Форум

Інформаційний ресурс

расходы в декларации

Номер повідомлення:#1


Повідомлення Наталья А » 20 лютого 2008, 19:24

Вчера хотела сдать декларацию, но инспектор не приняла ее мотивируя что надо расписать расходы... конкретно на что.Я возмутилась - что за новшество, чем предусмотрено?Показали какой-то лист (внутреннего производства)... Мол в деклорации должны быть указаны статьи расходов. На мои заявления о том, что лист - это не законодательный акт и расписывать расходы я не буду, они сказали что декларацию не примут... и вообще не в моих интересах с ними ссориться.А ноги росли вот откуда - коллега из моего же района подала деклорацию, в которой вообще нет расходов... а у меня они - половина(большая) дохода. И отчеты по сделкам коллега подает регулярно..в отличие от меня нерадивой... Проконсультировалась в городской налоговой: требование не законное... но предупредили, что дабы не портить отношения с инспектором - смиритесь и распишите расходы как они просят.Товарищи - что же это за беспредел такой, что налоговая указывает нотариусу как ему декларацию заполнять..
Аватар користувача
Наталья А
 
Повідомлення: 260
З нами з: 10 травня 2006, 19:11
Дякував (ла): 3 раз.
Подякували: 0 раз.

Номер повідомлення:#2


Повідомлення m-n » 20 лютого 2008, 19:40

Есть предложение - отправьте декларацию заказным письмом с описью вложения
m-n
 
Повідомлення: 403
З нами з: 17 листопада 2005, 19:39
Дякував (ла): 159 раз.
Подякували: 68 раз.

Номер повідомлення:#3


Повідомлення логос » 20 лютого 2008, 20:11

Да они вообще в феврале по вашему заявлению должны оказать помощь в оформлении, а если нет пость также как и мы нпишут вам отказ.Ну и в крайнем случае пошлите им зазаным письмом с уведомлением о вручении.
логос
 
Повідомлення: 535
З нами з: 06 лютого 2007, 19:27
Дякував (ла): 12 раз.
Подякували: 1 раз.

Номер повідомлення:#4


Повідомлення ayu » 20 лютого 2008, 20:22

лучше заказним листом з повідомленням. Повернути декларацію вони не можуть (немає законних підтав)
Аватар користувача
ayu
 
Повідомлення: 1411
З нами з: 18 лютого 2006, 01:23
Дякував (ла): 85 раз.
Подякували: 3 раз.

Номер повідомлення:#5


Повідомлення Ані Ло » 20 лютого 2008, 20:31

тільки що вернулася з податкової. Спершу сказали, що у мене не може бути витрат - віддала Лист МЮ , яким ці витрати передбачені ( все брала з собою). З податківцями ніколи не сварилась ( за винятком випадку, коли вимагали поміняти печатку державної нотаріальної контори, бо на ній не вказаний код організації), всі звіти подаю вчасно і по договорах теж - бо всі подають. Потім сказали, що потрібно розписати ці витрати - що на що , скільки - витріщилася як баран на нові ворота, бо навіть не уявляю, як це все в декларацію вписати. Мала при собі ( для себе) в [qoute]екселі[qoute] створений документ- список документально підтверджених витрат, які передбачені Листом. Зареєструвалась я лише в липні - до роботи приступила в вересні, ще ніхто про мене не знає, клієнтури багато немає. Перші три місяці за свої особисті кошти сплачувала оренду, за охорону - бо не заробляла на них. Витрати перевищують доходи- прибутку немає. Сказали не приймуть, бо такого бути не може і за які тоді гроші я змогла собі дозволити відкрити приватну контору. Потім почали розказувати, що підключення телефону це мої забаганки, як і охорона та Інтернет. Зійшлися на тому, що я повинна написати пояснюючу, чому я така бідна в нашій багатій державі.
Аватар користувача
Ані Ло
 
Повідомлення: 624
З нами з: 12 жовтня 2007, 21:15
Дякував (ла): 58 раз.
Подякували: 20 раз.

Номер повідомлення:#6


Повідомлення ayu » 20 лютого 2008, 20:36

як це [qoute]не може бути витрат[qoute]???? а пояснюальна [qoute]чому я така бідна в багатій державі[qoute] - то це взагалі .......(не хочу казати що)
Аватар користувача
ayu
 
Повідомлення: 1411
З нами з: 18 лютого 2006, 01:23
Дякував (ла): 85 раз.
Подякували: 3 раз.

Номер повідомлення:#7


Повідомлення ayu » 20 лютого 2008, 20:37

Ані Ло, перейдіть на малий, може хто якусь розумну пораду підкине..
Аватар користувача
ayu
 
Повідомлення: 1411
З нами з: 18 лютого 2006, 01:23
Дякував (ла): 85 раз.
Подякували: 3 раз.

Номер повідомлення:#8


Повідомлення Vолодимир » 20 лютого 2008, 21:32

Подали декларацію як є . Відмовити не мають права. Візьміть письмову відмову. Ні то відішліть по пошті. Свої забаганки нехай пишуть для своїх , а ми будемо керуватися законом. Ваш обовязок подати декларацію , а якщо не приймуть письмово , то Вам ще краще. Але на всяк випадок накатайте скаргу про відмову , не розписуючи причин відмови. У мене є один знайомий , ще коли був Декрет , а не закон---- то він років сім подавав декларацію , а вони йому не нараховували податок ( по декрету це вони були зобовязані ) так він всі ці роки і не платив податки. І був повністю прав .
РОБІТЬ ДОБРО І ЗЛО ЗНИКНЕ САМО ПО СОБІ.
Vолодимир
 
Повідомлення: 15973
З нами з: 21 липня 2005, 21:47
Дякував (ла): 23252 раз.
Подякували: 25656 раз.

Номер повідомлення:#9


Повідомлення M@ARINA » 20 лютого 2008, 22:13

Здача декларації зайняла максимум 10 хвилин. Вказала дохід та витрати, з різниці в цей же день сплатила 15%. Ще й допомогли написати гафік авансування, щоб в кінці року не одноразово проплачувати. При цьому ніяких особистих відносин з податковою. Мабуть це щастя що в нас такі людяні інспектори і треба це цінувати. Бо я теж деколи думаю про них погано, а дивлячись на проблеми колег, які виникають при відносинах з податківцями, розумію, що цього робити не варто.
M@ARINA
 

Номер повідомлення:#10


Повідомлення M@ARINA » 20 лютого 2008, 22:14

при цьому ніяких 1ДФ, тільки декларація
M@ARINA
 

Номер повідомлення:#11


Повідомлення Летучая Мыша » 20 лютого 2008, 22:29

На следующей неделе и я планирую сдать декларацию,как сдам расскажу
Коли хтось каже: "Ти не зможеш цього зробити", - зроби це двічі і не забудь відправити йому фото
Аватар користувача
Летучая Мыша
 
Повідомлення: 10658
З нами з: 09 січня 2006, 15:03
Дякував (ла): 9978 раз.
Подякували: 9868 раз.

Номер повідомлення:#12


Повідомлення Vivat » 21 лютого 2008, 01:30

Здала декларацію без проблем, прислали повідомлення про сплату податку за мінусом суми яку заплатили юр.особи, причому самі порахували, витрати враховані всі, уже заплатила податок. Відносини з податковою нормальні. Слава Богу. І всім того бажаю!!!!
Vivat
 
Повідомлення: 1208
З нами з: 09 жовтня 2007, 17:01
Дякував (ла): 136 раз.
Подякували: 199 раз.

Номер повідомлення:#14


Повідомлення Iren » 21 лютого 2008, 16:02

У меня декларацию принимают без проблем, переписывают в компьютер мои числа и ставят отметку о приёме. Ничего личного.
Iren
 
Повідомлення: 673
З нами з: 11 березня 2006, 18:43
Дякував (ла): 6 раз.
Подякували: 0 раз.

Номер повідомлення:#15


Повідомлення Irina В » 21 лютого 2008, 18:07

П. Харошко, а чи не тому у Вас такі хороші інспектори, що Ви сплачуєте за [qoute]графіком авансування[qoute]. Жодним актом це не передбачено, і не треба давати такий приклад. Працюю давно, і памятаю ці аванси з незароблених ще доходів. Крім того, ще у 2004 році пані Дрозд Н.П. (Шевченківська ДПІ в Києві) не рекомендувала сплачувати авансом, бо на лютий кожного наступного року змінюються реквізити податкової, і після 1 квітня можуть нарахувати всю суму з вимогою сплатити на новий рахунок, бо з старого в них інформації нема, повертайте свої аванси через казначейство.
Irina В
 
Повідомлення: 293
З нами з: 25 квітня 2007, 01:34
Дякував (ла): 210 раз.
Подякували: 44 раз.

Номер повідомлення:#16


Повідомлення M@ARINA » 21 лютого 2008, 19:20

Та мені самій так зручніше, тому, що аванси включаю у витрати та і в кінці року не однією сумою платити, що набагато зручніше. Ти м більше мої [qoute]хороші інспектори[qoute] це рекомендують, а чи платити авансом чи ні вибирати мені. Вашу пораду прийму, бо колись через казначейство повертала 650 грн, що банк випадково до них перерахував. Банк повернути не зміг, а я ходила місяців 4 і листи писала і заяви, і заяви на заяви, а потім плюнула, бо часу це займало дуже багато, а толку ніякого .
M@ARINA
 

Номер повідомлення:#17


Повідомлення victoria » 21 лютого 2008, 20:41

Авансовые платежы по налогу??? Где-то написано, что уплата налога не включается в расходы.
Аватар користувача
victoria
 
Повідомлення: 540
З нами з: 12 серпня 2005, 02:27
Дякував (ла): 63 раз.
Подякували: 48 раз.

Номер повідомлення:#18


Повідомлення sello » 22 лютого 2008, 01:03

victoria, все вірно Ви написали стосовно прибуткового, що він ніколи не зараховувався до складу витрат. Це одне і другий [qoute]капкан[qoute], до якого підштовхують окремі податківці - внески до пенсійного.З А К О Н У К Р А Ї Н И Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування{ Із змінами, внесеними згідно із Законом N 107-VI ( 107-17 ) від 28.12.2007 - зміни діють по 31 грудня 2008 року }Стаття 19. Нарахування страхових внесків 1. Страхові внески до солідарної системи нараховуються: для осіб, зазначених у пункті 5 статті 14 цього Закону, - на суми доходу (прибутку), отриманого від відповідної діяльності, що підлягає оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб3. Нарахування страхових внесків відповідно до частин першої та другої цієї статті, здійснюється на суми, ЯКІ НЕ ЗМЕНШЕНІ ВІДПОВІДНО ДО ЗАКОНОДАВСТВА ПРО ПОДАТОК НА ДОХОДИ ФІЗИЧНИХ ОСІБ.4. Страхові внески нараховуються на суми, зазначені в частинах першій та другій цієї статті, у межах максимальної величини фактичних витрат на оплату праці найманих працівників, грошового забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу, оподатковуваного доходу (прибутку), загального оподатковуваного доходу, що дорівнюють п'ятнадцяти розмірам прожиткового мінімуму, встановленого законом для працездатних осіб. { Частина четверта статті 19 в редакції Закону N 107-VI ( 107-17 ) від 28.12.2007 }{ Щодо дії частини четвертої статті 19 додатково див. N 3235-IV ( 3235-15 ) від 20.12.2005, N 489-V ( 489-16 ) від 19.12.2006 }
Аватар користувача
sello
 
Повідомлення: 14291
З нами з: 21 січня 2006, 00:06
Дякував (ла): 27446 раз.
Подякували: 33495 раз.

Номер повідомлення:#19


Повідомлення sello » 22 лютого 2008, 01:05

А до чого декларація та 1ДФ? Декларація - за себе, 1ДФ - за найманих працівників.
Аватар користувача
sello
 
Повідомлення: 14291
З нами з: 21 січня 2006, 00:06
Дякував (ла): 27446 раз.
Подякували: 33495 раз.

Номер повідомлення:#20


Повідомлення victoria » 22 лютого 2008, 01:20

Я понимаю так, что в п-ф мы платим после того, как из вала вычисляем расходы, а потом уже сам налог. Ну если конечно 33,2% оплачены в отчётном периоде. Или о каком капкане Вы говорите?
Аватар користувача
victoria
 
Повідомлення: 540
З нами з: 12 серпня 2005, 02:27
Дякував (ла): 63 раз.
Подякували: 48 раз.

Номер повідомлення:#21


Повідомлення sello » 22 лютого 2008, 01:35

Якось вже писав на цю тему на малому. При необхідності можу ще раз викласти матеріал. А зараз - тільки зазначу, що ніякі авансові внескі по прибутковому податку діючим законодавством не передбачені. З рекомендацій де-яких працівників податкової, окремі нотаріуси протягом року сплачують так звані авансові внески по прибутковому, а потім на цю суму зменьшують суму, з якої треба сплатити внески до пенсійного фонду. тим самим порушуючі ст.19 ЗУ [qoute]Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування[qoute].
Аватар користувача
sello
 
Повідомлення: 14291
З нами з: 21 січня 2006, 00:06
Дякував (ла): 27446 раз.
Подякували: 33495 раз.

Номер повідомлення:#22


Повідомлення victoria » 22 лютого 2008, 01:43

Ну конечно. Всё понятно. После темы Катарины про маму и доверенность, а точне после высказываний коллеги V нахожусь в каком-то тумане и не сразу поняла, что Вы имели ввиду.
Аватар користувача
victoria
 
Повідомлення: 540
З нами з: 12 серпня 2005, 02:27
Дякував (ла): 63 раз.
Подякували: 48 раз.

Номер повідомлення:#23


Повідомлення sello » 22 лютого 2008, 01:50

То добре, що розумієте. Погано те, що в бесідах з багатьма колегами кажу їм про цей момент, а вони все одно роблять так, як їм [qoute]підказує[qoute] податкова. Але з пенсійним жартувати не слід. Думаю, victoria, що на відкритому про це далі писати не варто.
Аватар користувача
sello
 
Повідомлення: 14291
З нами з: 21 січня 2006, 00:06
Дякував (ла): 27446 раз.
Подякували: 33495 раз.


Повернутись в Загальний Форум

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів