Уважаемые форумчане! Большая просьба к Вам. Кто сталкивался в последнее время с процедурой выдачи Свідоцтв про прідбання нерухомого майна на аукціоні за участю банкрута в соответствии с ЗУ "Про відновлення платоспроможності..."
В данном законе написано следующее:
Стаття 75. Акт про передання права власності на нерухоме майно
1. Передача майна замовником аукціону і прийняття його покупцем здійснюється за передавальним актом, що підписується сторонами і оформлюється відповідно до законодавства.
2. В акті про передання права власності на куплене нерухоме майно зазначаються:
ім’я (назва) та місце проживання (місцезнаходження) продавця та покупця, а також організатора аукціону;
відомості про продане нерухоме майно;
адреса веб-сторінки, на якій розміщено відомості про проведення аукціону.
3. Акт про передання права власності на куплене нерухоме майно разом із протоколом про проведення аукціону не пізніше трьох робочих днів після повної сплати переможцем запропонованої ним ціни передається нотаріусу, а копії акта не пізніше наступного дня разом із відомостями про нотаріуса надсилаються (вручаються) покупцю, замовнику аукціону та продавцю. За невчасне передання акта нотаріусу організатор торгів сплачує покупцю пеню у розмірі 0,5 відсотка на день від ціни продажу за період прострочення.
4. Нотаріус видає покупцю свідоцтво про придбання нерухомого майна на аукціоні в порядку, встановленому законом. Послуги нотаріуса оплачує організатор аукціону.
Возникает вопрос: также в данном Законе указано, что:
Стаття 50. Особливості укладення договору на аукціоні
4. Укладений на аукціоні договір купівлі-продажу нерухомого майна підлягає обов’язковому нотаріальному посвідченню.
ВОЗНИКАЕТ КОЛЛИЗИЯ. Возникают два правоустанавливающих документа: и свідоцтво и договор.
Кто сталкивался с банкротами? Пожалуйста, подскажите, КАК ДЕЛАЕТЕ ВЫ? Спасибо!