Номер повідомлення:#8
sello
» 20 червня 2008, 08:17
Звертатися до управи сенсу мабуть немає, оскільки ніяким нормативним документом не передбачено заміщення державного нотаріуса. Ну немає і все. Передивився Положення про порядок заміщення приватного нотаріуса (хоч воно стосовно приватного) так і там заміщення не може перевищувати один рік. Якщо відштовхуватися від змісту Положення і здорового глузду, то треба вести окремий реєстр по тій конторі, в якій немає нотаріуса.Стосовно посилання на Порядок ведення реєстрів, так там говориться про ситуацію, коли нотаріус [qoute]поїхав на моря[qoute] або коли діяльність нотаріуса призупиняється ([qoute]У разі відсутності нотаріуса іншим працівникам державної нотаріальної контори або особам, що пребувають у трудових відносинах з приватним нотаріусом, забороняється вносити записи до реєстру для реєстрації нотаріальних дій.На період зупинення (призупинення) діяльності приватного нотаріуса забороняється вчиняти нотаріальні дії та здійснювати їх реєстрацію в реєстрі для реєстрації нотаріальних дій.[qoute]). Але до Вашого випадку, Яна, це ніякого відношення немає. (цікаво було б: діяльність нотаріуса призупинили, а його заміщує інший).Так що я продовжував би вести два. Доречі так завжди було і зараз такаж практика у нашій області стосовно односкладових держконтор.