Форум

Інформаційний ресурс

НАКАЗ. Мін’юст розробив новий порядок видачі свідоцтва про право на зайняття нотаріальною діяльністю

НАКАЗ. Мін’юст розробив новий порядок видачі свідоцтва про право на зайняття нотаріальною діяльністю

Номер повідомлення:#1


Повідомлення Армани » 19 липня 2012, 12:19

МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ

НАКАЗ

11.07.2012 м. Київ № 1043/5
Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України 12.07.2012 за № 1170/21482

Про затвердження Порядку
видачі свідоцтва про право
на зайняття нотаріальною
діяльністю

Відповідно до статті 11 Закону України «Про нотаріат» та з метою удосконалення процесу видачі свідоцтв про право на зайняття нотаріальною діяльністю

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Порядок видачі свідоцтва про право на зайняття нотаріальною діяльністю, що додається.

2. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства юстиції України від 22 червня 2009 року № 1107/5 «Про затвердження Порядку видачі свідоцтва про право на зайняття нотаріальною діяльністю», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 24 червня 2009 року за № 565/16581 (із змінами).

3. Департаменту нотаріату, банкрутства та функціонування центрального засвідчувального органу (Чижмарь К.І.):

3.1. Подати цей наказ на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 03 жовтня 1992 року № 493 «Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади».

3.2. Забезпечити належне виконання цього наказу.

4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

Перший заступник Міністра
І.І. Ємельянова




ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства юстиції України
11.07.2012 № 1043/5

Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 12.07.2012 за № 1170/21482

ПОРЯДОК
видачі свідоцтва про право на зайняття
нотаріальною діяльністю

1. Свідоцтво про право на зайняття нотаріальною діяльністю (далі - свідоцтво) може бути видане громадянину України, який має повну вищу юридичну освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра, володіє державною мовою, має стаж роботи у сфері права не менше трьох років, пройшов стажування протягом одного року в державній нотаріальній конторі або у приватного нотаріуса та склав кваліфікаційний іспит.

2. Свідоцтво є підставою для призначення на посаду державного нотаріуса або для реєстрації приватної нотаріальної діяльності.

3. Свідоцтво видається Міністерством юстиції України на підставі рішення Вищої кваліфікаційної комісії нотаріату при Міністерстві юстиції України (далі - Вища кваліфікаційна комісія нотаріату), що зберігається у справах Департаменту нотаріату, банкрутства та функціонування центрального засвідчувального органу (далі - Департамент).


4. Особа, яка має намір одержати свідоцтво, подає до Міністерства юстиції України заяву про видачу свідоцтва. У разі якщо заява направляється поштою, підпис особи на ній має бути нотаріально засвідчений.

До заяви додаються такі документи:
документ про внесення плати за видачу свідоцтва (квитанція, видана банком, або платіжне доручення з відміткою банку);
копія диплома про повну вищу юридичну освіту;
копія трудової книжки;
фотокопія відповідних сторінок паспорта, які містять відомості про прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання.


Копії документів повинні бути нотаріально засвідчені.

5. Документи, зазначені у пункті 4 цього Порядку, подаються особисто або надсилаються поштовим відправленням до Міністерства юстиції України.

При поданні заяви особисто уповноважена особа Міністерства юстиції України встановлює особу заявника за паспортом громадянина України, про що проставляє відмітку на заяві.

6. Документи щодо видачі свідоцтва розглядаються Департаментом протягом п'ятнадцяти днів з дня їх надходження.

7. Заява про видачу свідоцтва залишається без розгляду, якщо вона подана без документів, передбачених пунктом 4 цього Порядку, про що Міністерство юстиції України повідомляє заявника.

8. У разі надання повного комплекту документів, передбачених пунктом 4 цього Порядку, та відповідності їх законодавству готується висновок про видачу свідоцтва, який є підставою для підготовки проекту наказу про видачу такого свідоцтва.

Висновок підписується виконавцем, начальником відповідного відділу або особою, яка виконує його обов'язки, погоджується заступником директора Департаменту - начальником Управління нотаріату та фінансового моніторингу юридичних послуг і затверджується директором Департаменту.

На підставі наказу видається свідоцтво за формою, встановленою у додатку 1 до цього Порядку, яке підписується Міністром юстиції України.

9. Свідоцтво реєструється в Журналі реєстрації виданих свідоцтв про право на зайняття нотаріальною діяльністю (додаток 2) (далі - Журнал).

10. Свідоцтво видається згідно з поданою заявою особисто заявнику або його представнику за довіреністю або надсилається заявнику рекомендованим листом протягом трьох робочих днів з дня реєстрації наказу про видачу свідоцтва. Про надіслання або видачу свідоцтва у графу 7 Журналу заноситься відповідний запис.

11. У разі втрати або пошкодження свідоцтва, а також у разі необхідності внесення до нього виправлень видається повторне свідоцтво.

12. Повторне свідоцтво видається на підставі реєстраційного запису в Журналі за заявами осіб, щодо яких складено такий запис.

13. На свідоцтвах, що видаються повторно, на зворотному боці у крайньому правому куті проставляється відмітка «Повторне».

14. Особа, яка має намір одержати повторне свідоцтво, подає до Міністерства юстиції України заяву про видачу повторного свідоцтва. У разі якщо заява направляється поштовим відправленням, підпис особи на ній має бути нотаріально засвідчений.

До заяви додаються такі документи:
документ про внесення плати за видачу повторного свідоцтва (квитанція, видана банком, або платіжне доручення з відміткою банку);
фотокопія відповідних сторінок паспорта, які містять відомості про прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання;
повідомлення в засобах масової інформації про втрату свідоцтва або оригінал свідоцтва, яке пошкоджене або в яке необхідно внести виправлення.


15. У разі надання повного комплекту документів, передбачених пунктом 14 цього Порядку, та відповідності їх законодавству приймається рішення про видачу повторного свідоцтва в порядку, передбаченому пунктом 8 цього Порядку.

16. У графі 9 реєстраційного запису Журналу, на підставі якого було видано свідоцтво, проставляються відмітка про видачу повторного свідоцтва та дата і номер наказу Міністерства юстиції України, на підставі якого видано повторне свідоцтво.

17. Повторне свідоцтво видається згідно з поданою заявою особисто заявнику або його представнику за довіреністю або надсилається заявнику рекомендованим листом протягом трьох робочих днів з дня реєстрації наказу про видачу повторного свідоцтва. Про надіслання або видачу повторного свідоцтва у графу 9 Журналу заноситься відповідний запис.

18. Свідоцтво не видається у разі невідповідності поданих документів законодавству та у випадку, коли на дату звернення особи до Міністерства юстиції України виникли обставини, що перешкоджають одержанню свідоцтв, а саме:
втрата особою громадянства України;
набрання законної сили обвинувальним вироком суду;
набрання законної сили рішенням суду про визнання особи недієздатною, обмежено дієздатною або винесення ухвали про застосування до неї примусових заходів медичного характеру.


19. У випадках, передбачених пунктом 18 цього Порядку, готується висновок про відмову у видачі свідоцтва, який є підставою для підготовки проекту наказу про відмову у видачі такого свідоцтва.

Висновок підписується виконавцем, начальником відповідного відділу або особою, яка виконує його обов'язки, погоджується заступником директора Департаменту - начальником Управління і затверджується директором Департаменту.

Наказ про відмову у видачі свідоцтва підписується Міністром юстиції України.

Копія наказу про відмову у видачі свідоцтва надсилається заявникові із супровідним листом за підписом директора Департаменту протягом трьох робочих днів з дня реєстрації наказу про відмову у видачі свідоцтва.

Відмова у видачі свідоцтва може бути оскаржена в суді у порядку адміністративного судочинства.

20. Свідоцтво може бути анульоване Міністерством юстиції України у випадках, передбачених статтею 12 Закону України «Про нотаріат».

У разі анулювання свідоцтва у графі 8 реєстраційного запису Журналу проставляються відмітка про анулювання свідоцтва, дата і номер наказу Міністерства юстиції України про його анулювання.

21. Анульоване свідоцтво підлягає поверненню до Міністерства юстиції України.

22. Особі, свідоцтво якої анульовано, за її заявою видається виписка з Журналу.

В.о. директора Департаменту
нотаріату, банкрутства та
функціонування центрального
засвідчувального органу




І.О. Наливайко




Додаток 1
до Порядку видачі свідоцтва про право на зайняття нотаріальною діяльністю

Лицьовий бік

Державний Герб України
МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ

СВІДОЦТВО
про право на зайняття нотаріальною діяльністю

Зворотний бік

Державний Герб України
МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ

СВІДОЦТВО
про право на зайняття нотаріальною діяльністю


Видане

Свідоцтво є підставою для призначення на посаду державного нотаріуса або реєстрації приватної нотаріальної діяльності.
____________

Міністр


Додаток 2
до Порядку видачі свідоцтва про право на зайняття нотаріальною діяльністю


Журнал реєстрації виданих свідоцтв про право на зайняття
нотаріальною діяльністю№ з/п Номер свідоцтва Прізвище, ім'я та по батькові особи, якій видано свідоцтво Дата та номер рішення Вищої кваліфікацій-ної комісії нотаріату Дата та номер наказу Мін'юсту України про видачу свідоцтва Дата видачі свідоцтва Прізвище, ім'я та по батькові, підпис особи, яка одержала свідоцтво Дата та номер наказу Мін'юсту України про анулюван-ня свідоцтва Примітка
1 2 3 4 5 6 7 8 9

http://www.minjust.gov.ua/0/40929
DE PUTA MADRE
Аватар користувача
Армани
 
Повідомлення: 27525
З нами з: 28 грудня 2006, 20:15
Дякував (ла): 19473 раз.
Подякували: 14030 раз.

