАРІУСА І ВАМ ЗОБОВ"ЯЗАНІ ВИДАТИ СВІДОЦТВО.
Тому нічого страшного, щоб видати копії цих документів бухгалтеру я не бачу.
Ranch
 

Re: 5% налог при продаже земли с домом на ней

Номер повідомлення:#17


Повідомлення VITAminka » 17 червня 2011, 13:52

Ranch написав:
VITAminka написав:Ranch, раз уж мы Вам помогли советом так сказать, помогите и Вы нам советом по Вашему профилю:

при совершении нот.действия для юр.лица бухгалтер этого юр.лица для проведения расчета с нотариусом потребовал:
1) СВИДЕТЕЛЬСТВО, выданное налоговой, о том,что нотариус стоит там на учете как плательщик
2) свидетеьство о том, что нотариус является плательщиком единого соц. взноса, выданное пенсионным фондом
а иначе, сказал бухгалтер, мы с вас удержим 15% НДФЛ и 37% единого взноса.

так вопрос вопрос к Вам: какой порядок расчета с нотариусом у юр.лиц? какие суммы и на соновании чего ю.л. должно/не должно удерживать из суммы оплаты нотариусу?

п.с. или нам нужно тоже просто НАЙТИ другого бухгалтера, который читает законы ПО-ДРУГОМ?




По поводу налога с доходов физических лиц 15%, здесь бухгалтер совершенно прав, так ка есть прямая норма в Налоговом кодексе:


178.5. Під час виплати суб'єктами господарювання - податковими агентами, фізичним особам, які провадять незалежну професійну діяльність, доходів, безпосередньо пов'язаних з такою діяльністю, податок на доходи у джерела виплати не утримується в разі надання такою фізичною особою копії свідоцтва про взяття її на податковий облік як фізичної особи, яка провадить незалежну професійну діяльність. Це правило не застосовується в разі нарахування (виплати) доходу за виконання певної роботи та/або надання послуги згідно з цивільно-правовим договором, відносини за яким встановлено трудовими відносинами, а сторони договору можуть бути прирівняні до працівника чи роботодавця відповідно до пунктів 14.1.195 та 14.1.222 пункту 14.1 статті 14 цього Кодексу.


ну вот видите, и у бухгалтеров бівают разночтения, что же это ВЫ затсавляете НАС (причем насильно так сказать удерживая) платить налоги???такую чушь потребовал ТОЛЬКО ОДИН бухгалтер.
потому что все отстальный либо ппроичтали разъяснение налоговой, либо лично там проконсультировались и узнали следующее:
ЛИСТ
від 26.01.2011 р. N 1984/7/17-0717
Державним податковим адміністраціям в АР Крим, областях, мм. Києві та Севастополі
Щодо обліку та звітності самозайнятих осіб
Державна податкова адміністрація України, керуючись ст. ст. 2 та 8 Закону України від 04.12.90 р. N 509 "Про державну податкову службу в Україні", надсилає для керівництва в роботі методичні рекомендації щодо надання платникам податків податкової консультації з питання обліку в органах державної податкової служби самозайнятих осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, зокрема, приватну нотаріальну.
Пунктом 172.4 ст. 172, п. 173.4 ст. 173, п. 174.4 ст. 174 розділу IV Податкового кодексу України (далі - Кодекс) встановлено, що приватний нотаріус щокварталу подає до органу ДПС за місцем розташування свого робочого місця інформацію про посвідчені ним договори щодо проведення операцій з продажу (обміну) об'єктів нерухомого майна між фізичними особами та продажу (обміну) рухомого майна між стороною (сторонами) цього договору, включаючи інформацію про вартість такого майна та суму сплаченого податку, а також інформацію про видачу свідоцтв про право на спадщину та/або посвідчення договорів дарування в порядку, встановленому вказаним розділом Кодексу для податкового розрахунку.
Крім того, на виконання пп. 170.1.5 "б" п. 170.1 ст. 170 Кодексу постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 р. N 1242 "Про затвердження зразка повідомлення про нотаріальне посвідчення договору оренди об'єктів нерухомості" встановлено, що приватні нотаріуси надсилають до органів ДПС за податковою адресою платників податків (орендодавців) повідомлення про нотаріальне посвідчення договору оренди об'єктів нерухомості у день посвідчення таких договорів.
Відповідно до пп. 14.1.180 п. 14.1 ст. 14 розділу I, п. 51.1 ст. 51 розділу II, пп. 168.4.5 п. 168.4 ст. 168, п. 176.2 ст. 176 розділу IV Кодексу стосовно помічників (консультантів) приватного нотаріуса або інших працівників, які перебувають у трудових відносинах з приватним нотаріусом, такий нотаріус є податковим агентом та зобов'язаний виконати всі покладені на нього Кодексом функції податкового агента у відповідності до зазначених норм Кодексу, зокрема, подавати до органу державної податкової служби за місцем своєї реєстрації (обліку) податковий розрахунок суми доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, а також суми утриманого з них податку (ф. 1ДФ) та податкову декларацію з податку на доходи фізичних осіб за базовий податковий період, що дорівнює календарному місяцю, про загальні суми доходів, що нараховані (виплачені, надані) на користь платників податку, і загальні суми податку на доходи фізичних осіб, що утримані з цих доходів, а також обсяги перерахованого податку до бюджету.
Згідно із п. 49.1 ст. 49, п. 65.1 ст. 65 розділу II, п. 178.1, 178.4 ст. 178 розділу IV Кодексу приватний нотаріус як самозайнята особа зобов'язаний стати на облік (зареєструватись) в органі ДПС за місцем свого постійного проживання та подавати до 1 травня року, що настає за звітним до такого органу річну податкову декларацію за результатами звітного року.
Із урахуванням положень ст. ст. 63 та 65 розділу II Кодексу приватний нотаріус підлягає взяттю на облік в органах державної податкової служби:
за місцем проживання (податкової адреси), якщо місце проживання (реєстрації відповідно до паспорта) та місце розташування робочого місця (контори) приватного нотаріуса (відповідно до реєстраційного посвідчення про реєстрацію приватної нотаріальної діяльності) відповідають одному органу ДПС. При цьому такий орган є основним і єдиним місцем обліку приватного нотаріуса як самозайнятої особи;
за місцем проживання (основне місце обліку) та місцем розташування робочого місця (контори) приватного нотаріуса (неосновне місце обліку), якщо місце проживання приватного нотаріуса та місце розташування його контори відповідають різним органам ДПС.
Приватний нотаріус зобов'язаний стати на облік в органі ДПС за основним місцем обліку та неосновним місцем обліку. При цьому до органу ДПС за неосновним місцем обліку приватний нотаріус подає інформацію, перелік якої визначений п. 172.4 ст. 172, п. 173.4 ст. 173, п. 174.4 ст. 174 розділу IV Кодексу. Інші обов'язки податкового агента та платника податку на доходи фізичних осіб приватний нотаріус виконує за основним місцем обліку.
Оскільки до набрання чинності Кодексом основними місцями обліку приватних нотаріусів були органи ДПС за місцями розташування їх робочих місць (контор), то у зв'язку із зазначеними змінами у законодавстві щодо визначення основного місця обліку приватних нотаріусів має бути проведена зміна основних місць обліку тих приватних нотаріусів, стосовно яких є різними органи ДПС, що відповідають місцям проживання (податковій адреси) та місцям розташування робочих місць (контор) приватних нотаріусів.
Необхідність проведення таких процедур врахована в виданому відповідно до положень Кодексу наказі ДПА України від 22.12.2010 р. N 979 "Про затвердження Порядку обліку платників податків і зборів та визнання такими, що втратили чинність, наказів Державної податкової адміністрації України", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30.12.2010 р. за N 1439/18734 (далі - наказ N 979). Зазначеним наказом (пп. 3.2 п. 3) також встановлено, що після набрання ним чинності (згідно п. 4 якого, цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування - "Офіційний вісник України", 2011, N 1 (14.01.2011 р.), ст. 56) органами ДПС проводиться зміна основного та неосновного місця обліку приватних нотаріусів без подання ними будь-яких заяв у порядку, встановленому розділом X, з урахуванням положень пп. 6.10.1 п. 6.10 розділу VI та п. 7.5 розділу VII Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого п. 1 цього наказу (далі - Порядок).
Переведення приватних нотаріусів на обслуговування з органів ДПС за місцем розташування робочого місця до органів ДПС за місцем проживання має бути проведено з урахуванням наступного.
Протягом місяця після набрання чинності наказом N 979 (до 14.02.2011) орган ДПС за місцем розташування робочого місця формує та направляє до органу ДПС за місцем проживання приватного нотаріуса пакет документів, перелік яких визначений пп. 10.1.5 п. 10.1 розділу X Порядку.
Протягом п'яти робочих днів після надходження облікової справи та документів приватного нотаріуса до органу ДПС за місцем його проживання, такий орган здійснює взяття на облік такого платника податків, про що направляє до органу ДПС за місцем розташування робочого місця два примірники повідомлень про взяття на облік/зняття з обліку платника податків у зв'язку зі зміною місцезнаходження (місця проживання) за ф. N 11-ОПП (додаток 12 до Порядку).
У 10-денний строк після взяття на облік орган ДПС за місцем проживання нотаріуса повідомляє нотаріуса (листом) про зміну основного та неосновного місця обліку його як приватного нотаріуса.
Після надходження повідомлення за ф. N 11-ОПП про взяття на облік приватного нотаріуса в органі ДПС за місцем проживання, орган ДПС за місцем розташування робочого місця протягом двох робочих днів знімає з обліку нотаріуса як платника податків за основним місцем обліку, формує і надсилає до органу ДПС за місцем проживання один примірник повідомлення за ф. N 11-ОПП із заповненим третім розділом, а також в електронному вигляді відомості, визначені пп. 10.1.7 п. 10.1 розділу X Порядку.
Згідно з пп. 6.10.1 п. 6.10 розділу VI та п. 7.5 розділу VII Порядку одночасно із таким зняттям з обліку приватний нотаріус ставиться на облік за неосновним місцем обліку в органі ДПС за місцем розташування свого робочого місця.
До взяття на облік приватного нотаріуса в органі ДПС за місцем проживання він сплачує податки, збори, подає податкові декларації (звіти, розрахунки) та виконує інші обов'язки платника податків за місцем розташування робочого місця.
Після взяття на облік приватного нотаріуса та повернення ним довідки за ф. N 4-ОПП, виданої за попереднім місцем обліку, орган ДПС за основним місцем обліку видає такому платнику податків нову довідку про взяття на облік за ф. N 4-ОПП (додаток 2 до Порядку) із зазначенням виду професійної діяльності ("приватний нотаріус").
Аналогічно може бути замінена довідка і приватному нотаріусу, у якого місце проживання та місце розташування робочого місця (контори) відповідають одному органу ДПС.
Згідно з додатком 2 до Порядку для фізичних осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність, ця довідка визнається свідоцтвом про реєстрацію в органі ДПС.
Відповідно до п. 7.3 Порядку органом ДПС за неосновним місцем обліку (за розташуванням робочого місця) приватному нотаріусу може бути видане Повідомлення про взяття на облік за неосновним місцем обліку за ф. N 16-ОПП (додаток 10 до Порядку), строк дії якого обмежується бюджетним роком та яке є доповненням до довідки про взяття на облік за ф. N 4-ОПП і дійсне тільки разом із такою довідкою. Видачу такого повідомлення відповідний орган ДПС здійснює на письмовий запит приватного нотаріуса протягом двох робочих днів після надходження звернення від платника податків.
В. о. першого
заступника Голови
С. І. Лекарь


нотариусы еще в первых числах янаваря написали запросы в налоговую о выдаче этого "свидетельства", на что получили ответы, аналогичные как в письме: свидетесьво для вас (самозагятых) - это и есть ваша 4ОПП. и вего делов.

ну а про единый соц. взнос я вообще молчу - никакие юр.лица к НАШЕМУ взносу отношения не имеют и никак не проверяют его уплату.

но зато же надо было бухгалетру поакзать свою значимость, сказать что никакие 4ОПП его не устраивают...

п.с. уволили уже того бухгалтера. и всего делов *BYE*
Я живу, как положено, а положено у меня на всё!!!
Аватар користувача
VITAminka
 
Повідомлення: 7034
З нами з: 21 травня 2009, 18:38
Дякував (ла): 811 раз.
Подякували: 2560 раз.

Re: 5% налог при продаже земли с домом на ней

Номер повідомлення:#18


Повідомлення VITAminka » 17 червня 2011, 14:05

Ranch написав:А вот что касается единого взноса, то здесь ситуация немного иная:

Згідо Закону" Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування " нотаріуси є самостійними платниками єдиного внеску та мають стати на облік до пенсійного фонду. Єдиний внесок нараховується на суму доходу (прибутку), отриманого від їх діяльності, що підлягає обкладенню податком на доходи фізичних осіб, та на суму доходу, що розподіляється між членами сім'ї фізичних осіб - підприємців, які беруть участь у провадженні ними підприємницької діяльності. При цьому сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску за кожну особу за місяць, у якому отримано дохід (прибуток).
Нарахування єдиного внеску здійснюється в межах максимальної величини бази нарахування єдиного внеску, встановленої цим Законом. Єдиний внесок встановлюється у розмірі 34,7 відсотка визначеної бази нарахування єдиного внеску.
Згідно ж цього закону підприємство- юридична особа, неуповноважена та не має право утримувати єдиний внесок з доходів нотаріуса. Серед переліку тих осіб, за кого вона це повинна робити, нотаріусів немає і не може бути, тому що як інша особа може визначити ваш дохід, який обкладається податком на доходи!!!!!

ст.178.3. НК Оподатковуваним доходом вважається сукупний чистий дохід, тобто різниця між доходом і документально підтвердженими витратами, необхідними для провадження певного виду незалежної професійної діяльності.

Тому зрозуміло, що утримання з доходів нотаріуса єдиного внеску буде незаконно з боку бухгалтера, і може розцінюватися як подвійне оподаткування.

АЛЕ АЛЕ АЛЕ

Для того, щоб не утримати з нотаріуса цей податок, бухгалтер повинен перевірити статус тої фізичної особи, якій він виплачує доход. ТОБТО ВІН ПОВИНЕН ВСТАНОВИТИ, ЩО ВИ САМЕ І Є ТОЙ НОТАРІУС, ЯКИЙ ЗАРЕЄСТРОВАНИЙ У ПЕНСІЙНОМУ ФОНДІ. ДОРЕЧІ, СТАТИ НА ОБЛІК У ПЕНСІЙНИЙ ФОНД Є ОБОВ"ЯЗКОМ НОТАРІУСА І ВАМ ЗОБОВ"ЯЗАНІ ВИДАТИ СВІДОЦТВО.
Тому нічого страшного, щоб видати копії цих документів бухгалтеру я не бачу.


та, нет, "любимый мой бухгалтер"(с), и здесь вы не правы:

Ця вимога є наслідком абсолютної юридичної та економічної неграмотності. Бухгалтер не може обгрунтувати свою вимогу з посиланням на конкретні норми законів, приводить лише посилання на статтю 8 Закону України «Про збір та облік єдиного соціального внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування». Проте у вказаній статті немає такого положення.
Мабуть «висококваліфікований» бухгалтер мала на увазі п. 1 частини першої ст. 7 вказаного Закону:
«1) для платників, зазначених у пунктах 1 (крім абзацу сьомого), 2, 3, 6, 7 і 8 частини першої статті 4 цього Закону, - на суму нарахованої заробітної плати за видами виплат, які включають основну та додаткову заробітну плату, інші заохочувальні
та компенсаційні виплати, у тому числі в натуральній формі, що визначаються відповідно до Закону України "Про оплату праці" ( 108/95-ВР ), та суму винагороди фізичним особам за виконання робіт (надання послуг) за цивільно-правовими договорами
та частину 6 статті 7:
«6. Нарахування єдиного внеску за платників, зазначених у пунктах 2, 3, 6, 7, 8, 9 та 11 частини першої статті 4 цього Закону, здійснюється платниками, зазначеними у пункті 1 частини першої статті 4 цього Закону, за рахунок сум, на які єдиний внесок нарахований

Проте це ніяк не стосується розрахунків з нотаріусом. Нотаріус не виконує роботи та не надає послуги ані за трудовим, ані за цивільним договором з юридичною особою. Нотаріус вчиняє нотаріальні дії, і ці функції носять публічний та незалежний характер. Нотаріус є платником єдиного соціального внеску як особа, яка займається незалежною професійною діяльністю (пункт 5 частини першої статті 4 вказаного закону).Тобто, юридичні особи НЕ є платниками єдиного внеску при розрахунках з нотаріусом, та не мають утримувати суму цього внеску відповідно до частини 6 статті 7 Закону.
Як бачимо з п.2 ч.1 ст.7 вказаного Закону – сума, з якої нотаріуси сплачують єдиний внесок – це сума оподатковуваного доходу. При цьому нотаріус самостійно сплачує внесок за звітній період, який становить для нотаріусів календарний рік (абзац 3 частини 8 статті 9 вказаного Закону
).
Я живу, как положено, а положено у меня на всё!!!
Аватар користувача
VITAminka
 
Повідомлення: 7034
З нами з: 21 травня 2009, 18:38
Дякував (ла): 811 раз.
Подякували: 2560 раз.

Re: 5% налог при продаже земли с домом на ней

Номер повідомлення:#19


Повідомлення Доктор ZAZ » 17 червня 2011, 14:10

Моя плакала.
От бухгалтерских консультаций.
В топку.
Когда начинают часто говорить о патриотизме, значит - опять что-то украли
Аватар користувача
Доктор ZAZ
 
Повідомлення: 10860
З нами з: 03 січня 2006, 19:13
Дякував (ла): 4836 раз.
Подякували: 13849 раз.

Re: 5% налог при продаже земли с домом на ней

Номер повідомлення:#20


Повідомлення Ranch » 17 червня 2011, 15:48

VITAminka написав:
Ranch написав:
VITAminka написав:Ranch, раз уж мы Вам помогли советом так сказать, помогите и Вы нам советом по Вашему профилю:

при совершении нот.действия для юр.лица бухгалтер этого юр.лица для проведения расчета с нотариусом потребовал:
1) СВИДЕТЕЛЬСТВО, выданное налоговой, о том,что нотариус стоит там на учете как плательщик
2) свидетеьство о том, что нотариус является плательщиком единого соц. взноса, выданное пенсионным фондом
а иначе, сказал бухгалтер, мы с вас удержим 15% НДФЛ и 37% единого взноса.

так вопрос вопрос к Вам: какой порядок расчета с нотариусом у юр.лиц? какие суммы и на соновании чего ю.л. должно/не должно удерживать из суммы оплаты нотариусу?

п.с. или нам нужно тоже просто НАЙТИ другого бухгалтера, который читает законы ПО-ДРУГОМ?




По поводу налога с доходов физических лиц 15%, здесь бухгалтер совершенно прав, так ка есть прямая норма в Налоговом кодексе:


178.5. Під час виплати суб'єктами господарювання - податковими агентами, фізичним особам, які провадять незалежну професійну діяльність, доходів, безпосередньо пов'язаних з такою діяльністю, податок на доходи у джерела виплати не утримується в разі надання такою фізичною особою копії свідоцтва про взяття її на податковий облік як фізичної особи, яка провадить незалежну професійну діяльність. Це правило не застосовується в разі нарахування (виплати) доходу за виконання певної роботи та/або надання послуги згідно з цивільно-правовим договором, відносини за яким встановлено трудовими відносинами, а сторони договору можуть бути прирівняні до працівника чи роботодавця відповідно до пунктів 14.1.195 та 14.1.222 пункту 14.1 статті 14 цього Кодексу.


ну вот видите, и у бухгалтеров бівают разночтения, что же это ВЫ затсавляете НАС (причем насильно так сказать удерживая) платить налоги???такую чушь потребовал ТОЛЬКО ОДИН бухгалтер.
потому что все отстальный либо ппроичтали разъяснение налоговой, либо лично там проконсультировались и узнали следующее:
ЛИСТ
від 26.01.2011 р. N 1984/7/17-0717
Державним податковим адміністраціям в АР Крим, областях, мм. Києві та Севастополі
Щодо обліку та звітності самозайнятих осіб
Державна податкова адміністрація України, керуючись ст. ст. 2 та 8 Закону України від 04.12.90 р. N 509 "Про державну податкову службу в Україні", надсилає для керівництва в роботі методичні рекомендації щодо надання платникам податків податкової консультації з питання обліку в органах державної податкової служби самозайнятих осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, зокрема, приватну нотаріальну.
Пунктом 172.4 ст. 172, п. 173.4 ст. 173, п. 174.4 ст. 174 розділу IV Податкового кодексу України (далі - Кодекс) встановлено, що приватний нотаріус щокварталу подає до органу ДПС за місцем розташування свого робочого місця інформацію про посвідчені ним договори щодо проведення операцій з продажу (обміну) об'єктів нерухомого майна між фізичними особами та продажу (обміну) рухомого майна між стороною (сторонами) цього договору, включаючи інформацію про вартість такого майна та суму сплаченого податку, а також інформацію про видачу свідоцтв про право на спадщину та/або посвідчення договорів дарування в порядку, встановленому вказаним розділом Кодексу для податкового розрахунку.
Крім того, на виконання пп. 170.1.5 "б" п. 170.1 ст. 170 Кодексу постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 р. N 1242 "Про затвердження зразка повідомлення про нотаріальне посвідчення договору оренди об'єктів нерухомості" встановлено, що приватні нотаріуси надсилають до органів ДПС за податковою адресою платників податків (орендодавців) повідомлення про нотаріальне посвідчення договору оренди об'єктів нерухомості у день посвідчення таких договорів.
Відповідно до пп. 14.1.180 п. 14.1 ст. 14 розділу I, п. 51.1 ст. 51 розділу II, пп. 168.4.5 п. 168.4 ст. 168, п. 176.2 ст. 176 розділу IV Кодексу стосовно помічників (консультантів) приватного нотаріуса або інших працівників, які перебувають у трудових відносинах з приватним нотаріусом, такий нотаріус є податковим агентом та зобов'язаний виконати всі покладені на нього Кодексом функції податкового агента у відповідності до зазначених норм Кодексу, зокрема, подавати до органу державної податкової служби за місцем своєї реєстрації (обліку) податковий розрахунок суми доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, а також суми утриманого з них податку (ф. 1ДФ) та податкову декларацію з податку на доходи фізичних осіб за базовий податковий період, що дорівнює календарному місяцю, про загальні суми доходів, що нараховані (виплачені, надані) на користь платників податку, і загальні суми податку на доходи фізичних осіб, що утримані з цих доходів, а також обсяги перерахованого податку до бюджету.
Згідно із п. 49.1 ст. 49, п. 65.1 ст. 65 розділу II, п. 178.1, 178.4 ст. 178 розділу IV Кодексу приватний нотаріус як самозайнята особа зобов'язаний стати на облік (зареєструватись) в органі ДПС за місцем свого постійного проживання та подавати до 1 травня року, що настає за звітним до такого органу річну податкову декларацію за результатами звітного року.
Із урахуванням положень ст. ст. 63 та 65 розділу II Кодексу приватний нотаріус підлягає взяттю на облік в органах державної податкової служби:
за місцем проживання (податкової адреси), якщо місце проживання (реєстрації відповідно до паспорта) та місце розташування робочого місця (контори) приватного нотаріуса (відповідно до реєстраційного посвідчення про реєстрацію приватної нотаріальної діяльності) відповідають одному органу ДПС. При цьому такий орган є основним і єдиним місцем обліку приватного нотаріуса як самозайнятої особи;
за місцем проживання (основне місце обліку) та місцем розташування робочого місця (контори) приватного нотаріуса (неосновне місце обліку), якщо місце проживання приватного нотаріуса та місце розташування його контори відповідають різним органам ДПС.
Приватний нотаріус зобов'язаний стати на облік в органі ДПС за основним місцем обліку та неосновним місцем обліку. При цьому до органу ДПС за неосновним місцем обліку приватний нотаріус подає інформацію, перелік якої визначений п. 172.4 ст. 172, п. 173.4 ст. 173, п. 174.4 ст. 174 розділу IV Кодексу. Інші обов'язки податкового агента та платника податку на доходи фізичних осіб приватний нотаріус виконує за основним місцем обліку.
Оскільки до набрання чинності Кодексом основними місцями обліку приватних нотаріусів були органи ДПС за місцями розташування їх робочих місць (контор), то у зв'язку із зазначеними змінами у законодавстві щодо визначення основного місця обліку приватних нотаріусів має бути проведена зміна основних місць обліку тих приватних нотаріусів, стосовно яких є різними органи ДПС, що відповідають місцям проживання (податковій адреси) та місцям розташування робочих місць (контор) приватних нотаріусів.
Необхідність проведення таких процедур врахована в виданому відповідно до положень Кодексу наказі ДПА України від 22.12.2010 р. N 979 "Про затвердження Порядку обліку платників податків і зборів та визнання такими, що втратили чинність, наказів Державної податкової адміністрації України", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30.12.2010 р. за N 1439/18734 (далі - наказ N 979). Зазначеним наказом (пп. 3.2 п. 3) також встановлено, що після набрання ним чинності (згідно п. 4 якого, цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування - "Офіційний вісник України", 2011, N 1 (14.01.2011 р.), ст. 56) органами ДПС проводиться зміна основного та неосновного місця обліку приватних нотаріусів без подання ними будь-яких заяв у порядку, встановленому розділом X, з урахуванням положень пп. 6.10.1 п. 6.10 розділу VI та п. 7.5 розділу VII Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого п. 1 цього наказу (далі - Порядок).
Переведення приватних нотаріусів на обслуговування з органів ДПС за місцем розташування робочого місця до органів ДПС за місцем проживання має бути проведено з урахуванням наступного.
Протягом місяця після набрання чинності наказом N 979 (до 14.02.2011) орган ДПС за місцем розташування робочого місця формує та направляє до органу ДПС за місцем проживання приватного нотаріуса пакет документів, перелік яких визначений пп. 10.1.5 п. 10.1 розділу X Порядку.
Протягом п'яти робочих днів після надходження облікової справи та документів приватного нотаріуса до органу ДПС за місцем його проживання, такий орган здійснює взяття на облік такого платника податків, про що направляє до органу ДПС за місцем розташування робочого місця два примірники повідомлень про взяття на облік/зняття з обліку платника податків у зв'язку зі зміною місцезнаходження (місця проживання) за ф. N 11-ОПП (додаток 12 до Порядку).
У 10-денний строк після взяття на облік орган ДПС за місцем проживання нотаріуса повідомляє нотаріуса (листом) про зміну основного та неосновного місця обліку його як приватного нотаріуса.
Після надходження повідомлення за ф. N 11-ОПП про взяття на облік приватного нотаріуса в органі ДПС за місцем проживання, орган ДПС за місцем розташування робочого місця протягом двох робочих днів знімає з обліку нотаріуса як платника податків за основним місцем обліку, формує і надсилає до органу ДПС за місцем проживання один примірник повідомлення за ф. N 11-ОПП із заповненим третім розділом, а також в електронному вигляді відомості, визначені пп. 10.1.7 п. 10.1 розділу X Порядку.
Згідно з пп. 6.10.1 п. 6.10 розділу VI та п. 7.5 розділу VII Порядку одночасно із таким зняттям з обліку приватний нотаріус ставиться на облік за неосновним місцем обліку в органі ДПС за місцем розташування свого робочого місця.
До взяття на облік приватного нотаріуса в органі ДПС за місцем проживання він сплачує податки, збори, подає податкові декларації (звіти, розрахунки) та виконує інші обов'язки платника податків за місцем розташування робочого місця.
Після взяття на облік приватного нотаріуса та повернення ним довідки за ф. N 4-ОПП, виданої за попереднім місцем обліку, орган ДПС за основним місцем обліку видає такому платнику податків нову довідку про взяття на облік за ф. N 4-ОПП (додаток 2 до Порядку) із зазначенням виду професійної діяльності ("приватний нотаріус").
Аналогічно може бути замінена довідка і приватному нотаріусу, у якого місце проживання та місце розташування робочого місця (контори) відповідають одному органу ДПС.
Згідно з додатком 2 до Порядку для фізичних осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність, ця довідка визнається свідоцтвом про реєстрацію в органі ДПС.
Відповідно до п. 7.3 Порядку органом ДПС за неосновним місцем обліку (за розташуванням робочого місця) приватному нотаріусу може бути видане Повідомлення про взяття на облік за неосновним місцем обліку за ф. N 16-ОПП (додаток 10 до Порядку), строк дії якого обмежується бюджетним роком та яке є доповненням до довідки про взяття на облік за ф. N 4-ОПП і дійсне тільки разом із такою довідкою. Видачу такого повідомлення відповідний орган ДПС здійснює на письмовий запит приватного нотаріуса протягом двох робочих днів після надходження звернення від платника податків.
В. о. першого
заступника Голови
С. І. Лекарь




нотариусы еще в первых числах янаваря написали запросы в налоговую о выдаче этого "свидетельства", на что получили ответы, аналогичные как в письме: свидетесьво для вас (самозагятых) - это и есть ваша 4ОПП. и вего делов.

ну а про единый соц. взнос я вообще молчу - никакие юр.лица к НАШЕМУ взносу отношения не имеют и никак не проверяют его уплату.

но зато же надо было бухгалетру поакзать свою значимость, сказать что никакие 4ОПП его не устраивают...

п.с. уволили уже того бухгалтера. и всего делов *BYE*



А вы что в первый раз фирму регистрируете, что вам надо через консультации выяснять, что под свидетельством наш не очень разборчивый законодатель имел ввиду форму 4-ОПП. Это и ежу понятно, какой документ подтверждает постановку на учет в налоговой - ЭТО ВСЕГДА БЫЛА ФОРМА 4-ОПП ВОТ УЖЕ БОЛЕЕ 10 ЛЕТ. А то, что я вам не написала этого, я думала, вы это и без меня знаете.
Ranch
 

Re: 5% налог при продаже земли с домом на ней

Номер повідомлення:#21


Повідомлення VITAminka » 17 червня 2011, 16:02

Ranch написав:А вы что в первый раз фирму регистрируете, что вам надо через консультации выяснять, что под свидетельством наш не очень разборчивый законодатель имел ввиду форму 4-ОПП. Это и ежу понятно, какой документ подтверждает постановку на учет в налоговой - ЭТО ВСЕГДА БЫЛА ФОРМА 4-ОПП ВОТ УЖЕ БОЛЕЕ 10 ЛЕТ. А то, что я вам не написала этого, я думала, вы это и без меня знаете.

какую фирму? это вы нотариуса фирмой назвали? =-O

ну вообще-то дело было так: я написала -
при совершении нот.действия для юр.лица бухгалтер этого юр.лица для проведения расчета с нотариусом потребовал:
1) СВИДЕТЕЛЬСТВО, выданное налоговой, о том,что нотариус стоит там на учете как плательщик
2) свидетеьство о том, что нотариус является плательщиком единого соц. взноса, выданное пенсионным фондом


на это Вы ответили: По поводу налога с доходов физических лиц 15%, здесь бухгалтер совершенно прав, так ка есть прямая норма в Налоговом кодексе:
178.5. Під час виплати суб'єктами господарювання - податковими агентами, фізичним особам, які провадять незалежну професійну діяльність, доходів, безпосередньо пов'язаних з такою діяльністю, податок на доходи у джерела виплати не утримується в разі надання такою фізичною особою копії свідоцтва про взяття її на податковий облік як фізичної особи, яка провадить незалежну професійну діяльність. Це правило не застосовується в разі нарахування (виплати) доходу за виконання певної роботи та/або надання послуги згідно з цивільно-правовим договором, відносини за яким встановлено трудовими відносинами, а сторони договору можуть бути прирівняні до працівника чи роботодавця відповідно до пунктів 14.1.195 та 14.1.222 пункту 14.1 статті 14 цього Кодексу.

ГДЕ ЗДЕСЬ ХОТЬ СЛОВО О 4ОПП? бухгалтер требовал имнно СВИДЕТЕЛЬСТВО, форма 4ОПП его никак не устраивала. и вы сказали, что он асболютно прав.
бухгалтер кстати налог удержал. его потом директор из собственного кармана наличными отдал. а вот банк на эту сумму налога как раз и "полинял", потому как перечислил его "за просто так", можно сказать подарил наложке энную сумму денех. потому как нотариус с ПОЛУЧЕННОЙ суммы все равно налог платить должон.
довыпендривался в общем - но глава банка не оценил этот тонкий бухгалтерский юмор.
Я живу, как положено, а положено у меня на всё!!!
Аватар користувача
VITAminka
 
Повідомлення: 7034
З нами з: 21 травня 2009, 18:38
Дякував (ла): 811 раз.
Подякували: 2560 раз.

Re: 5% налог при продаже земли с домом на ней

Номер повідомлення:#22


Повідомлення Ranch » 17 червня 2011, 16:13

VITAminka написав:
Ranch написав:А вот что касается единого взноса, то здесь ситуация немного иная:

Згідо Закону" Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування " нотаріуси є самостійними платниками єдиного внеску та мають стати на облік до пенсійного фонду. Єдиний внесок нараховується на суму доходу (прибутку), отриманого від їх діяльності, що підлягає обкладенню податком на доходи фізичних осіб, та на суму доходу, що розподіляється між членами сім'ї фізичних осіб - підприємців, які беруть участь у провадженні ними підприємницької діяльності. При цьому сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску за кожну особу за місяць, у якому отримано дохід (прибуток).
Нарахування єдиного внеску здійснюється в межах максимальної величини бази нарахування єдиного внеску, встановленої цим Законом. Єдиний внесок встановлюється у розмірі 34,7 відсотка визначеної бази нарахування єдиного внеску.
Згідно ж цього закону підприємство- юридична особа, неуповноважена та не має право утримувати єдиний внесок з доходів нотаріуса. Серед переліку тих осіб, за кого вона це повинна робити, нотаріусів немає і не може бути, тому що як інша особа може визначити ваш дохід, який обкладається податком на доходи!!!!!

ст.178.3. НК Оподатковуваним доходом вважається сукупний чистий дохід, тобто різниця між доходом і документально підтвердженими витратами, необхідними для провадження певного виду незалежної професійної діяльності.

Тому зрозуміло, що утримання з доходів нотаріуса єдиного внеску буде незаконно з боку бухгалтера, і може розцінюватися як подвійне оподаткування.

АЛЕ АЛЕ АЛЕ

Для того, щоб не утримати з нотаріуса цей податок, бухгалтер повинен перевірити статус тої фізичної особи, якій він виплачує доход. ТОБТО ВІН ПОВИНЕН ВСТАНОВИТИ, ЩО ВИ САМЕ І Є ТОЙ НОТАРІУС, ЯКИЙ ЗАРЕЄСТРОВАНИЙ У ПЕНСІЙНОМУ ФОНДІ. ДОРЕЧІ, СТАТИ НА ОБЛІК У ПЕНСІЙНИЙ ФОНД Є ОБОВ"ЯЗКОМ НОТАРІУСА І ВАМ ЗОБОВ"ЯЗАНІ ВИДАТИ СВІДОЦТВО.
Тому нічого страшного, щоб видати копії цих документів бухгалтеру я не бачу.


та, нет, "любимый мой бухгалтер"(с), и здесь вы не правы:

Ця вимога є наслідком абсолютної юридичної та економічної неграмотності. Бухгалтер не може обгрунтувати свою вимогу з посиланням на конкретні норми законів, приводить лише посилання на статтю 8 Закону України «Про збір та облік єдиного соціального внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування». Проте у вказаній статті немає такого положення.
Мабуть «висококваліфікований» бухгалтер мала на увазі п. 1 частини першої ст. 7 вказаного Закону:
«1) для платників, зазначених у пунктах 1 (крім абзацу сьомого), 2, 3, 6, 7 і 8 частини першої статті 4 цього Закону, - на суму нарахованої заробітної плати за видами виплат, які включають основну та додаткову заробітну плату, інші заохочувальні
та компенсаційні виплати, у тому числі в натуральній формі, що визначаються відповідно до Закону України "Про оплату праці" ( 108/95-ВР ), та суму винагороди фізичним особам за виконання робіт (надання послуг) за цивільно-правовими договорами
та частину 6 статті 7:
«6. Нарахування єдиного внеску за платників, зазначених у пунктах 2, 3, 6, 7, 8, 9 та 11 частини першої статті 4 цього Закону, здійснюється платниками, зазначеними у пункті 1 частини першої статті 4 цього Закону, за рахунок сум, на які єдиний внесок нарахований

Проте це ніяк не стосується розрахунків з нотаріусом. Нотаріус не виконує роботи та не надає послуги ані за трудовим, ані за цивільним договором з юридичною особою. Нотаріус вчиняє нотаріальні дії, і ці функції носять публічний та незалежний характер. Нотаріус є платником єдиного соціального внеску як особа, яка займається незалежною професійною діяльністю (пункт 5 частини першої статті 4 вказаного закону).Тобто, юридичні особи НЕ є платниками єдиного внеску при розрахунках з нотаріусом, та не мають утримувати суму цього внеску відповідно до частини 6 статті 7 Закону.
Як бачимо з п.2 ч.1 ст.7 вказаного Закону – сума, з якої нотаріуси сплачують єдиний внесок – це сума оподатковуваного доходу. При цьому нотаріус самостійно сплачує внесок за звітній період, який становить для нотаріусів календарний рік (абзац 3 частини 8 статті 9 вказаного Закону
).


Витаминка, я написала то же самое, что и вы, но с позиции бухгалтера, понимаете?
Действительно,юридические лица не есть плательщиками єдиного взноса при выплате дохода нотариусу и не имеют права удерживають этот налог с нотариусов (я же вам так и написала), но открою вам секрет:

При выплате доходов физическим лицам по гражданско-правовым договорам, предприятие должно почти всегда(за редким исключением) начислить, удержать, уплатить налог с доходов физических лиц и єдиный социальный взнос . Так вот нотариусы и есть таким исключением, наряду с предпринимателями и т.д. ТАК ВОТ ЧТОБЫ БУХГАЛТЕРУ УСТАНОВИТЬ, ЧТО ВЫ ИСКЛЮЧЕНИЕ ИЗ ПРАВИЛ, ТО ЕСТЬ ЧТО ВЫ НОСИТЕ ГОРДОЕ ЗВАНИЕ - НОТАРИУС, КОТОРЫЙ САМ СТОИТ НА УЧЕТЕ И САМ ПЛАТИТ НАЛОГИ (ПОТОМ В НАЛОГОВОЙ ЕМУ НАДО ПОКАЗАТЬ БУМАГУ ПОЧЕМУ НЕ УДЕРЖАНЫ НАЛОГИ), ЕМУ И НУЖНО ДАТЬ ЭТИ НЕСЧАСТНЫЕ КОПИИ. ВСЕ!!!!!!!!!!!!!!!!! ВАМ ЧТО ЖАЛКО?

Ну это примерно так, что если я вам не принесу квитанцию об уплате 5%налога, то вы не осуществите сделку нотариальную. Поняли наконец?

Те нотариусы, с которыми я работаю, никогда мне не отказывали в таком пустяке, как дать копии бумажек..........Пошла я к своим проверенным отсюда... *KISSING*
Ranch
 

Re: 5% налог при продаже земли с домом на ней

Номер повідомлення:#23


Повідомлення Ranch » 17 червня 2011, 16:21

VITAminka написав:
Ranch написав:А вы что в первый раз фирму регистрируете, что вам надо через консультации выяснять, что под свидетельством наш не очень разборчивый законодатель имел ввиду форму 4-ОПП. Это и ежу понятно, какой документ подтверждает постановку на учет в налоговой - ЭТО ВСЕГДА БЫЛА ФОРМА 4-ОПП ВОТ УЖЕ БОЛЕЕ 10 ЛЕТ. А то, что я вам не написала этого, я думала, вы это и без меня знаете.

какую фирму? это вы нотариуса фирмой назвали? =-O

ну вообще-то дело было так: я написала -
при совершении нот.действия для юр.лица бухгалтер этого юр.лица для проведения расчета с нотариусом потребовал:
1) СВИДЕТЕЛЬСТВО, выданное налоговой, о том,что нотариус стоит там на учете как плательщик
2) свидетеьство о том, что нотариус является плательщиком единого соц. взноса, выданное пенсионным фондом


на это Вы ответили: По поводу налога с доходов физических лиц 15%, здесь бухгалтер совершенно прав, так ка есть прямая норма в Налоговом кодексе:
178.5. Під час виплати суб'єктами господарювання - податковими агентами, фізичним особам, які провадять незалежну професійну діяльність, доходів, безпосередньо пов'язаних з такою діяльністю, податок на доходи у джерела виплати не утримується в разі надання такою фізичною особою копії свідоцтва про взяття її на податковий облік як фізичної особи, яка провадить незалежну професійну діяльність. Це правило не застосовується в разі нарахування (виплати) доходу за виконання певної роботи та/або надання послуги згідно з цивільно-правовим договором, відносини за яким встановлено трудовими відносинами, а сторони договору можуть бути прирівняні до працівника чи роботодавця відповідно до пунктів 14.1.195 та 14.1.222 пункту 14.1 статті 14 цього Кодексу.

ГДЕ ЗДЕСЬ ХОТЬ СЛОВО О 4ОПП? бухгалтер требовал имнно СВИДЕТЕЛЬСТВО, форма 4ОПП его никак не устраивала. и вы сказали, что он асболютно прав.
бухгалтер кстати налог удержал. его потом директор из собственного кармана наличными отдал. а вот банк на эту сумму налога как раз и "полинял", потому как перечислил его "за просто так", можно сказать подарил наложке энную сумму денех. потому как нотариус с ПОЛУЧЕННОЙ суммы все равно налог платить должон.
довыпендривался в общем - но глава банка не оценил этот тонкий бухгалтерский юмор.



Еще раз повторяю термин "свидетельство" законодатель применил не уместно, с этим я согласна. Но мы же с вами знаем, что постановка на учет подтверждается только 4-ОПП. Я в своей практике 4-ОПП и требую, а за термин "свидетельство" - это вы наших депутатов склоняйте, а не меня.
Ranch
 

Re: 5% налог при продаже земли с домом на ней

Номер повідомлення:#24


Повідомлення VITAminka » 17 червня 2011, 16:25

ТАК ВОТ ЧТОБЫ БУХГАЛТЕРУ УСТАНОВИТЬ, ЧТО ВЫ ИСКЛЮЧЕНИЕ ИЗ ПРАВИЛ, ТО ЕСТЬ ЧТО ВЫ НОСИТЕ ГОРДОЕ ЗВАНИЕ - НОТАРИУС, КОТОРЫЙ САМ СТОИТ НА УЧЕТЕ И САМ ПЛАТИТ НАЛОГИ (ПОТОМ В НАЛОГОВОЙ ЕМУ НАДО ПОКАЗАТЬ БУМАГУ ПОЧЕМУ НЕ УДЕРЖАНЫ НАЛОГИ), ЕМУ И НУЖНО ДАТЬ ЭТИ НЕСЧАСТНЫЕ КОПИИ. ВСЕ!!!!!!!!!!!!!!!!! ВАМ ЧТО ЖАЛКО?


про жалко - мне никогда не жалко, я даже не спрашиваю ( и не жду пока попросят), я САМА прикладываю копию 4ОПП к кадому счету/справке об оплате. если попросят, мне и копию бумажки из ПФ тоже не жалко..

так дали тому бухгалтеру все эти копии, а именно копию 4ОПП и копию бумажки (ну не свидетеьством же ее назвать), о постановке на учет в ПФ, так нет же - бухгалтера это не устроило - он требовал именно два СВИДЕТЕЛЬСТВА и никак иначе.

Пошла я к своим проверенным отсюда...

и это правильно . злые здесь все. ]:-> лучше отдыхайте
приятных выходных!

п.с. эх, хочу домой,т.е. на дачу *WALL*
Я живу, как положено, а положено у меня на всё!!!
Аватар користувача
VITAminka
 
Повідомлення: 7034
З нами з: 21 травня 2009, 18:38
Дякував (ла): 811 раз.
Подякували: 2560 раз.


Повернутись в Загальний Форум

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Yandex [Bot]