Номер повідомлення:#9
Лука
» 06 березня 2008, 13:49
"ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО[qoute]ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЦЕНТР[qoute]МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ04050, Україна, и. Київ, аул. Мельникова 81 літ. тел.: (044)206-71-38dvb@informjust.ua факс: (044)206-71-28 Голові громадської організації „Дніпропетровський координаційно-експертний центр з питань регуляторної політики[qoute]Літвінову О.В, 49102, м. Дніпропетровськ,вул. Зелена, 1/110На виконання доручення Міністерства юстиції України від 22.01,2008 № 5-45-114 щодо розгляду Вашого запиту від 18.01.2008 № 01/01-04, скеровуємо на Вашу адресу наступну письмову інформацію.Щодо надання Форми 1 «Баланс» та Форми 2 «Звіт про фінансові результати» державного підприємства „Інформаційний центр[qoute] Міністерства юстиції України за 2005-2007 рокиВідповідно до частини З статті 32 Закону України „Про інформацію[qoute] під запитом щодо надання письмової або усної інформації розуміється звернення з вимогою надати письмову або усну інформацію про діяльність органів законодавчої, виконавчої та судової влади України, їж посадових осіб з окремих питань.Згідно частини 5 статті 30 Закону України „Про інформацію[qoute] громадяни. юридичні особі, які володіють інформацією професійного, ділового, виробничого, банківського, комерційного та іншого характеру, одержаною на власні кошти, або такою, яка є предметом їх професійного, ділового, виробничого, банківського, комерційного та іншого інтересу і не порушує передбаченої законом таємниці, самостійно визначають режим доступу до неї, включаючи належність її до категорії конфіденційної, та встановлюють для неї систему (способи) захисту.Державне підприємство „Інформаційний центр[qoute] Міністерства юстиції України не належить до органів державної влади.Відповідно до Положення про інформацію з обмеженим доступом державного підприємства „Інформаційний центр[qoute] Міністерства юстиції України відомості про майнове становище підприємства, а також фінансові звіти та прогнози тощо становлять інформацію з обмеженим доступом і не підлягають розголошенню.Щодо оприлюднення фінансових результатів господарювання державного підприємства „Інформаційний центр[qoute] Міністерства юстиції України'*Відповідно до чинного законодавства України під оприлюдненням фінансовоїзвітності розуміється офіційне подання фінансової звітності суб'єктів господарювання до органів Державного комітету статистики України, Державної податкової адміністрації України. Фонду державного майна, Антимонопольного комітету України та інших установ і організацій, які відповідно до законодавства уповноважені отримувати таку звітність, а також офіційна публікація звітів про фінансовий стан підприємства в засобах масової інформації у випадках, передбачених законодавством.Частина 4 статті 14 Закону України „Про бухгалтерський облік та фінансову звітність[qoute] дає вичерпний перелік суб'єктів господарювання, які зобов'язані публікувати звіти про свій фінансовий стан у засобах масової інформації. До них належать відкриті акціонерні товариства, підприємства - емітенти облігацій, банки, довірчі товариства, валютні та фондові біржі, інвестиційні фонди, інвестиційні компанії, кредитні спілки, недержавні пенсійні фонди, страхові компанії та інші фінансові установи.На виконання вимог чинного законодавства державне підприємство „Інформаційний центр[qoute] Міністерства юстиції України своєчасно та в повному обсязі оприлюднює свої фінансові результати шляхом подання відповідних відомостей до органів державної влади, уповноважених отримувати зазначену звітність.Щодо економічного обґрунтування вартості послуг державного підприємства «Інформаційний центр[qoute] Міністерства юстиції України, на підставі яких Міністерством юстиції України затверджувалися відповідні тарифиСтаттями 7-8 Закону України „Про ціни і ціноутворення[qoute] передбачено, що вільні ціни і тарифи встановлюються на всі види продукції, товарів і послуг, за винятком тих, по яких здійснюється державне регулювання цін і тарифів. При цьому, державне регулювання цін і тарифів здійснюється шляхом встановлення державних фіксованих цін (тарифів) та граничних рівнів цін (тарифів) або граничних відхилень від державних фіксованих цін і тарифів.Відповідно до статей І 90-191 Господарського кодексу України, вільні ціни визначаються на всі види продукції (робіт, послуг), за винятком тих, на які встановлено державні ціни. Державні фіксовані та регульовані ціни встановлюються на ресурси, що справляють визначальний вплив на загальний рівень і динаміку цін, а також на продукцію та послуга, що мають суттєве соціальне значення для населення. Перелік зазначених ресурсів, продукції, послуг затверджує Кабінет Міністрів України.Відповідно до Статуту державного підприємства „Інформаційний центр[qoute] Міністерства юстиції України, затвердженого Міністерством юстиції України, підприємство має право реалізовувати свою продукцію, виконувати роботи, надавати послуги за цінами і тарифами, які встановлюються Держінформ'юстом самостійно з урахуванням кон'юнктури ринку та умов економічної діяльності, на договірній основі, а у випадках, передбачених нормативно-правовими актами України - за фіксованими цінами та тарифами.Відповідно до статті 632 Цивільного кодексу України, ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У випадках, встановлених законом, застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування.Згідно пункту 3 Постанови Кабінету Міністрів України „Про державне підприємство „Інформаційний центр[qoute] Міністерства юстиції України[qoute] від 14.07.99 № 1272 визначення розміру та затвердження тарифів на послуги з користування Єдиними та Державними реєстрами та інші послуга, які надаються адміністратором реєстрів фізичним і юридичним особам, відноситься до виключної компетенції Міністерства юстиції України.Перший заступник генерального директора В.Ю.СорвенковВолошинець206-71-76 Часть 1 ответа"