Номер повідомлення:#6
Жужа
» 25 березня 2006, 15:59
"КОС, цілком згодна з Вами щодо того, що відчуження комунального майна можливе ЛИШЕ шляхом (чи способом) приватизації. А щодо того, хто може бути продавцем в договорі купівлі-продажу (приватизації), то в моєму регіоні склалась така практика. Міська рада своїм рішенням делегувала повноваження органу приватизації Управлінню економіки та власності свого виконкому, яке готує програми приватизації, здійснює підготовку об""єктів до приватизації, організує аукціони і т.ін., але це не єдині його функції. А до 1997 року в місті функціонувало представництво ФДМУ, і в той період, знову ж таки, згідно з відповідним рішенням міської ради, воно виступало органом приватизації комунального майна і продавцем за договорами. А от в районі, де випадки продажу комунального майна є поодинокими, сільські та селищні ради не створюють органи приватизації, а самі виступають продавцями (від імені та в інтересах відповідної територіальної громади), керуючись ст.658 ЦКУ, ч.5 ст.16 і ч.5 ст.60 Закону про місцеве стамоврядування. І жоден з таких договорів не був визнаний судом недійсним саме з тієї підстави, що неналежний продавець. Були випадки визнання недійсними таких договорів з тих підстав, що не була витримана процедура продажу згідно з законами про приватизацію (договори укладались як звичайна купівля-продаж). Для виконання ст.4 З-ну про малу приватизацію пропоную передбачати у рішенні сільської ради про затвердження місцевої програми приватизації або про включення будівлі (приміщення) до переліку об""єктів, які підлягають приватизації шляхом викупу або на аукціоні (за конкурсом) окремого пункту про делегування повноважень органу приватизації, наприклад, виконкому."