Re: НАКАЗ. Мін’юст розробив новий порядок видачі свідоцтва про право на зайняття нотаріальною діяльністю

Номер повідомлення:#2


Повідомлення Dali » 19 липня 2012, 13:56

А воно мені треба? І чого я полізла його читати?
"Порядочность и честность – слишком дорогие подарки. И не стоит их ждать от дешёвых людей." Вуди Аллен.
Аватар користувача
Dali
 
Повідомлення: 22192
З нами з: 10 лютого 2006, 21:43
Дякував (ла): 40106 раз.
Подякували: 39138 раз.

Re: НАКАЗ. Мін’юст розробив новий порядок видачі свідоцтва про право на зайняття нотаріальною діяльністю

Номер повідомлення:#3


Повідомлення Золотая Рыбка » 19 липня 2012, 13:57

а поругать ридне министерство?
Аватар користувача
Золотая Рыбка
 
Повідомлення: 10182
З нами з: 19 лютого 2008, 17:40
Дякував (ла): 4161 раз.
Подякували: 8070 раз.

Re: НАКАЗ. Мін’юст розробив новий порядок видачі свідоцтва про право на зайняття нотаріальною діяльністю

Номер повідомлення:#4


Повідомлення Ксюня » 19 липня 2012, 14:01

и я прочитала...за компанию))))
Все люди как люди, а я все хорошею и хорошею. :happy-cheerleaderkid:
Аватар користувача
Ксюня
 
Повідомлення: 11715
З нами з: 17 лютого 2010, 16:42
Дякував (ла): 20553 раз.
Подякували: 27697 раз.

Re: НАКАЗ. Мін’юст розробив новий порядок видачі свідоцтва про право на зайняття нотаріальною діяльністю

Номер повідомлення:#5


Повідомлення VITAminka » 19 липня 2012, 14:03

ну как єто зачем надо: там же не только про первоначальную выдачу написано.
а если кто фамилию сменит?
а если утеря (втрата) - там и про дубликат написано ;D
Я живу, как положено, а положено у меня на всё!!!
Аватар користувача
VITAminka
 
Повідомлення: 7034
З нами з: 21 травня 2009, 18:38
Дякував (ла): 811 раз.
Подякували: 2560 раз.

Re: НАКАЗ. Мін’юст розробив новий порядок видачі свідоцтва про право на зайняття нотаріальною діяльністю

Номер повідомлення:#6


Повідомлення Marysia. » 19 липня 2012, 16:33

4. Особа, яка має намір одержати свідоцтво, подає до Міністерства юстиції України заяву про видачу свідоцтва. У разі якщо заява направляється поштою, підпис особи на ній має бути нотаріально засвідчений.

До заяви додаються такі документи:
документ про внесення плати за видачу свідоцтва (квитанція, видана банком, або платіжне доручення з відміткою банку);
копія диплома про повну вищу юридичну освіту;
копія трудової книжки;
фотокопія відповідних сторінок паспорта, які містять відомості про прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання.


Копії документів повинні бути нотаріально засвідчені.

тобто теперь документ о сдаче екзамена подавать не надо? и стаж уже не 6 а 3 года снова?
Никогда не говори "никогда"!
Аватар користувача
Marysia.
 
Повідомлення: 15207
З нами з: 20 вересня 2007, 19:32
Дякував (ла): 55736 раз.
Подякували: 26655 раз.

Re: НАКАЗ. Мін’юст розробив новий порядок видачі свідоцтва про право на зайняття нотаріальною діяльністю

Номер повідомлення:#7


Повідомлення Ксюня » 19 липня 2012, 16:35

Marysia, я не подавала документ о сдаче экзамена, его управление напрямую пересылало с личным делом. Зато надо подавать нотариальную копию паспорта, теперь попробуй откажи(((
Все люди как люди, а я все хорошею и хорошею. :happy-cheerleaderkid:
Аватар користувача
Ксюня
 
Повідомлення: 11715
З нами з: 17 лютого 2010, 16:42
Дякував (ла): 20553 раз.
Подякували: 27697 раз.

Re: НАКАЗ. Мін’юст розробив новий порядок видачі свідоцтва про право на зайняття нотаріальною діяльністю

Номер повідомлення:#8


Повідомлення Dali » 19 липня 2012, 17:51

VITAminka написав:ну как єто зачем надо: там же не только про первоначальную выдачу написано.
а если кто фамилию сменит?
а если утеря (втрата) - там и про дубликат написано ;D

Ну, як треба буде, тоді почитаю. Хто зна яка тоді буде редакція, а забивати мозги глупостями... Ніяких папок і файлів не хватить.
"Порядочность и честность – слишком дорогие подарки. И не стоит их ждать от дешёвых людей." Вуди Аллен.
Аватар користувача
Dali
 
Повідомлення: 22192
З нами з: 10 лютого 2006, 21:43
Дякував (ла): 40106 раз.
Подякували: 39138 раз.


Повернутись в Загальний Форум

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Yandex [Bot]