Per se написав:За:288 Проти:0 Утрималися:0 Не голосували:48 Всього:336
ни одного умного не нашлось!!
Руби написав:відповідно до підпункту 7 пункту 2 розділу І проекту «відмітка про перехід права власності при видачі свідоцтва про право на спадщину провадиться посадовою особою органу місцевого самоврядування шляхом закреслення прізвища, ім’я та по батькові спадкодавця на правовстановлюючому документі і виправлення на прізвище, ім’я та по батькові спадкоємця та повинно бути підтверджено підписом посадової особи органу місцевого самоврядування і печаткою цього органу.
Вы этот цирк читали?
MG написав:Господи... ж на всю Украину одни дебилы вместе собираются
До реєстр. № 11047
(друге читання)
ЗАУВАЖЕННЯ
до проекту Закону України
«Про внесення змін до деяких законодавчих актів України
щодо оформлення спадщини»
(реєстраційний № 11047)
У Головному юридичному управлінні розглянуто підготовлений до другого читання проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо оформлення спадщини».
Підтримуючи висновок Головного науково-експертного управління щодо відхилення цього проекту від 21 вересня 2012 року, слід звернути увагу на таке.
1. Законопроектом пропонується шляхом внесення змін до Цивільного кодексу України та Закону України «Про нотаріат» надати органам місцевого самоврядування повноваження щодо видачі свідоцтва про право на спадщину.
Проте запровадження такого підходу, на нашу думку, не враховує того, що вчинення нотаріальних дій щодо видачі свідоцтва про право на спадщину є різновидом юридичної діяльності, здійснення якої полягає не в формальній видачі зазначеного свідоцтва, а, насамперед, у наданні цьому документу юридичної вірогідності, а отже, має здійснюватися тільки в такій процесуальній формі, яка повною мірою забезпечує безспірність такого документу.
На сьогодні Законом України «Про нотаріат» встановлені гарантії безспірності факту набуття фізичними та юридичними особами прав на спадщину та дотримання права кожного на правову допомогу під час вчинення нотаріальних дій у сфері спадкування. Зазначені гарантії полягають насамперед у встановленні кваліфікаційних вимог до нотаріусів, які дозволяють йому давати професійну оцінку достовірності юридичних фактів, на підставі яких видається свідоцтво про право на спадщину. Крім того, держава гарантує захист прав та законних інтересів громадян та юридичних осіб у разі їх звернення до нотаріуса, встановивши повну відповідальності за законність вчинюваних ним нотаріальних дій.
Натомість у разі передачі органам місцевого самоврядування повноваження щодо видачі свідоцтва про право на спадщину держава не може гарантувати професійність та безспірність вчинюваних цими органами нотаріальних дій.
Разом з цим, запровадження шляхом внесення змін до Цивільного кодексу України порядку видачі свідоцтва про право на спадщину сільською, селищною радою є юридично некоректним з огляду на колегіальність та сесійний характер роботи цього органу, з одного боку, та чітко встановленими законами України строками прийняття спадщини, з іншого боку.
Крім того, покладання на сільські та селищні ради функцій нотаріату не відповідає положенням частини третьої статті 143 Конституції України, за якою органам місцевого самоврядування можуть надаватися законом окремі повноваження органів виконавчої влади.
Також законопроект має низку внутрішніх неузгодженостей, зокрема це стосується одночасного надання одних і тих самих повноважень сільським, селищним радам та посадовим особам цих органів місцевого самоврядування, що суперечить частині другій статті 19 Конституції України та не відповідає вимогам щодо якості закону в контексті верховенства права, гарантованого статтею 8 Конституції України.
Разом з цим, з огляду на положення статті 1277 Цивільного кодексу України, за якими у разі відсутності спадкоємців за заповітом і за законом, усунення їх від права на спадкування, неприйняття ними спадщини, а також відмови від її прийняття спадщина, визнається судом відумерлою та переходить у власність територіальної громади за місцем відкриття спадщини, наділення органів місцевого самоврядування повноваженнями щодо видачі свідоцтва про право на спадщину не враховує вимог частини четвертої статті 7 Конвенції Організації Об’єднаних Націй проти корупції 2003 року, ратифікованої Україною, за якою кожна Держава-учасниця прагне, згідно з основоположними принципами свого внутрішнього права, створювати, підтримувати й зміцнювати такі системи, які сприяють прозорості й запобігають виникненню конфлікту інтересів.
2. Положення підпункту 7 пункту 2 розділу І проекту щодо доповнення статті 67 Закону України «Про нотаріат» новими частинами, які регламентують порядок видачі свідоцтва про право на спадщину, по-перше, не узгоджуються з вимогами частини першої статті 24 Конституції України, оскільки передбачаючи видачу свідоцтва про право на спадщину тільки спадкоємцям першої та другої черги за законом, обмежують права спадкоємців третьої, четвертої та п’ятої черг. Крім того, згідно з положеннями законопроекту створюється вірогідність одночасного відкриття спадкових справ нотаріусом та органом місцевого самоврядування щодо однієї спадщини.
По-друге, зазначені положення проекту щодо видачі свідоцтва про право на спадщину на нерухоме майно, що підлягає державній реєстрації тільки на підставі правовстановлюючих документів, не враховують низки вимог Цивільного кодексу та інших законів України.
Так, згідно з положеннями статті 182, частини другої статті 331, частини першої статті 344 Цивільного кодексу України право власності на нерухоме майно, що підлягає державній реєстрації, виникає з моменту державної реєстрації. Будь-які правочини щодо нерухомого майна вчиняються, якщо право власності чи інше речове право на таке майно зареєстровано (частина шоста статті 3 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»).
Однак відповідно до підпункту 7 пункту 2 розділу І проекту «відмітка про перехід права власності при видачі свідоцтва про право на спадщину провадиться посадовою особою органу місцевого самоврядування шляхом закреслення прізвища, ім’я та по батькові спадкодавця на правовстановлюючому документі і виправлення на прізвище, ім’я та по батькові спадкоємця та повинно бути підтверджено підписом посадової особи органу місцевого самоврядування і печаткою цього органу.
Проте згідно із частиною другою статті 17 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» для державної реєстрації прав не приймаються документи з підчищеннями або дописками, закресленими словами та іншими не обумовленими в них виправленнями, заповнені олівцем, а також з пошкодженнями, які не дають змоги однозначно тлумачити їх зміст.
Крім того, проект підготовлений до другого читання без урахування вимог статті 116 Регламенту Верховної Ради України. Так, пункти 3 та 4 розділу І законопроекту не були предметом наукової експертизи, яка обов’язково має проводитися відповідно до вимог статті 103 Регламенту Верховної Ради України, і не обговорювалися у сесійному залі під час його розгляду у першому читанні.
Заступник керівника
Головного управління В. МІЛОВАНОВ
Dali написав:Довіреності на майно сільрадам не можна видавати, а переписувати майно - будь ласка. Хай би зразу і купівлю продаж з дарування віддали їм.
Dali написав:Довіреності на майно сільрадам не можна видавати, а переписувати майно - будь ласка. Хай би зразу і купівлю продаж з дарування віддали їм.
2. Статтю 37 викласти у такій редакції:
«Стаття 37. Нотаріальні дії, що вчиняються посадовими особами органів місцевого самоврядування
У населених пунктах, де немає нотаріусів, уповноважені на це посадові особи органу місцевого самоврядування вчиняють нотаріальні дії, передбачені статтею 34 цього Закону, за винятком:
1) видачі свідоцтва про придбання майна з прилюдних торгів (аукціонів), якщо прилюдні торги (аукціони) не відбулися;
2) видачі дублікатів нотаріальних документів, що зберігаються у справах нотаріуса;
3) засвідчення вірності перекладу документів з однієї мови на іншу;
4) прийому у депозит грошових сум та цінних паперів;
5) вчинення протестів векселів;
6) вчинення морських протестів.
Per se написав:Dali написав:Довіреності на майно сільрадам не можна видавати, а переписувати майно - будь ласка. Хай би зразу і купівлю продаж з дарування віддали їм.
так есть уже такой законопроект2. Статтю 37 викласти у такій редакції:
«Стаття 37. Нотаріальні дії, що вчиняються посадовими особами органів місцевого самоврядування
У населених пунктах, де немає нотаріусів, уповноважені на це посадові особи органу місцевого самоврядування вчиняють нотаріальні дії, передбачені статтею 34 цього Закону, за винятком:
1) видачі свідоцтва про придбання майна з прилюдних торгів (аукціонів), якщо прилюдні торги (аукціони) не відбулися;
2) видачі дублікатів нотаріальних документів, що зберігаються у справах нотаріуса;
3) засвідчення вірності перекладу документів з однієї мови на іншу;
4) прийому у депозит грошових сум та цінних паперів;
5) вчинення протестів векселів;
6) вчинення морських протестів.
http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webp ... 3511=44483
Nata80 написав:А главное кто этот законопроект вынес-Адвокат
http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/site2/p_deputat?d_id=12267
drug написав:этот адвокат балатируется по нашему избирательному округу, уже около года раздаются продовольственные пайки а вчера приходили талоны на сахар давать, знал бы я что этот Пилипенко такой документ состряпает я бы этих засланцев "сахарком" бы вчера "угостил", а еще у него мама частный нотариус во львове
этот адвокат балатируется по нашему избирательному округу, уже около года раздаются продовольственные пайки а вчера приходили талоны на сахар давать, знал бы я что этот Пилипенко такой документ состряпает я бы этих засланцев "сахарком" бы вчера "угостил", а еще у него мама частный нотариус во львове
Вселенная написав:Хуже всего, что проекты законов пишут не юристы(((
Вселенная написав:Хуже всего, что проекты законов пишут не юристы(((
Per se написав:хотя... кого я обманываю?
Межигір'я- это же село?!
після частини третьої доповнити дев’ятьма новими частинами такого змісту:
“Свідоцтво про право на спадщину на земельну частку (пай) після смерті фізичних осіб, які проживали в сільській місцевості, може бути видане посадовою особою органу місцевого самоврядування спадкоємцям першої та другої черги за законом на підставі трудової книжки члена колективного або іншого сільськогосподарського підприємства чи засвідченого належним чином витягу з неї, за наявності в ній відповідного запису, чи рішення суду, яке набрало законної сили, про членство в колективному або іншому сільськогосподарському підприємстві, що розташовувалося на цій території.
Свідоцтво про право на спадщину на земельну ділянку може бути видане посадовою особою органу місцевого самоврядування спадкоємцям першої та другої черги за законом на підставі правовстановлюючих документів, державного акта або відповідного рішення органу місцевого самоврядування.
MG написав:Господи... ж на всю Украину одни дебилы вместе собираются
Зараз переглядають цей форум: Yandex [Bot]