Чайка написав:Vолодимир написав:Чайка написав:lisichka написав:
В перший номер за 2013 рік " Малої енциклопедії нотаріуса " готується розгорнутий матеріал на тему " Вимоги до робочого місця ( контори ) приватного нотаріуса "
Спасибо, конечно, только не понятно, прочтет ли наше УЮ эту статью, а если прочтет, то будет ли выполнять?
Чайка написав:Ситуация практически подобная:
"І ще одне питання з проханням допомогти розібратися-окрема кімната для відвідувачів-обов'язково вимагається?В положенні про сертифікацію як такоі вимоги немає,але вказано-що в акті вказується наявність такоі кімнати і її площа.Отже-обов'язково чи ні?
Пояснюю чому таке питання-є 2 варіанти:показати в управлінні все приміщення,стікляне плюс далі вхід через арку в кабінет (при цьому як бути з металевими дверями?) або ж не робити як такоі кімнати для відвідувачів,показати лише кабінет,двері якого безпосередньо і будуть початком нотаріальноі контори,тобто одна кімната і все".
Про пожарку письмо МЮ есть, можно ли его по аналогии распространить и на количество комнат?
lisichka написав:Чайка, по кімнатах-як вже писали вище, і підтвердили в управлінні, кімната для відвідувачів-ОБОВ'ЯЗКОВА, навідь якщо вона буде метр на пів)) і стоятиме там лише 1 стілець, бацдуже-головне-вона є.
ill be notarius написав:Чайка написав:Ситуация практически подобная:
"І ще одне питання з проханням допомогти розібратися-окрема кімната для відвідувачів-обов'язково вимагається?В положенні про сертифікацію як такоі вимоги немає,але вказано-що в акті вказується наявність такоі кімнати і її площа.Отже-обов'язково чи ні?
Пояснюю чому таке питання-є 2 варіанти:показати в управлінні все приміщення,стікляне плюс далі вхід через арку в кабінет (при цьому як бути з металевими дверями?) або ж не робити як такоі кімнати для відвідувачів,показати лише кабінет,двері якого безпосередньо і будуть початком нотаріальноі контори,тобто одна кімната і все".
Про пожарку письмо МЮ есть, можно ли его по аналогии распространить и на количество комнат?
Одна комната точно не вариант. Как же нотариальна таємниця.
8.2.2 приватний нотаріус має здійснювати прийом громадян в
окремому робочому кабінеті.
Как же
8.4.1 архів приватного нотаріуса та документи нотаріального
діловодства мають зберігатися у металевій(их) шафі(ах) у робочому
кабінеті приватного нотаріуса (в окремій кімнаті) або у відповідно
обладнаній для цього кімнаті. Забороняється розміщувати шафи для
зберігання архіву у місцях, де відвідувачі можуть безперешкодно до
них підійти. У разі зберігання архіву приватного нотаріуса та
документів нотаріального діловодства в окремій кімнаті на дверях
такої кімнати має бути встановлений дверний замок;
bonus auditor написав:Кількість кімнат у приміщенні, де знаходиться робоче місце приватного нотаріуса, у статті 25 ЗУ "Про нотаріат" та у Положенні про вимоги до робочого місця ставиться у пряму залежність від кількості нотаріусів, які здійснюють приватну нотаріальну діяльність у межах цього робочого місця, а саме: "кількість кімнат у приміщенні, де знаходиться робоче місце (контора) приватного нотаріуса, не може бути меншою, ніж кількість приватних нотаріусів, які здійснюють нотаріальну діяльність у його межах". Тому, якщо працює один нотаріус, вважаю, може бути й одна кімната.
Якщо ж розташувати шафи для зберігання у кабінеті нотаріуса, це не є "місцем, де відвідувачі можуть безперешкодно до них підійти". А як же нотаріус - це хіба не перешкода?
Som4ik написав:Сумно стає, коли питання щодо оснащення та вимог до робочого місця задають нотаріуси.
"За державу обидно!"
Щодо програм, які встановлені на Вашому ПК, шукать потрібно в інструкціях по роботі з ними щодо вимог до технічного і програмного забезпечення для їх коректної роботи або на сайті розробника.
Або зателефонувать до Держінформ’юсту чи запросить до себе системного адміністратора/ будь-яку іншу особу, яка розуміється в комп'ютерній техніці, - вони допоможуть!
Робота з реєстрами Інформ'юсту вимагає конкретних характеристик програмного та апаратного забезпечення.
Знайшов в інструкції до ДРРП:
1.2 Вимоги до користувачів при роботі з Програмою
Програма підтримує стандартний інтерфейс Windows.
Для роботи з програмою користувачеві необхідні знання базового набору операцій при роботі в
операційній системі Windows:
– вміння запускати програми;
– працювати з вікнами та стандартними елементами вікон: меню, вкладками, кнопками,
списками, полями вводу тощо;
– вміння працювати з гіперпосиланнями;
– вміння працювати з текстовим редактором.
Ось файл http://www.minjust.gov.ua/file/24522 - перегляньте його там вимоги саме до техніки!
Som4ik написав:Сумно стає, коли питання щодо оснащення та вимог до робочого місця задають нотаріуси.
"За державу обидно!"
Щодо програм, які встановлені на Вашому ПК, шукать потрібно в інструкціях по роботі з ними щодо вимог до технічного і програмного забезпечення для їх коректної роботи або на сайті розробника.
Або зателефонувать до Держінформ’юсту чи запросить до себе системного адміністратора/ будь-яку іншу особу, яка розуміється в комп'ютерній техніці, - вони допоможуть!
Робота з реєстрами Інформ'юсту вимагає конкретних характеристик програмного та апаратного забезпечення.
Знайшов в інструкції до ДРРП:
1.2 Вимоги до користувачів при роботі з Програмою
Програма підтримує стандартний інтерфейс Windows.
Для роботи з програмою користувачеві необхідні знання базового набору операцій при роботі в
операційній системі Windows:
– вміння запускати програми;
– працювати з вікнами та стандартними елементами вікон: меню, вкладками, кнопками,
списками, полями вводу тощо;
– вміння працювати з гіперпосиланнями;
– вміння працювати з текстовим редактором.
Ось файл http://www.minjust.gov.ua/file/24522 - перегляньте його там вимоги саме до техніки!
стосується виключно НОТАРІУСІВ і виключно в контексті "права купил, а ездить не купил!"!Сумно стає, коли питання щодо оснащення та вимог до робочого місця задають нотаріуси.
Очень Вам повезло если на Ваши вопросы Информ центр и управа отвечали до того, как Вы зарегистрировались.
Даже более того на семинары для нотариусов не допускают без регистрации.
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів