zagoruiko написав:Доброго дня всім! Недавно сертифікував місце, все згідно порядку, нічого більше.
Та от у мене є також питання, у мене (у моїй приватній власності) чотирьохкімнатна квартира, одна кімната виділена для кімнати очікування, одна саме під кабінет, а ще дві не задіяні, от при підготовці свого робочого місця я надіявся що так як у мене в кабінеті броньовані двері, грати, тобто відділений кабінет, то дві інші кімнати я можу здати в оренду, (при цьому кімната очикування загальна) але пи сертифікації я запитав чи можно це робити а мені сказали, що сертифікація приміщення проводится в цілому приміщення. А я запитав я як же наприклад в приміщенні банку нотаріус ви ж не сертифікували все приміщення, і я не думаю що воно виділене. у відповід мовчання.
Думав подарувати квартиру дружині та що б вона мені здала в оренду одну кімнату, в управі сказали не можно.
Що ви можете мені порадити.
zagoruiko написав:Ви мене не правильно зрозуміли, Працюю сам, без помічників і т. д. і т.п.,
Кабінет окремий, (броньовані двері ) а кімната очикування спільна. От наприклад ви заходите в кімнату очикування а з неї коридор з якого три кімнати розділені дверима, тобто дотримання ст. 8 1000%.
ну навіть якщо зробтити окремий вхід, до окремої кімнати то ж документ на приміщення в загалом. ?????????
пожарная сигнализация уже не требуется
[/quote]10.4. В акті про сертифікацію робочого місця (контори)
зазначаються:
дата і місце складання акта;
прізвище відповідального(их) працівника(ів) Головного
управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній
Республіці Крим, головних управлінь юстиції в областях, містах
Києві та Севастополі, який(які) проводив(ли) перевірку;
прізвище, ім'я приватного нотаріуса, нотаріальний округ, у
якому він зареєстрований (за наявності реєстрації);
місцезнаходження приміщення (поштовий індекс та адреса);
поверх та тип приміщення;
наявність окремого входу з вулиці у приміщення;
наявність інформаційної вивіски та графіка прийому громадян
при вході до приміщення;
номер(и) телефону(ів), що знаходяться у приміщенні;
реквізити документа, який підтверджує право власності або
право користування приміщенням;
кількість нотаріусів, які здійснюють нотаріальну діяльність у
цьому приміщенні;
наявність та кількість осіб, що працюють на умовах
цивільно-правових чи трудових договорів з нотаріусом
(нотаріусами), із зазначенням їх посад, освіти, стажу роботи у
нотаріуса та дати реєстрації цивільно-правового чи трудового
договору;
наявність осіб, діяльність яких не пов'язана із вчиненням
нотаріальних дій чи наданням додаткових послуг правового чи
технічного характеру;
наявність осіб, які проходять стажування;
умови зберігання архіву (архівів) нотаріуса (нотаріусів);
наявність вогнестійкого сейфа для зберігання печаток, штампів
та спеціальних бланків нотаріальних документів;
кількість кімнат та їх площа;
наявність приміщення для очікування прийому громадянами і
його площа;
наявність засобів захисту на вікнах;
обладнання входу у приміщення металевими дверима чи захисним
металевим ролетом;
наявність функціонуючих засобів охоронної, пожежної
сигналізації;
технічне обладнання нотаріальної контори (комп'ютер, принтер,
сканер, ксерокс, факс, наявність електронної пошти);
підключення до мережі Інтернет;
висновок щодо можливості використання приміщення для
розташування робочого місця (контори) приватного нотаріуса.
NOT-777 написав:- табличка у входа, причем их должно быть две, из которых график приема посетителей на отдельной, меня дважды заставили переделывать - а у Вас зрозочку немає, як правильно зробити ці вивіски, щоб і мені не прийшлось їх перероблювати!!!
- з приводу сейфа - він має бути прикручений чи ні?????
- з приводу окремого виходу - якщо я орендую офіс у нежилому приміщенні з з вулиці вхід у маленький коридор (площею близько 6 кв.м.) з нього у загальний хол (площею 12 кв.м.) а от із нього є 3 виходи в різні кабінети - 2 із яких мої, третій поки, що пустує, в договорі оренди ми прописали, що в оренду здається 2 кімнати та частина холу (яка буде приймальнею) - чи виникнуть при цьому якісь питання??
якщо металева шафа для архіву буде стояти у моєму кабінеті - це буде порушення???
Вибачте якщо питання туповаті)) але просто хочеться щоб все пройшло без проблем!!! Всім дякую за відповіді!!
Veдьмо4ка написав:zagoruiko написав:Ви мене не правильно зрозуміли, Працюю сам, без помічників і т. д. і т.п.,
Кабінет окремий, (броньовані двері ) а кімната очикування спільна. От наприклад ви заходите в кімнату очикування а з неї коридор з якого три кімнати розділені дверима, тобто дотримання ст. 8 1000%.
ну навіть якщо зробтити окремий вхід, до окремої кімнати то ж документ на приміщення в загалом. ?????????
здается Ві ниразу правила не читали
NOT-777 написав:- табличка у входа, причем их должно быть две, из которых график приема посетителей на отдельной, меня дважды заставили переделывать - а у Вас зрозочку немає, як правильно зробити ці вивіски, щоб і мені не прийшлось їх перероблювати!!!
- з приводу сейфа - він має бути прикручений чи ні?????
- з приводу окремого виходу - якщо я орендую офіс у нежилому приміщенні з з вулиці вхід у маленький коридор (площею близько 6 кв.м.) з нього у загальний хол (площею 12 кв.м.) а от із нього є 3 виходи в різні кабінети - 2 із яких мої, третій поки, що пустує, в договорі оренди ми прописали, що в оренду здається 2 кімнати та частина холу (яка буде приймальнею) - чи виникнуть при цьому якісь питання??
якщо металева шафа для архіву буде стояти у моєму кабінеті - це буде порушення???
Вибачте якщо питання туповаті)) але просто хочеться щоб все пройшло без проблем!!! Всім дякую за відповіді!!
nonna написав:Та от у мене є також питання, у мене (у моїй приватній власності) чотирьохкімнатна квартира, одна кімната виділена для кімнати очікування, одна саме під кабінет, а ще дві не задіяні,
а куда архив дели?
ещё раз говорю , более доступно - у Вас должен быть отдельный выход......если уж так хочется сдать в аренду , делайте перепланировку , отдельный выхо для себя любимого и их ....арендовзятелей.....
zagoruiko написав:
А ЧЕ ВЫ ВСЕ ТАКИЕ АГРЕСИВНЫЕ?????
NOT-777 написав:на вивісці під словом НОТАРІУС зазначати прізвище ім"я по-батькові??? і чи має бути на вивісці герб???
Сана написав:NOT-777 написав:на вивісці під словом НОТАРІУС зазначати прізвище ім"я по-батькові??? і чи має бути на вивісці герб???
Фамилия не нужна.
А наличие/отсутствие герба зависит от того, в какой области Вы регистрируетесь...
В большинстве считают, что герб нужен, и под ним размещается слово "Україна"
trew написав:я извиняюсь, что влезаю в чужую тему
но очень срочно хочется узнать, нужна ли пожарная сигнализация, пожалуйста ответьте те у кого недавно были проверки или сертификация рабочего места.
сейчас заканчиваю ремонт, старую сигнализацию разломали, помещение немножко "порихтовали" потому на пожарку нужен новый проект, согласование, оборудование (там требования к приборам поменялись), а деньги уже на исходе если не сказать больше, потому и думаю, а нужна ли она?????????? перечитал еще раз положение - про пожарку нет ни слова, точнее один раз упоминается, что в акте отражается ее наличие, но ее отсутствие не является препятствием .... или нет?????? как на это смотрят УЮ желательно Донецкое.
. Обратил внимание на слово " функціонуючих".наявність функціонуючих засобів охоронної, пожежної сигналізації;
sello написав:Эх,((((( определились бы - или нотариальной практикой заниматься или сдавать в аренду недвижимость. И вопросов бы не возникало(((
vishenka написав:Доброго всім вечора!
zagoruiko, у мене таке ж питання, як у Вас щодо приміщення. У мене три кімнати, дві б хотіла облаштувати під робоче місце, одну відокремити і здавати. Ви щось вирішили? Можливо, хтось зіткнувся з такою проблемою і вже щось вирішив. Усі ми читали Положення..., проте.
Ви пишете, що недавно сертифікували місце, як Ви вирішили питання з чотирьохкімнатною квартирою? Щодо пожарки: у Положенні - наявність функціонуючих засобів охоронної, пожежної сигналізації; Отже, пожежна сигналізація обов"язкова, якщо про це повинно зазначатися в акті про сертифікацію робочого місця. Поставтеся з розумінням до мого прохання, будь ласка, порадьте.
Щодо розміщення герба - Вивіска має містити інформацію про державу Україну,
Міністерство юстиції України, найменування головного управління
юстиції, до сфери діяльності якого належить нотаріус, найменування
нотаріального округу, напис "НОТАРІАЛЬНА КОНТОРА", якщо приватний
нотаріус має контору (працюють два та більше приватних
нотаріусів), або "НОТАРІУС", якщо нотаріус працює одноособово.Мабуть, герб не обов"язковий на вивісці, але це краще уточнити у свого управління.
sello написав:Сана написав:NOT-777 написав:на вивісці під словом НОТАРІУС зазначати прізвище ім"я по-батькові??? і чи має бути на вивісці герб???
Фамилия не нужна.
А наличие/отсутствие герба зависит от того, в какой области Вы регистрируетесь...
В большинстве считают, что герб нужен, и под ним размещается слово "Україна"
Сана, сказали "А", говорите уж и "Б": герб - это дело местечковое, а вот фото нотариуса на вывеске - мера государственного масштаба.))))))) Кстати, в нашей области не возражают и против барельефа.
vishenka написав:Доброго всім вечора!
zagoruiko, у мене таке ж питання, як у Вас щодо приміщення. У мене три кімнати, дві б хотіла облаштувати під робоче місце, одну відокремити і здавати.
zagoruiko написав:sello написав:Эх,((((( определились бы - или нотариальной практикой заниматься или сдавать в аренду недвижимость. И вопросов бы не возникало(((
а ви б посиділи цілий день зробивши одну копію, а в кращому випадку довіреність, а в кінці місяця заплатити комунальні за 4х кімнатну квартиру, от тоді б ОПРЕДЕЛИЛИСЬ. друге діло коли б робота була, кімнати можно і під архів і під очікування і для розрахунків , але в районах друга історія.
ДАЙ БОГ що б у всіх була робота.
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів