Или я плохо вижу, или это касается документов тех, кто красным выделен.ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 17 жовтня 1997 р. N 1153
ПРИМІРНА ІНСТРУКЦІЯ
з діловодства у міністерствах, інших центральних
органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної
Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади 4.2. Оформлення документів
4.2.1. Службовий документ, що складається в установі, повинен
мати обов'язкові реквізити і стабільний порядок їх розміщення
(додатки 9, 10): найменування установи - автора документа, код
установи, код форми документа, назва виду документа (не
зазначається на листах), дата, індекс, заголовок до тексту, текст,
підпис, візи, позначка про виконання документа і направлення його
до справи.
Під час підготовки та оформлення документа склад обов'язкових
реквізитів може бути доповнений іншими реквізитами, якщо цього
вимагає призначення документа або його обробка.
4.2.3. Назва виду документа (наказ, розпорядження, рішення
тощо) зазначається на бланку друкарським або машинописним способом
і повинна відповідати компетенції установи, змісту управлінської
діяльності.
4.2.4. Заголовок до тексту документа повинен містити
короткий виклад змісту документа. Він має бути максимально
коротким і ємним, точно передавати зміст тексту.
Заголовок повинен граматично узгоджуватися з назвою
документа, формуватися за допомогою віддієслівного іменника і
відповідати на питання "про що?", "чого?". Наприклад: наказ (про
що?) про створення установи; протокол (чого?) засідання експертної
комісії.
Якщо у документі йдеться про кілька питань, заголовок може
бути узагальненим.
Заголовки до текстів машинограм формулюються за тими ж
правилами.
Текст документа, надрукований на папері формату А5,
дозволяється подавати без заголовка.
Заголовки не складаються до текстів телефонограм, телеграм та
повідомлень.
На заявах пишу у меня "заява" - вид документа, "про прийняття спадщина" - заголовок до тексту...
Вимоги до оформлювання документів
ДСТУ 4163-2003
Чинний від 01.09.2003
1 СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ
1.1 Цей стандарт поширюється на організаційно-розпорядчі документи (далі - документи) - постанови, розпорядження, накази, положення, рішення, протоколи, акти, листи тощо, створювані в результаті діяльності:
- органів державної влади України, органів місцевого самоврядування;
- підприємств, установ, організацій та їх об'єднань усіх форм власності (далі - організацій).
1.2 Цей стандарт установлює: склад реквізитів документів; вимоги до змісту і розташовування реквізитів документів; вимоги до бланків та оформлювання документів; вимоги до документів, що їх виготовляють за допомогою друкувальних засобів.
1.3 Вимоги цього стандарту щодо оформлювання реквізитів можна поширювати на всі класи уніфікованих систем документації.
1.4 Цей стандарт не поширюється на процеси створювання та обігу електронних організаційно-розпорядчих документів.
4 СКЛАД РЕКВІЗИТІВ ДОКУМЕНТІВ
4.1 Готуючи та оформлюючи документи, використовують такі реквізити:
06 - назва організації вищого рівня
07 - назва організації
09 - довідкові дані про організацію
10 - назва виду документа
11 - дата документа
16 - адресат
19 - заголовок до тексту документа
26 - відбиток печатки
28 - прізвище виконавця і номер його телефону
4.2 Схеми розташованості реквізитів і меж зон на форматі А4 кутового і поздовжнього бланка подано в додатку А.
sello написав:"По другому" ДРУГОГО могут наказать и наказать еще как! Смотря кого и кто проверяет. Подход, однако, дифференцированный.(((((
Ну а то, что название документа в реестре не писать - как то несерьезно.
Veдьмо4ка написав:ряды докторов-то полнятся
Это баги, туды их в качель...Stonehenge написав:Кто вообще эту тему стащил с пыльной полки?
Это, наверное, Ынотовские проделки?
Stonehenge написав:Кто вообще эту тему стащил с пыльной полки?
Это, наверное, Ынотовские проделки?
Ынотио написав:тюююю, изменения уже как две недели, теперь и копии свидетельств о расторжении брака к этому заявлению то же на бланке, так считает законодатель, так как эта синенькая бумага гораздо более устойчива к времени
Зараз переглядають цей форум: Google [Bot]